XXL Nutrition

Ironsport's Strongman Logg.

JP wat eet je nou op een dag , en qua voeding voor en na trainen, ben ik wel benieuwd naar

huh ik dacht dat JP voor een sixpack ging

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.224
Strong CGBP, wat is je pr daarop?

Volgens mij is mn RAW pr 220.

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 22:53 ----------

huh ik dacht dat JP voor een sixpack ging

Lol. You can only serve one master...

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 22:54 ----------

zoveel mogelijk is strongmen geen bodybuilding

Waar.

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 22:55 ----------

JP wat eet je nou op een dag , en qua voeding voor en na trainen, ben ik wel benieuwd naar

Weet ik niet. Ik probeer wel gewoon "goed" eten te eten en geen troep. Voor en na trainen doe ik ook niet aan. Ik eet gewoon....

• #2.226
Box squat, PAR

210x3

235x1
235x1

Boom,

90x3 strict
105x3 strict
115x2
115x3

BOR,

4x8

Laatst bewerkt:
5/3/1 fullbody i see.

Waarom box squat, als je al benen heb getraint (vraag)

• #2.229
Doe me ff een wahtsappie Marcel. Ik train geen benen.

• #2.230
Gisteren,

Squat,

150x5

Deadlift,

265x3

Dumb Press,

5x10

• #2.231
Gisteren,

Squat,

150x5

CGBP,

157,5x3

Dumb Row,

3x10

• #2.232
Gisteren wedstrijd in Hellevoetsluis (DSC)

Mooie wedstrijd met sterke gasten. Voor mijzelf duidelijk dat ik op dit moment (net) onder de (sub) top van NL mee kan draaien. Was voor mijzelf een erg rustige wedstrijd alle onderdelen meer of min op automatische piloot gedraaid. Wil ik in de toekomst weer aanhaken dan zal er ook wat aan de wedstrijd agressie en honger om te winnen wat moeten veranderen.

-Boom IFSA maat: 3e beurt, 130kg, was ook mn doel, vrij makkelijk zit wel 5 tot 10 kg meer in waarschijnlijk.

-Deadlift car: 13 reps, 15 reps was mn doel maar werd erg zwaar op een gegeven moment.

-Yoke, 360kg over 20 meter: Gelopen in 19 sec. Op dit parcour zou 15 sec goed zijn.

-Farmer hold 120 kg: 46 sec vast gehouden. Mental falen het meest nog.

-Band 380kg, 8 flips: In 30 sec geflipt.

-Stenen op platform start op 1,80meter: 3 stenen erop, de 160kg, 4e steen net te zwaar.

Al met al voor mij dus een gemiddelde wedstrijd. Die nieuwe jongen en Fouad waren erg sterk bezig!!

Ik vroeg me af hoe jij 5e kon zijn maar ik zie nu dat je echt wel een prima solide wedstrijd hebt gedraaid. Er zit idd wel meer in bij je, je bent erg rustig de laatste wedstrijden als ik je bezig zie, maar wel verdomde sterk. Zo te zien heb je vooral punten verloren op de farmers hold volgens mij anders zat je tegen de top3. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat jij je volgend jaar weer kan plaatsen voor de finale.

was een sterk bezette wedstrijd (en zwaar), dus goed gedraaid man

• #2.235
Ik vroeg me af hoe jij 5e kon zijn maar ik zie nu dat je echt wel een prima solide wedstrijd hebt gedraaid. Er zit idd wel meer in bij je, je bent erg rustig de laatste wedstrijden als ik je bezig zie, maar wel verdomde sterk. Zo te zien heb je vooral punten verloren op de farmers hold volgens mij anders zat je tegen de top3. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat jij je volgend jaar weer kan plaatsen voor de finale.

Ga in ieder geval me best doen om dat waar te maken.

---------- Post toegevoegd Mon 29 Aug 2011 om 11:08 ----------

was een sterk bezette wedstrijd (en zwaar), dus goed gedraaid man

Jawel en thanks.

Het mooiste was eigenlijk dat je 2e run met de tire sneller was dan je eerste run met 1 flip minder haha.

• #2.238
Gisteren,

Box squat PAR,

200x5

Boom,

110x5

Dumb row,

3x10

Pushdown,

3x10

• #2.239
Deadlift,

250x5 (straps)

Bank smal,

150x5

Bent row,

3x10 (120)

• #2.240
Korte uitleg voor de sterksteman jongens die mijn log volgen en 531 gebruiken op de grote oefeningen.

Ik doe nu drie dagen op de "grote" 4. En dan PL stijl. Dus 351, met zware singles.

Dag 1,

Squat en Boom

Dag 2,

Deadlift

Dag 3,

Bank smal

Ik wil verder 1 onderdelen dag doen en 1 dag met extra werk als dit uitkomt en het herstel het toe laat.

Verder wil ik in de week van 5jes een rep out doen op deadlift en boom wedstrijd stijl dus met straps evt pak en getimed.

Een keer per week wil ik doen aan acc,

-dumb row
-barbell row
-tricep werk
-hamstring werk
-evt direct bovenbeen werk

Dit is een hele korte uitleg en ben nog een beetje aan het passen en meten.

Terug
Naar boven