Fitness Seller

Ironsport's Strongman Logg.

hij was me voor

• Topic Starter Topic Starter
Check deze link voor de doe het zelfer:

Stone Molds

thanx, ik heb Jan een mailtje gestuurd !

Vandaag, acc/extra werk,

Deadlift,
70x5,
120x5,
160x5,
200x5,
240x3,
300x2, (miss op rep nummer 3 door strap)
300x3,
240x3,
200x3,
160x3,
120x3,

Pull downs,
4 sets van 8 reps met 90kg,

Standing ab cruches,
6 sets van 10 reps, hard,

Hammer curls,
6 sets van 8 reps,

Op de deadlift had ik 5x300 willen doen zat er vandaag niet helemaal in. Op de eerste poging verloor ik me grip ondanks me straps. Ik heb brede straps van ATP en laat ze altijd in me tas zitten, hierdoor worden ze wat vochtig en glad. Ik was ze vergeten in te poederen met magnesium en doordat ik dat vergeten was miste ik die 3e rep.

die deadlifts :eek: amazing :D

Thanks, Victor maar het kan en MOET beter. Zeker als ik straks een deadlift suite heb...

Zeker nette lifts! Tot hoever kom je eigenlijk zonder straps?

Goede deadlift bro!
Er zijn maar heel weinig mensen die zoiets na kunnen doen.

Goede deadlift bro!
Er zijn maar heel weinig mensen die zoiets na kunnen doen.

Haha...kan dr wel een paar bedenken hoor Outer...

Het lange termijn doel is natuurlijk 320 voor reps zoals de internationale IFSA atleten doen!

Sterk!!

Maar waarom gebruik je straps als je toch het gewicht raw kunt liften?

Haha...had die vraag eigelijk al eerder verwacht. Heb ik een aantal redenen voor namelijk:

1) In sterksteman wedstrijd mogen op deadlift (altijd) straps worden gebruikt en ik wil zo dicht mogelijk bij een wedstrijd situatie komen in mijn training.

2) Als ik over een bepaald gewicht ga met deadlift moet ik net als bijna iedereen over/onder hand gaan liften. Dit stelt je biceps aan de ene arm open voor een blessure (bicepsblessure) Mijn biceps worden al flink belast met al het onderdelen werk (vooral stenen).

3) In mijn sportschool gebruiken we een goedkopere aluminium stang die erg glad is. Kan ik wel verhelpen met een heleboel magnesium maar daar word de eigenaar niet echt vrolijk van. En het blijft nog steeds een gladde stang.

4) Ik kan 1rm 300 kilo wel aan zonder straps maar nog geen reps.

Dat zijn voor mij de belangrijkste redenen op dit moment.

Haha...had die vraag eigelijk al eerder verwacht. Heb ik een aantal redenen voor namelijk:

1) In sterksteman wedstrijd mogen op deadlift (altijd) straps worden gebruikt en ik wil zo dicht mogelijk bij een wedstrijd situatie komen in mijn training.

2) Als ik over een bepaald gewicht ga met deadlift moet ik net als bijna iedereen over/onder hand gaan liften. Dit stelt je biceps aan de ene arm open voor een blessure (bicepsblessure) Mijn biceps worden al flink belast met al het onderdelen werk (vooral stenen).

3) In mijn sportschool gebruiken we een goedkopere aluminium stang die erg glad is. Kan ik wel verhelpen met een heleboel magnesium maar daar word de eigenaar niet echt vrolijk van. En het blijft nog steeds een gladde stang.

Blijft toch heel netjes! 300kg is een bijna een halve auto! Dus in principe moet je ook zonder problemen een auto kunnen liften vanwege het hefboomeffect :cool:

Hehe je deadlift blijft ziek Jp.
In Landsmeer was wel zo mooi je had het onderdeel al gewonnen en wilde toch nog die 340 trekken.
Fouad en je vriendin het uit je hoofd proberen te praten en jij toch koppig gewoon je beurt doen en 340 trekken:D
Al mn vrienden die meewaren zijn nog steeds onder de indruk!!!

Lol. eigenwijs he een beetje. Leuk om te horen dat ze onder de indruk waren dat doet een krachtsporter altijd goed!

Vandaag, onderdelen,

Medley, Wheelflip 300kg en farmers 80kg,

25m flippen ongeveer 8/10 flips en dan terug sprinten/lopen en 25m met de farmers, x 3 sets,

Yoke, (licht) geen riem niks,
100x20m,
200x20m,
280x20m,
280x20m,
250x20m,
250x20m,

Stenen, op 1.35m, 5 stenen van 100 tot 156kg,
2 runs.

Inderdaad niet je reps laten failen op grip !! Waar heb ik dat eerder gehoord ;)

Terug
Naar boven