Fitness Seller

Ironsport's Strongman Logg.

• Topic Starter Topic Starter
Lol.

het is gewoon k*t met die boom makkelijk 3x125kg en dan ook nog 2x130kg en dan die 135kg zo makkelijk op de vensterbank en hij komt zo makkelijk los en dan niet uit kunnen drukken KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT maar wel lekker getraind

Het is k*t, maar een kwestie van tijd. Ik denk dat we die triceps nog harder aan moeten pakken ivm met de lockout.

ja triceps en halve boom herhalingen dus helemaal uistote en niet helemaal laten zakken zodat er continu spanning op staat

als je geblindoekt was en iemand zou zeggen dat het maar 125 was had je hem wel getrokken ;)

het zit tussen je oren kerel!!

je bent er bang voor!!!

je kunt em heus wel trekken, maar je moet er zelf in geloven.

Vandaag,

Lowerbody squat/dead,

Arched back goodmornings in powerrack, max triple,
50x5, 50x5, 80x5, 80x5, 100x5, 120x3, 140x3, 160x3, 180x3, 200x1.

Had de kracht om 200 te doen maar op de 2e rep glijd de stang, bij het omhoog komen, over me hoofd op de safety pinns. Ik heb nu een mooi Chinees teken in me nek zoals Cees het zo mooi zei...

Box Squat licht, 2x8
100x3, 140x3, 185x8, 185x8.

Pull Throughs high en zwaar, 4x8
60-70kg 4x8.

Legg Curls, 4x8
Hele blok.

Laatst bewerkt:
En dat noem jij 'licht' squaten? :p Voor jou misschien.:o

Die GM's zijn echt heavy! :eek2: De rest ook natuurlijk!

wat was het weer een super training weer een stap vooruit
en ik kan een ding zegge dat er in nederland maar weinig mensen zijn die zoeen sterke rug hebben als mij maat BIG BUBBA PIET met zijn mooie chineze teken in zijn nek en het eind van die brute kracht is wat ons betreft nog lang niet in zicht

De goodmornings zijn zeker netjes! Maar der zijn der meer hoor die dit gm-en! :D
Zijn dit suspended good mornings, omdat je erbij zet in powerrack? Dus dat je ze onderin vanaf de safety pins lift? Of gewoon over de gehele beweginsbaan vrij?
Box is onder paralel?

Een GM met 200? Indrukwekkend man, dan heb je zeker een f@*king sterk rug! Dat is wel iets om jaloers op te zijn.
En een pull through high? Dan trek je hem gewoon verder door in plaats van stoppen met je handen tussen je benen ofzo?

Niet van de pins af Chunky, hele bewegings baan en de squats zijn net onder parallel.

Een GM met 200? Indrukwekkend man, dan heb je zeker een f@*king sterk rug! Dat is wel iets om jaloers op te zijn.
En een pull through high? Dan trek je hem gewoon verder door in plaats van stoppen met je handen tussen je benen ofzo?

Je kan pullthroughs doen met een licht gebogen knieen en helemaal door je knieen gaan.

Jezus, zieke GM's! Nette training verder!

als je geblindoekt was en iemand zou zeggen dat het maar 125 was had je hem wel getrokken ;)

het zit tussen je oren kerel!!

je bent er bang voor!!!

je kunt em heus wel trekken, maar je moet er zelf in geloven.

Haha, zou wat wezen geblindoekt logg pressen!

sterk sterker sterkst

Vandaag,

Ik was niet top vandaag maar je hebt wel is van die dagen he..

Onderdelen,

Conans Wheel,
1x=1 rondje,

100x1, 150x1, 200x1, 250x1, 300x0,5.

Farmers Walk,
60kgx40m, 80kgx40m, 100kgx65m.

Logg press,
Heb me weer door mezelf laten verleiden om de 135kg te proberen, ik weet het niet echt slim maar ja..

opwarmen en toen,
135kgx clean en press OP me hoofd dus mis...,135kgx clean en weer mis ben nu een beetje pist off..

Farmer Hold,
100kgx 45-50 sec.

Stones, 105-140kg, 5 stenen,
3 runs.

Voel me nu, mede door gister denk ik en vandaag dan, of ik door een bus ben aangereden alles doet me pijn...hahaha.

Me maat Cees heeft wel de 135kg gehaald op de boom, gefeliciteerd maat!!

Wesley liep een rondje of bijna een rondje met 250kg op de Conans Wheel, Wesley traint sinds kort voor de sterkste man wedstrijden maar is al erg sterk en is pas 19!!!

Mijn oorlog met de boom is nog niet voorbij, deze slag heb ik verloren maar de oorlog duurt voort!!!!!

Jammer van de logg press, toch nog een aardig volume.

Maar kreeg je de bar òp je hoofd? :eek2:

En gefeliciteerd dat je de 135 wel haalde Cees, en Wesley; Da's niet weinig! :eek:

Mooie training weer en je moet maar zo denken: Hoeveel mensen koppen 135kg terug en kunnen daarna hun trainingslog typen?? Hahaha
Even serieus, het is jammer dat het niet lukte maar ik denk dat het niet al te lang gaat duren voordat het wel lukt. Motivatie genoeg!

Terug
Naar boven