XXL Nutrition

Ironsport's Strongman Logg.

damn nice training, jammer van die log press!

• Topic Starter Topic Starter
Jammer van de logg press, toch nog een aardig volume.

Maar kreeg je de bar òp je hoofd? :eek2:

En gefeliciteerd dat je de 135 wel haalde Cees, en Wesley; Da's niet weinig! :eek:

Ik kon dr onder duiken maar niet door pressen en hij ruste dus op me hoofd, daarna pressde ik hem als nog en had hem bijna maar dat telt niet!

toffe pics! ziet er goed uit!

fijne gym ook!

Nice pics man ;) Jou herken ik niet, maar volgens mij stond je trainingsmaat nog bij oranjerock als security? Of heb ik miss de verkeerde voor me.
En jezus wat een gewichten dit keer weer.

Ziet er nice uit! Gym ook!

Laatst bewerkt:
de spullen die in deze gym staan daar zijn jongens groot en sterk mee geworden Cees de vreugd dirk berheij veel powerlifters wereld en europeeskampioenen en nu traine wij ermee het is een echte hardcore gym alles kan er gillen schreeuwen gewichten laten vallen als je het echt niet meer gaat helemaal top

Ik ga volgende keer ook maar wat foto's maken van de onderdelen dag, nu ik door heb hoe het moet..lol

serieus?

Kom op Stah...als je een digitale camera hebt met een usb kabeltje dan kan je de foto's van je geheugenkaart van je toestel op je pc zetten.
Met ImageShack® - Hosting kan je de foto's dan weer hier neer zetten, zo doe ik het tenminste.

Ik ook niet hoor maar dit ging vrij gemakkelijk.

BIG PIET REALDUTCHPOWER JANTJE heeft me net de filmpjes gestuurd van de boom en van de conan's wheel ik moet alleen ff kijken hoe ik ze erop krijg maar dat zal mijn schatje wel voor me doen

je gewoon ff inschrijven op youtube!

Vandaag,

Upperbody/overhead,

Strict militairy press,
50x5, 50x5, 80x5, 80x5, 100x3, 110x3, 115x1, 120x1, 125x1, 127,5x1.

Ook weer bij de laatste op de militairy press kreeg ik me kop eronder maar kon hem verder niet uitlocken..meer triceps werk denk ik zo!

One arm dumbbell press,
40kgx4, 40x5, 40x6.

Incline small gripp bench press,
60kgx5, 90x5, 90x5, 90x5, 90x5, 90x5.

Pushdowns,
4x12.

Row machine,
Hele blok, 4x8.

Latt pulldowns,
4x8.

waarom die close grip inclines zo laag in gewicht?

Ik heb ze afgelopen zaterdag vrij zwaar gedaan en wil een beetje afwisselen op snelheid en kracht het waren dus meer speed benches met erg korte rust periodes ertussen.

Terug
Naar boven