Fitness Seller

Ironsport's Strongman Logg.

ah zolang JP geen 200kg overhead presst is hij ook de naam "The Daddy" niet waardig.

• Topic Starter Topic Starter
Das ook wel weer waar. Maar ik denk dat we allemaal onze goede en minder goede "onderdelen" hebben. Dat zal vast ook wel een stukje te maken hebben met aanleg en genetisch bepaald zijn.

ah zolang JP geen 200kg overhead presst is hij ook de naam "The Daddy" niet waardig.

Als je niks zinnigs in me Logg kan posten blijf dan lekker weg, gekke Belg...hahahaha. Word tijd ik jou eens laat zien wie de sterkste is van ons twee...lol.

Dries maat, met je bench van 155 pas maar op ik denk dat ik 155 deze week ga PPen...hahahahaha.

Ik bench de volledige 3x 155 .... das praktisch ook 200 hoor ;)

Bring it one mother****er, zorg maar dat je voorbereid bent om het tegen me op te nemen. We gaan eens kijken wie "The Daddy" werkelijk is :D

Gister onderdelen,

Stenen, op 1.35m.
156x4,

Conans Wheel,
100x 1 rondje,
150x 1 rondje,
250x 2 rondjes, max op dit moment,

Boom,
60x5,
80x5,
100x5,
120x6,

Yoke, sprints,
200x25m,
280x25m,
320x25m,

Stenen, op 1.35m
156x1,
156x1,
140x1, gelijk er achter aan 156x1.

Goede training samen met Jan "Real Dutch Power" Haaring, Fouad "sterksteman van NL onder de 105kg" Hsaini en Jacco "de Viking".

Jammer dat ik er niet bij was, top groepje zo om wat van te leren!

Ja dat is waar maar er komen nog meer dagen Barry. Het was Fouad zn laatste kan om te trainen. Hij heeft het EK aankomende zaterdag in Polen namelijk.

Tuurlijk, weet ik wel, maar het kriebeld gewoon steeds om mee te doen..., zeker als ik dan weer twee van die bekende namen ertussen ziet staan als Jan en Fouad.

Zaterdag mag je weer met de Dadddyyyyy...hahaha.

Wesley ik zie dat je dit leest moet je niet trainen deze week??

Idd en misschien kunnen we naar buiten met de band zou wel ok zijn als dat kon.

Vorige keer stak je de moord binnen van het stof met die band, dus dat zou idd wel lekker zijn. De deur doet het weer dan neem ik aan?

Ja, de deur doet het weer. Vorige week met Jan ook buiten de wheelflip gedaan.

das mooi man! heb er zin an.

Wij allemaal denk ik!

Terug
Naar boven