AndroidHealthClinic

Gesloten HillR's continued shred

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 992
  • Weergaven 49K
  • Volgers 50

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Pull ups :eek: :p
 
Altijd een helm op!
 
Het was inderdaad bloedheet en veel te druk. Gelukkig was er inderdaad nog wel omheen te trainen. Het bleef trouwens ook nog lang erg druk.....:(.

Hopelijk werkt je tape steeds beter.......fingers crossed.

Top dat je op het fietsje bent gegaan:thumb: , ik ook vanmorgen alleen hoef ik maar een kwartiertje haha.
 
Ik zeg goed bezig:thumb:, wel slim trouwens Pun, je stuurt gewoon je vrouwtje voor je uit haha
 
39,1km/u :roflol: Volgende week moet je een helm op :finger:

Wie zegt dat ik volgende week weer ga :roflol:


Jaaa, ik vind dat zo leuk om te doen (ook al kan ik het nog niet echt haha, is stiekem wel één van mijn doelen om dat te kunnen, er zijn zoveel mensen die dat met gemak doen..)

Altijd een helm op!

Daag

Het was inderdaad bloedheet en veel te druk. Gelukkig was er inderdaad nog wel omheen te trainen. Het bleef trouwens ook nog lang erg druk.....:(.

Hopelijk werkt je tape steeds beter.......fingers crossed.

Top dat je op het fietsje bent gegaan:thumb: , ik ook vanmorgen alleen hoef ik maar een kwartiertje haha.

Ja, het is ineens zomer, dus de abs moeten nog deze week geregeld :roflol:

Ik hoop met je mee, dankjewel!

Dat ik op de fiets ben gegaan is deels omdat ik vrij gemotiveerd ben op het moment, en omdat het vandaag maar windkracht twee is en mooi weer :roflol: Zodra er ook maar een zuchtje meer wind staat ga ik echt niet zo ver fietsen :P

Indien ze die 39,1 de hele tijd kon aanhouden zou ze ook maar een kwartiertje hoeven

Bohh, I wish. Ik kon m'n trappers niet eens bijhouden toen ik zo snel ging....
 
Bohh, I wish. Ik kon m'n trappers niet eens bijhouden toen ik zo snel ging....
13.gif


Wat ons weer bij het punt van een helm brengt
 
Jaaa, ik vind dat zo leuk om te doen (ook al kan ik het nog niet echt haha, is stiekem wel één van mijn doelen om dat te kunnen, er zijn zoveel mensen die dat met gemak doen..)

Misschien met bandsupport als Pun niet in de buurt is....
Echte krachtoefening als je (snel) vorderingen wil maken dan frequenter bv eod 3-5reps met bandsupport
wel variëren chin/pull ups en mooi opbouwen naar 8 daarna zonder bands....YES!! ;)
 
Oeh, ben benieuwd of je hooikoorts tape gaat werken! Zo fucking vervelend...
 
Misschien met bandsupport als Pun niet in de buurt is....
;)

Anders even die groene elastische band vragen, moet onder de balie liggen.
Laat je de knie in rusten en dan is het een soort van assist.
 
Moest 'ie je optillen naar het pullup-rack? :D

Bekijk bijlage 423403

:roflol:

Nee, ik leg de barbell altijd op de steunen, daar ga ik dan op staan en dan kan ik NET bij het pullupding.. Ik kan me prima zelf redden! :engel:

Misschien met bandsupport als Pun niet in de buurt is....
Echte krachtoefening als je (snel) vorderingen wil maken dan frequenter bv eod 3-5reps met bandsupport
wel variëren chin/pull ups en mooi opbouwen naar 8 daarna zonder bands....YES!! ;)

Vonk is altijd in de buurt :heart:

Ik zal het proberen elke training mee te pakken, maar ik heb altijd zo'n gruwelijk spierpijn van die pullups, dat is na 3 dagen nog niet weg..


Oeh, ben benieuwd of je hooikoorts tape gaat werken! Zo fucking vervelend...

Vooralsnog niet heel veel verandering. Wel van m'n hoest af (maar zoals ik eerder zei, misschien was ik gewoon ziek :roflol: ) verder is het niezen en jeukende ogen er nog steeds, maar heb wel het idee dat ik langer buiten kan zitten zonder neusspray / zonnebril zonder dat ik gelijk doodga

Anders even die groene elastische band vragen, moet onder de balie liggen.
Laat je de knie in rusten en dan is het een soort van assist.

