Fitness Seller

Gesloten HillR's continued shred

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Die cardio is natuurlijk standaard ;)
Blijkbaar niet genoeg..

Zet @HillR eens wat vaker bovenop, want vooralsnog zet het geen zoden aan de dijk...:rolleyes:

:trollface:

Jaa daaggg, net een beetje een fatsoenlijk lijf gecreëerd met afzien en ellende, zal ik zeker laten verpesten door zo'n klein mormel!
Heerlijk dit! Inderdaad zonde om daarmee je punani en lichaam te verknallen..

In b4: kinderen zijn hartstikke leuk..

NEE

Jaa dat is best een idee, we hebben kamers te over in ons huis :roflol: Maar ik wil eerst zwart op wit dat er minimaal 1.000kcal per week zullen worden verbrand door @HillR voordat ik een extra TV op ga hangen in die hometrainer kamer met Netflix :D
Laptop of een app op telefoon werkt ook prima:D

Haha nee het moet wel een beetje smoel hebben en met een dik audiosysteem natuurlijk :D

Kinderen zijn wel leuk, maar met name van anderen...

Die vind ik juist zo enorm verschrikkelijk, aangezien het gros van de kinderen geen deftige opvoeding meer meekrijgt :o Mijn eigen neefjes en nichtjes gaan nog wel, die luisteren tenminste naar Ome Punjab. Over vreemden en hun kroost heb ik natuurlijk weinig te zeggen, al laat ik regelmatig mijn enorme ongenoegen wel blijken uiteraard, met bijpassend afkeurend vingertje :finger: en dito roid rage blik :duh:

Die vind ik juist zo enorm verschrikkelijk, aangezien het gros van de kinderen geen deftige opvoeding meer meekrijgt :o Mijn eigen neefjes en nichtjes gaan nog wel, die luisteren tenminste naar Ome Punjab. Over vreemden en hun kroost heb ik natuurlijk weinig te zeggen, al laat ik regelmatig mijn enorme ongenoegen wel blijken uiteraard, met bijpassend afkeurend vingertje :finger: en dito roid rage blik :duh:
Hehehe, mensen zonder kinderen weten altijd zo goed hoe een deftige opvoeding moet zijn. Die afkeurende vingertjes zijn dan vaak ook hilarisch. :D

;)

Hehehe, mensen zonder kinderen weten altijd zo goed hoe een deftige opvoeding moet zijn. Die afkeurende vingertjes zijn dan vaak ook hilarisch. :D

;)

Kwestie van een goede opvoeding genoten hebben. Natuurlijk is dat lastig als zo'n klein "wondertje" :barf: je met haar grote blauwe ogen lief en ondeugend aankijkt, terwijl ze iets stouts doet ;)
Denk toch dat je versteld zal staan van de manier waarop ik zelf met grenzen omga, eender wie het ook betreft. Daarom voel ik me ook niet aangesproken :D Het is gewoon beter voor nu, voor mij, voor @HillR, voor onze portemonnee etc., om gewoon ver bij kinderen vandaan te blijven :p

Kwestie van een goede opvoeding genoten hebben. Natuurlijk is dat lastig als zo'n klein "wondertje" :barf: je met haar grote blauwe ogen lief en ondeugend aankijkt, terwijl ze iets stouts doet ;)
Denk toch dat je versteld zal staan van de manier waarop ik zelf met grenzen omga, eender wie het ook betreft. Daarom voel ik me ook niet aangesproken :D Het is gewoon beter voor nu, voor mij, voor @HillR, voor onze portemonnee etc., om gewoon ver bij kinderen vandaan te blijven :p
Je hoeft je verder niet te verdedigen hoor...

“Klein wondertje” kots idd :D

Wat wel humor is dat wanneer je zelf kinderen hebt je je beseft dat je ouders ook maar wat aan zaten te kloten:p

Ik verbaas mij er soms over wat voor nette kinderen ik hier over de vloer krijg O.o Schoenen al uit voor ik een woord heb gezegd. Maar goed, woon in een kakwijk.. dat scheelt:p

Ik verbaas mij er soms over wat voor nette kinderen ik hier over de vloer krijg O.o Schoenen al uit voor ik een woord heb gezegd. Maar goed, woon in een kakwijk.. dat scheelt:p
Is het dan ook makkelijker om de "kak" positie (squat) aan te nemen?:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Blijkbaar niet genoeg..

Zet @HillR eens wat vaker bovenop, want vooralsnog zet het geen zoden aan de dijk...:rolleyes:

:trollface:

Heerlijk dit! Inderdaad zonde om daarmee je punani en lichaam te verknallen..

In b4: kinderen zijn hartstikke leuk..

NEE

:roflol:

Gewenning hé...........

Ik vind kinderen best leuk hoor, maar ik hoef er op dit moment nog niet één die mijn hele leven gaat beheersen.

Kinderen zijn wel leuk, maar met name van anderen...

:P Precies. Ons leven zit gewoon vol met allerlei andere dingen waarbij een kind niet echt past.. Bovendien zou Ragnar echt diepongelukkig worden. Hij is al jaloers wanneer we één van de anderen aanhalen, laat staan als je continu met een baby op je arm zit :O

Laptop of een app op telefoon werkt ook prima:D

:P Misschien dat we eind dit jaar ergens maar eens zo'n ding aan moeten schaffen...

Zeg dat nou niet! Anders krijgt HillR die tv niet :cool:

Ik wil liever een tv op de slaapkamer (dus eigenlijk een nieuwe tv voor in de woonkamer en dan die andere naar boven :D) Ik hoef niet persé naar iets te kijken ofzo als ik cardio doe.. ik moet me wel een beetje concentreren anders ga ik superlui fietsen ofzo hahahha.

Haha nee het moet wel een beetje smoel hebben en met een dik audiosysteem natuurlijk :D

:P

Hoe vaak ik in de supermarkt wel niet denk "ohhhh shit, laat dat kind zich eens gedragen voordat Pun zijn opvoedingskunsten gaat laten zien" :roflol:

;)

Jij hebt er ook super veel, dus kan me voorstellen dat het lastig is :P Sommige mensen kunnen al niet eens één kind onder controle houden. Het is misschien inderdaad voorbarig gezegd, maar hoeveel moeite moet het kosten om 1 kind gewoon te laten luisteren, dat die weet wat wel en niet mag.

Onze buren hadden echt een klotekind. 2 jaar, ALTIJD JANKEN en schreeuwen. Zij zetten 'm dan gewoon buiten in de tuin tot ie uitgeraasd was. In de nacht ramde hij zijn hoofd continu tegen zijn bedje om te zorgen dat ze hem er uit haalden.. Nou sorry hoor... ik heb er dan misschien niet veel verstand van, maar hier doen ze dan toch wel iets mis lijkt mij :roflol:

Dat wordt nog wat, ik geef mijn katten al niet eens echt op hun kop :(

We hebben voorlopig wel leukere/betere dingen te doen dan luiers te verschonen :D

Wat wel humor is dat wanneer je zelf kinderen hebt je je beseft dat je ouders ook maar wat aan zaten te kloten:p

:roflol: Dat is ideaal... maar dat zou toch eigenlijk de standaard moeten zijn :P

PLANNING
Nou van cardio is nog niks gekomen :roflol: Ik wilde het wel echt graag (ECHT!!!) maar het hooikoortsseizoen met dito klachten is gearriveerd. Ik ben ontzettend benauwd en hoest me een ongeluk. Dit heb ik nog nooit eerder gehad, wel altijd de jeukende ogen / verhemelte, traanogen en veel niezen, maar die benauwdheid is echt killing.

Slaap ook echt superkut daardoor, dus het is allemaal weer één groot feest. Maar on a positive side gaat mijn voeding wel echt goed. Cm's gaan ook gestaag naar beneden (behalve op m'n benen :( ), en bij m'n billen zelfs een centimetertje er op (GROW BITCHES!).. Dusja.. Het zou goed moeten gaan.

Vanavond benen trainen

Legpress
Goodmornings
Jumpingsquats
Glute pullthrough
Adductor / Abductor
High block stepups
Lunges
Hanging of lying legraises

:wave::wave:

;)

TRAINING WOENSDAG

Het was heerlijk druk................ Legpress uiteraard bezet dus maar anders begonnen

Goodmornings
3x10x20

Plateloaded Legpress
1x10x80
1x8x120
1x8x160
1x8x200
1x8x240
1x5x250 PR :banana:

Abductor machine SS Alternated curtsy lunges
3x10x18 / 3x10

Sideraises
1x8x4
1x8x5
1x8x6

Alternating_Curtsy_Lunge-1.png

Echt een lekkere oefening die curtsy lunge. Ik heb een ontstoken gewricht in m'n grote teen waardoor walking lunges (de afwikkeling van je voet) super pijnlijk is. Ik had deze op google gevonden met overal onderschriften als "toned butt, sexy ass, round ass". Nou dat moet wel goed zijn toch :roflol:

Voelde het ernstig branden in m'n glutes en hamstrings, dus dit is een blijvertje!

Legextensions
1x8x39
1x8x45
1x8x52
Single legextension: 1x10x18

Standing adductor machine
1x10x38
2x8x45

Cable crunch
1x15x17
1x12x21
1x10x25

Glute pullthrough
1x8x45
1x8x52
1x8x59

Was echt veel te druk om het een lekkere training te noemen. Moest echt overal wachten en nog langer wachten.. Dus niet echt ruimte voor supersets, wel blij met m'n legpress. Had het idee dat ik er wel 8 reps van had kunnen maken qua kracht, maar m'n hoofd knalde bijna uit elkaar van inspanning en was bang dat ik anders mijn ogen er uit zou ploppen :roflol:

Hopelijk vrijdag weer trainen en dan fullbody.

Ik hou op het moment ontzettend veel vocht vast in m'n benen en buik, ik begrijp niet zo heel goed waarom. Ik drink zo'n 3 a 4 liter per dag, mijn eten is continu hetzelfde en heeft niet een heel hoog zoutgehalte (smartbar, tonijn, tartaar / kip en groente). Zo eet ik altijd dus daar is niets in veranderd. Zal zo eens googlen of het misschien met de hooikoorts te maken kan hebben, want ik heb het gevoel dat ik wel aan het afvallen ben, althans dat zou moeten, maar ik zie er echt meer chubby uit dan voorheen.. :dunno:

Daarom ook geen pics :roflol: want het ziet er niet uit.. Kijk overigens wel uit naar zaterdag, dan mag ik weer wegen en meten.. hoop op goede berichten :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven