MuscleMeat

Ironsport's Strongman Logg.

dat jij gister nog kon trainen ik was gebroken maar ik ga ze zaterdag goed aanpakken de schouders

• Topic Starter Topic Starter
Was een soort van "straf-training" na dinsdag op de onderdelen maat, heb mezelf een beetje aangesteld en ik kots dr van dat ik die boom nog niet op 140kg heb. Vond de 140kg steen ook al aan de zware kant...het is tijd voor meer actie!!! Het wedstrijdseizoen staat al voor de deur en het is tijd om bloed serieus te worden nu.

Vanmiddag doe ik extra werk,

buik en grip sowieso en misschien ook wel wat lats en biceps.

Ja maar ik hoef hem geen 50m ver te gooien Stah hahah.

zeker te weten maat ik doe vanmiddag ook wat extra's buik en wat grip morgen rug biceps en zaterdag met jouw schouders misschien dat ik voor me lucht vanmiddag de auto door de straat ga duwen dan komen je longen eruit

Ja daar zat ik ook al is aan te denken maar nog nooit geprobeerd eigelijk.

je gaat helemaal stuk BUBBA is ook goed voor de vrachtwagen ik zal gauw veiligheids gordels halen dan kan mijn moeder een harnas in elkaar vlansen

wat maakt het uit een auto is een auto hahahahaha

Ik denk wel ff serieus dan, dat we dat een beetje missen op dit moment en dan bedoel ik duwen of trekken en een husafeld variant als we die kunnen inpassen dan zijn we helemaal op de goede weg denk ik.

en dat gaan we ook inpassen BIG ONE we moeten zo allround worden als het kan tuurlijk zijn er onderdelen die de een meer leiggen als de ander kijk naar jouw deathlift als jij 360kg heb getrokken noem ik jouw BIG BUBBA DEATHLIFT
we gaan zoveel mogelijk onderdelen verzamelen mijn oom is al bezig met een hele grote wedstrijd boom en ik ga nog vragen voor een husafeld gebeuren en een slee en noem maar op

Zou helemaal geweldig zijn als ie dat allemaal wil en kan maken Cees.

en dat gaan we ook inpassen BIG ONE we moeten zo allround worden als het kan tuurlijk zijn er onderdelen die de een meer leiggen als de ander kijk naar jouw deathlift als jij 360kg heb getrokken noem ik jouw BIG BUBBA DEATHLIFT
we gaan zoveel mogelijk onderdelen verzamelen mijn oom is al bezig met een hele grote wedstrijd boom en ik ga nog vragen voor een husafeld gebeuren en een slee en noem maar op

na een DEADlift voel je wel DEATH ja :eek:

360=800lbs dat zou wel top wezen.

zo'n husafell stone zou je echt zelf moeten storten ofzo denk,
Als sled kan je ook je tyre gebruiken, die leg je dan op een pallet en dan voort trekken.

Buiten is dat niet zo optimaal Chunky ivm met ongelijk heden in de straat waar die pallet achter blijft steken, maar ik denk wel dat ook zou kunnen ja idd.

Als we al die tijd die we nu achter internet doorbrengen eens in het trainen zouden steken zouden we allemaal KEISTERK worden! In mijn geval zou dat zeker beter zijn!

Als dat allemaal doorgaat bij jullie met al die sterkste man onderdelen dan kan ik beter bij jullie komen trainen. Husafeld kunnen we in Schiedam toch niet doen, als die valt gaat die dwars door de vloer heen (ben ik bang). Ik ga binnenkort ook beginnen aan een husafeld stone (van ijzer).

Als we al die tijd die we nu achter internet doorbrengen eens in het trainen zouden steken zouden we allemaal KEISTERK worden! In mijn geval zou dat zeker beter zijn!

Als dat allemaal doorgaat bij jullie met al die sterkste man onderdelen dan kan ik beter bij jullie komen trainen. Husafeld kunnen we in Schiedam toch niet doen, als die valt gaat die dwars door de vloer heen (ben ik bang). Ik ga binnenkort ook beginnen aan een husafeld stone (van ijzer).

Hahahah klinkt goed he allemaal Jan! We worden al een beetje "internet helden" lol.
Van die husafeld heb je gelijk ben ik bang, maar dan moet er iemand mee lopen met een band dan kan die snel de band er onder gooien als je de husafeld laat vallen!

Met de stones geen last van de vloer in Schiedam dan? (een band absorbeert de klap wel, maar het gewicht blijft toch hetzelfde wat op de grond klapt!)

Terug
Naar boven