Oh, hebben ze die ook? Jij bent ook een allesweter he, Super handig :knipoog: Weet je al wanneer de tweede cablestation komt? :P
 
TRAINING WOENSDAG

Plateloaded legpress

1x8x120 Pfffff.. in die hitte, dit vond ik al zwaar...
1x8x160
1x8x200
1x8x250 VPR :hedbang:

Daarna dood, wilde niet meer. Ik vond het mooi geweest. Het was veel te warm, het trainen was zo veel te zwaar dus lekker naar huis!

:haha:

En toen was daar Pun :yell: Dus ik mocht niet naar huis.

RDL
3x10x25

Alle beenapparaten bezet, whut. Het is 25 graden en heel Nijmegen gaat benen doen? Die mensen zijn niet goed hoor.

Sideraises
1x8x6

En daar was Pun alweer... "Zit je nou alweer sideraises te doen!? Ga eens wat anders doen voor schouders!!"

Frontraises
3x10x5

Zijn wil geschiede.

Adductor SS Abductor (staand)
1x10x18 / 1x10x39
1x10x18 / 1x10x41,3
1x10x18 / 1x8x45

Legextensions
1x8x39
1x8x45
1x8x52
dropset: 1x8x52 1x6x39 / 1x4x18

Ernstige pomp in m'n benen. Maar eens een fotootje voor de verandering van de legs during legextension, aangezien ik voor het eerst in m'n leven in een korte broek heb getraind (bohh, spannend hoor :emo:)

1524113528633.jpg

Er is niet heel veel te zien, maar ben op zich niet ontevreden..

Cable hipthrust
1x10x45
1x10x52
1x10x59
1x8x64

Best ingewikkeld om je eigen bodyweight aan een cable mee te sleuren om op de juiste afstand te gaan :roflol: werd regelmatig weer naar achteren getrokken haha.

Curtsy lunges
3x10

Standing calfraises
1x10

Toen was ik er echt wel heel erg klaar mee, aangezien we vandaag ook trainen pak ik buik en kuiten vandaag wel mee. Trainen met deze hitte en op 350 kcal is geen doen. Ik was echt op het randje van instorten :roflol: Heb me in lange tijd niet zo kut gevoeld. Dus als avondeten lekker 200gr tartaar, een halve / driekwart gepofte aardappel en snijboontjes met fritessaus van oliehoorn :heart:

Vandaag voor de zekerheid maar iets meer eten, c.q. 2 boterhammen met kipfilet.. Dan kan ik er iig wat van maken deze train.
 
Dus als avondeten lekker 200gr tartaar, een halve / driekwart gepofte aardappel en snijboontjes met fritessaus van oliehoorn :heart:
Zo zo...helemaal los!

Goede stappers hoor, ben benieuwd wat daar voor moois onder vandaan komt wanneer je wat droger bent. Goed dat de baas er is, want anders wordt het niks met die trainingen ;)
 
Nee, ik leg de barbell altijd op de steunen, daar ga ik dan op staan en dan kan ik NET bij het pullupding.. Ik kan me prima zelf redden! :engel:

Kun je je dan niet aan die barbell optrekken, als die op de steunen ligt? :roflol::emo:
 
Jeeeee, want een monsterlijke bovenbenen!:eek:
 
Godver.........jij traint voor het eerst in korte broek en dat mis ik dan weer.......:treuren::roflol:
 
:heart: I'm proud baby! Je gaat hartstikke lekker en moet je die massa zien op die benen :eek: Wacht maar tot je VP nog wat lager is straks, ga je echt versteld staan :kiss:

:heart: Thankyou love :heart:

Ik ben ook heel erg benieuwd, de rest begint aardig droog te trekken, nu die benen nog......

Zo zo...helemaal los!

Goede stappers hoor, ben benieuwd wat daar voor moois onder vandaan komt wanneer je wat droger bent. Goed dat de baas er is, want anders wordt het niks met die trainingen ;)

Haha, nou, eerlijk.. Als ik dat dan eet voelt het gelijk alsof ik super slecht bezig ben.. :roflol:

Ik hoop dat jullie allemaal wel een beetje realiseren dat ik af en toe wat overdrijf. Sure ik vond het zwaar en warm en mehh, maar ook als pun er niet was geweest had ik het wel afgemaakt hoor :roflol:

Kun je je dan niet aan die barbell optrekken, als die op de steunen ligt? :roflol::emo:

Lijkt me niet heel stevig.

Jeeeee, want een monsterlijke bovenbenen!:eek:

Dat beschouw ik denk ik maar als compliment :D

Godver.........jij traint voor het eerst in korte broek en dat mis ik dan weer.......:treuren::roflol:

hahaha :roflol:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven