IronSport
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij Strongman wedstrijden mag je in 80 procent van de gevallen ook straps gebruiken dus moet je daar wel mee trainen..
@JP hehe van jou is logica maar ik ben benieuwd of het voor de anderen ook te doen is.
Mijn grote angst is iig dat ik halverwege moet afhaken.
Zo heb ik elke week een doel!
Dit gewicht zou ik nog wel zonder straps kunnen doen. Het probleem is dat ik dan over/onderhands moet gaan. Dat is nogal blessure gevoelig, het is een k*t positie voor je biceps. Ik lift nogal explosief en blijf liever blessure vrij.

Als je 10-15kg boven je huidige pr gaat zitten is het ook voor jou te doen hoor denk ik.
Maak gewoon een niet al te grote sprong je kan op je max test dag toch zo zwaar gaan als je wilt en gewicht toevoegen kan altijd. Zorg in iedergeval dat je je sets en reps kan maken. Als je een keertje faalt is dat geen ramp. Falen kan aan zoveel dingen liggen, eten,rust,motivatie etc etc. Heb vertrouwen in jezelf!!
Blessure gevoelig? Je hebt al een blessure aan je biceps gehad? Of je bent gewoon bang om er een te krijgen? Want in dat laatste geval, op powerlifting meets worden regelmatig meer dan 400kg getrokken zonder straps hoor. Imo train je best zonder straps als je zonder kan, denk dat je resultaten in strongmanwedstrijden toch grotendeels van je grip afhangen?