XXL Nutrition

Ironsport's Strongman Logg.

• Topic Starter Topic Starter
Tsja maar in welke context heb ik dat gezegd? Is wel lekker met al dat quoten natuurlijk maar eigelijk weet je helemaal niet meer waar het over gaat of ging...:D

Tsja maar in welke context heb ik dat gezegd? Is wel lekker met al dat quoten natuurlijk maar eigelijk weet je helemaal niet meer waar het over gaat of ging...:D

WTF :p

uiteindelijk blijft de conclusie hetzelfde, waarom geen straps gebruiken als je daarmee een aantal meer reps kan maken !

Ok ok....ik ben een p*ssy omdat ik straps gebruik....lol.

SUPERCEES BACK IN THE HOUSE STRONGER THE EVER AND READY TO RUMBLE
Zo mannen hebben jullie me gemist
heb gister er een eerste training uitgegooid na 2 lange nachten aan de deur staan viel het niet tegen combi sets gedaan legextention en legpress
mijn benen ontplofte en daarna kuiten HEERLIJK
totdat ik er een paar DWAZE uit het zwembad moest gooien toen schot zwaar de kramp erin nog nooit gehad kon niet meer lopen gelukkig was mijn Maat er om het ff over te nemen HAHAHAHA
IK BEN ER KLAAR VOOR

Gisteravond,

Boom,
60x5,
60x5,
60x5,
80x5,
60x5,
80x5,
100x5,
120x3,
140x1, !!!! (werd ****ing tijd).
145x1= miss,

farmers, 100kg, Medley met Cees en Wesley 25m rechtuit om en om,
4 of 5 x 25m,
1x 70m,

Stenen, op 1.45m/1.50m, 5 stenen van 100 tot 156kg,
1 run.

congratz met de 140 logpress, de aanhouder wint ;)

Hoop nu dit "hobbeltje" in de weg genomen is. We (Cees deed ook 140 gister) in een wat sneller tempo progressie kunnen maken richting de 160 op de boom.

nice!

Het was mooi om te zien dat het zo goed ging met de training. Gaat helemaal goed komen dit seizoen!

Thanks, guys!

Na de mega pulling power van dead wordt je pressing power nu ook behoorlijk indrukwekkend!

Thanks, guys. Het is idd de bedoeling om zo allround mogelijk te worden overhead heeft een tijd achtergelopen maar begint nu aardig gelijk te komen met me andere onderdelen.

Nou nog een beetje conditie en je bent erg goed op weg!

Haha tis altijd wat he..lol.

Ff een stappie harder op de cardio, haha!

Lol. Til liever zware gewichten eigelijk. Maar een heel klein beetje cardio doet niemand kwaad denk ik.

Terug
Naar boven