supercees
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

misschien dat ik voor me lucht vanmiddag de auto door de straat ga duwen dan komen je longen eruit
Is inderdaad lekker! Ik heb pas geleden nog een auto aan moeten duwen, daar ga je helemaal op kapot. Geeft ook een geweldige pomp in je benen!

en dat gaan we ook inpassen BIG ONE we moeten zo allround worden als het kan tuurlijk zijn er onderdelen die de een meer leiggen als de ander kijk naar jouw deathlift als jij 360kg heb getrokken noem ik jouw BIG BUBBA DEATHLIFT
we gaan zoveel mogelijk onderdelen verzamelen mijn oom is al bezig met een hele grote wedstrijd boom en ik ga nog vragen voor een husafeld gebeuren en een slee en noem maar op

Als we al die tijd die we nu achter internet doorbrengen eens in het trainen zouden steken zouden we allemaal KEISTERK worden! In mijn geval zou dat zeker beter zijn!
Als dat allemaal doorgaat bij jullie met al die sterkste man onderdelen dan kan ik beter bij jullie komen trainen. Husafeld kunnen we in Schiedam toch niet doen, als die valt gaat die dwars door de vloer heen (ben ik bang). Ik ga binnenkort ook beginnen aan een husafeld stone (van ijzer).