Fitness Seller

Ironsport's Strongman Logg.

Zonde dat je niet kan vanavond maar ik zal BUBBA wel in de gaten houden dat die 160 er ook echt op gaat, hahaha

• Topic Starter Topic Starter
Heb jij een agenda maat, Cees? Lol. Maar ik ga vanavond wel hoor Viking en Jan komt ook we beginnen om 1900 uur.

Die 160 gaat er op. Ik mis geen been ofzo...hahaha.

maat ik zat foto's te kijken van de voorronde we hadden bij de stenen en de wiel flip onze riem om
ik heb het dinsdag ook geprobeerd met die 160 maar het voelt best goed maar doe je wijs aan je ziet dat jarno ook een riem om heeft en meerder toppers
ik denk zelf trainen zonder riem en af en toe trainen met om het aan te voelen zodat het niet vreemd is op een wedstrijd

Tsja..ik weet niet Cees. Ik vind de meer vrije beweging die je hebt zonder riem ook wel ok eigelijk. Maar zoals je zegt gewoon een keertje proberen!

kerel dank je.. ik ben nu al van plan om 3 weken lang ff te deadliften op herhalingen zodat ik 210 3x kan of 200 4x en dan na die 3 weken weer die 230KG proberen
dus wordt veeeel herhalingen trainen en weinig toppen:)

He JP, hoe is het met je teen? Gaat het alweer de goede kant op?

Ja het ziet er goed uit. Heb vanmorgen het verband er af gehaald en de onsteking lijkt weg. Niet te snel juichen natuurlijk maar nogmaals het ziet er goed uit. Misschien dat ik morgen wel kan trainen, hou je op de hoogte.

Klinkt goed maar ik zou er wel even voorzichtig mee zijn. Als het niet gaat dan gaat het niet en er wordt zaterdag toch ook al getraind?

Ja, daar heb je gelijk in. Maar dat is de aard van het beestje he...lol.

Tja...wat lul ik eigenlijk want zo ben ik zelf ook, hahaha! Maar het klonk wel verstandig!

Vandaag, upperbody,

Incline bench press, medium grip,
50x5,
50x5,
90x5,
120x5,
150x3,
170x3,
190x1, miss (arghhhh), haha,

MP,
90x5,
110x5,
115x4,
120x2,

Pushdowns,
3 sets x 10 reps tot hele stack.

Korte training. Vooral niet te serieus gewoon ff lekker bezig.

:eek: Wat een gewichten man op je incline bench!

Het is allemaal relatief Adonis. Ik vind het zelf wel meevallen, ligt natuurlijk een beetje aan je referentie-kader denk ik. Ik hoop binnenkort 200 te reppen op de incline bench eigelijk.

Toch een nette training ondanks dat je niet al te serieus bezig was.

zeker netjes, zo wil ik ook wel niet serieus bezig zijn :D

@ wscorpion gewoon zo doorgaan als je nu bezig bent en dan komt die dag vanzelf wel.

Weet ik niet...voel me zelf nou niet echt genetisch bevoorrecht Stah..??

Terug
Naar boven