MuscleMeat

Ironsport's Strongman Logg.

we gaan deze maanden goed knallen maat en elkaar helpen zodat we nog meer vooruit gaan

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben trouwens goed naar de klote van die twee dagen. Me kracht viel me gister ook wat tegen na zoveel rust eigelijk. Ik denk dat 5-7 dagen rust optimaal is maar nu 7-9 dagen net teveel.

ik voelde me gister ook niet opper best maar het trainen ging als een speer en voel dat er meer in zit vandaag doe ik lekker niks heerlijk

Misschien dat ik wat cardio of wat grip en buik doe. Vind het zon verloren dag anders..en we hebben maar een beperkt aantal dagen.

Ja zou super wezen Stah..wel in rokjes he! (geintje).

Degene die het organiseert heeft een sportschool boven de kelder waar wij in trainen. Is een toffe gozer. Oud powerlifter ook.

ik ga vanavond snel wandelen heerlijk dan loop je helemaal leeg is ook beter voor onze knie die hebben het al zo zwaar

Ja zou super wezen Stah..wel in rokjes he! (geintje).

Degene die het organiseert heeft een sportschool boven de kelder waar wij in trainen. Is een toffe gozer. Oud powerlifter ook.

uiteraard in KILT.

volgens mij is dat ook een maatje van Viking ![Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooizo hebben jullie ook nog even om te trainen ervoor!

ik zou best wel een x een highland game wedstrijd willen doen lijkt me echt leuk weer een andere tak van onze sport

wij verwachten dan wel upskirt pics hé gasten :D

ik zou best wel een x een highland game wedstrijd willen doen lijkt me echt leuk weer een andere tak van onze sport

wat let je ?

Je kan altijd eens met mij of Viking wat afspreken.
of anders eens mee naar Fryslân

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee nog niet maar reken maar op het normale "recept".

Terug
Naar boven