MuscleMeat

Ironsport's Strongman Logg.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag, lowerbody,

Arched back goodmorning,
60x5,
60x5,
100x5,
100x5,
140x3,
180x3,
190x3,

Box squat, net onder parallel,
140x8,
170x8,
190x7,

Legg curl,
4 sets x 10 reps, hele stack,

Pull through high,
4 sets x 8 reps, 40kg.

Een training zo als zo vaak na een goede training (gister) niet heel erg bijzonder dus, gewoon hard werken.

Laatst bewerkt:
Goeiemorgen zeg! Ik snap niet hoe je die GM's voor elkaar krijgt met dat gewicht, mooi hoor!

hangt ervan af hoe je ze uitvoerd viking. Ik kan ze op een bepaalde manier ook 3x 270 doen. Gewicht zegt niet zoveel op GM, je moet voor jezelf weten welke uitvoering het best werkt voor je.

Je denk toch niet dat ik die goodmorning in "fitness goodmorning" style doe Jacco? Met gestrekte benen je weet zoals die mooie vrouwtjes in die strakke pakjes voor de spiegel..lol. Want zo doe ik hem helemaal niet namelijk...haha.

Ik doe hem "powerliftstyle" gebogen benen, aangespannen middensectie, arched rug en langzaam zakken. Met de bedoeling om de zelfde spieren te trainen die je gebruikt bij de deadlift.

Laatst bewerkt:
hangt ervan af hoe je ze uitvoerd viking. Ik kan ze op een bepaalde manier ook 3x 270 doen. Gewicht zegt niet zoveel op GM, je moet voor jezelf weten welke uitvoering het best werkt voor je.

Je bent wel dapper he Dries? 3x270?? op GM. Je deadlift net 2x275 las ik laatst....kom op..lol.

vraag maar aan MonsterGirl en Gorgasm, zij waren erbij ;)

Maar zoals ik zei, gewicht doet er niet toe :)

Nee ik geloof je maat!

Kan ik namelijk ook maar meer.... 5x270.....hahahahah (geintje)!

Blijven lachen he Dries..:D

ooit wordt ik sterker dan jou Pete ... ooit!!! ;)

Vast....Dries...vast....lol.

Je denk toch niet dat ik die goodmorning in "fitness goodmorning" style doe Jacco? Met gestrekte benen je weet zoals die mooie vrouwtjes in die strakke pakjes voor de spiegel..lol.

:roflol: :haha: Ik zie het helemaal voor me (of eigenlijk toch maar liever niet)!
Nee, ik weet wel hoe je hem doet maar ik blijf toch nog steken op 120 en dan springen mijn ogen al bijna uit mijn hoofd, lol.

Haha gelukkig maar. Ik wil natuurlijk niet dat je een verkeerd beeld van me krijgt he...haha.

Vandaag, Life cycle,

15 min, level 3, hartslag tussen de 135 en 140 slagen per minuut.

Dit is bittere noodzaak heb toch wat conditie nodig om dit jaar goed te presteren.

Begin je nou toch een fitnessbabe te worden? :haha: Zien we je straks nog trainen in een legging en zweetbandjes! lol

Geintje man, goed dat je er mee begonnen bent. Ik moet het ook nog steeds gaan doen maar ik ben er te lui voor. Toch maar eens beginnen binnenkort.

z'n vriendin wil een wasbordje zien deze zomer!

Begin je nou toch een fitnessbabe te worden? :haha: Zien we je straks nog trainen in een legging en zweetbandjes! lol

Geintje man, goed dat je er mee begonnen bent. Ik moet het ook nog steeds gaan doen maar ik ben er te lui voor. Toch maar eens beginnen binnenkort.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D :D

Lol.....

yo Daddy !

Ik vind die Stones toch wel uitdagend, maar om daarom telkens op en neer te moeten rijden....

Als ik er één thuis zou willen hebben, bv 100 of 120 kg, weet jij dan hoe je eraan zou kunnen komen en wat ze kosten ?

alvast bedankt !

Terug
Naar boven