Fitness Seller

Ironsport's Strongman Logg.

super foto's BIG BUBBA wat heb je met de press gedaan

Degene die het organiseert heeft een sportschool boven de kelder waar wij in trainen. Is een toffe gozer. Oud powerlifter ook.

Ben is geen maat van me zoals Stah zegt maar ik ken hem wel want het is een maat van een maat van mij (om het makkelijk te maken).

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet zeker dat Wesley het niet zo bedoelt jongens, en ook wel weet dat mannen als Jon Pall ook highland games deden. Plus dat onze sporten nauw verweven zijn en ook wel meer dan eens dezelfde onderdelen bevatten. Ik denk ook dat het meer grappig bedoelt was die opmerking maar op een forum komt dat een beetje moeilijk over.

daarvoor hebben ze dus smilies uitgevonden :)

Ik weet zeker dat Wesley het niet zo bedoelt jongens, en ook wel weet dat mannen als Jon Pall ook highland games deden. Plus dat onze sporten nauw verweven zijn en ook wel meer dan eens dezelfde onderdelen bevatten. Ik denk ook dat het meer grappig bedoelt was die opmerking maar op een forum komt dat een beetje moeilijk over.

Natuurlijk maakte hij een geintje maar ik vond het leuk om hem even terug te narren :D
Bij wijze van kennismaking, omdat ik jullie binnenkort vast wel tijdens een training tegenkom, lol

Op welke tijden trainen jullie trouwens op zaterdagen? Zijn het vaste tijden of wisselt het wel eens?

Ik train zelf bijna nooit op zaterdag maar wil wel op zaterdag gaan trainen. En die tijden...dat verschilt enorm. Ik wil aanstaande zaterdag trainen rond een uur of 1200 of 1300. Maar het is altijd een gedoe om iedereen op elkaar af te stemmen hoor.

Binnenkort maar eens een dagje prikken dan.

Ik had Jan wel een mailtje gestuurd over traininingen die hij ging starten voor beginnende jongens maar nog niets terug gekregen.

Zal hem dr is over aanschieten.

het was ook maar een geintje hoor jongens
hahahah moet toch een beetje lol hebben op dit forum:D

Wesley ga je morgen mee naar Schiedam?

piet heb jij het deathlift schema in je hoofd zitten voor straks

Ik heb het alvast voor alle weken uitgerekend maat. Maar neem het papiertje wel mee.

Het is simpel trouwens:

5x2 met 290 voor mij uitgaand van een max na 9 weken van 360.

5x2 met 215 voor jou uitgaand van een max na 9 weken van 270.

5x2 met 175 voor Wes uitgaand van een max na 9 weken van 220.

super maat ik ga nu naar onderwater ik zie je zo

Het is simpel trouwens:

5x2 met 290 voor mij uitgaand van een max na 9 weken van 360.

5x2 met 215 voor jou uitgaand van een max na 9 weken van 270.

5x2 met 175 voor Wes uitgaand van een max na 9 weken van 220.

Ga je dit ook loggen van jou en van de anderen?
Ik vind het namelijk wel geinig om synchroom met mij belevingen van anderen met dit schema te zien..

Terug
Naar boven