Fitness Seller

Ironsport's Strongman Logg.

Als je eenmaal met die slee en of ketting aan de gang kunt, zal het wel zeer snel stukken verbeteren. Maar een stukje basisconditie om je harslag en longen een beetje in bedwang te houden, is wel erg handig.

ik moet zegge dat het conditioneel steeds iets beter gaat

ik doe veel conditioneel werk met mijn vrouw en ik merk ook dat de explosivieteit uit mijn heupen met sprongen vooruit gaat hahahaha

• Topic Starter Topic Starter
Lol, Cees vanavond 1830 ok?

Als jullie vanavond ook gaan, gaan jullie zaterdag niet neem ik aan?

Nee had het over de sportschool, Barry. Ik kan zaterdag niet want ik moet werken helaas.

ik doe veel conditioneel werk met mijn vrouw en ik merk ook dat de explosivieteit uit mijn heupen met sprongen vooruit gaat hahahaha

Hé ik doe dat ook, is wel goed om je conditie te verhogen. Als je problemen hebt met ademhaling enzo tijdens training, moet je zeker sl*t-pull in je schema verwerken!

Vandaag, lowerbody

Squat,
70x5,
110x5,
150x5,
190x5,
230x5,
260x2,
275x1,

Romanian deadlift,
70x5,
110x5,
150x5,
190x5,
220x5,
250x5,

Legg curl,
hele stack + 10kg, 2 sets van 8 reps,
hele stack, 2x8,

Pull through,
2x8 met 50kg.

Goede training, alles zonder straps?

Haha ,lolbroek. Nee met riem en wraps en straps...ben een p*ssy weet het.

Hahaha, dan heb je mijn log nog niet gezien!

Maar vanaf welk gewicht gebruik jij straps bij zo'n training?

Ik begin te me riem te gebruiken en me knieen te wrappen bij de 230 op de squat.
De romanian deads doe ik gelijk met straps...moet ik nog uitleggen waarom?....Lol. En met 200 ongeveer doe ik me riem om met de deads.

Nee je hoeft het niet uit te leggen maar ik was even nieuwsgierig of je bij de dead misschien pas vanaf bv. 200 straps ging gebruiken. Zelf gebruik ik mijn riem vanaf 180 en mijn straps ook meestal al vanaf 140 of 160.

Is dit je squat pr of?

sterk!

mijn maat en mijn neefie hebben echt super getraind en zwaar
en en SUPERCEES WAS SUPERCEES af ik had het niet gister
ben een bange buiger ik moet het weer een paar x doen want als ik een oefening een tijdje niet doe ben ik het kwijt heel raar
maar dit was de laatste x dat dit gebeurd de volgende x laat ik me zo hard slaan dat ik zoveel pijn heb dat de agressie er van af vlamt

Juist, maat. Iedereen kan een keer een k*tdag hebben.

Terug
Naar boven