Fitness Seller

Ironsport's Strongman Logg.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag,

MP,
50x5,
50x5,
80x5,
100x5,
110x5,
120x5,
80x10,
80x7,

Incline Bench Press, medium gripp,
80x5,
80x5,
80x5,
120x5,
120x5,

Pushdowns,
6 sets x 10 reps tot hele stack,

Pull downs, front,
4 sets x 8 reps tot 95kg,

Hammer curls,
3 sets x 8 reps met 20kg.

Ik was gigantisch moe nog na de training van gister. Zo zie je maar ook ik word wel is moe...haha.

Laatst bewerkt:
Ik wou al zeggen....Je hebt rustig aan gedaan voor jouw doen :D

Blij om te zien dat jullie ook nog menselijke eigenschappen hebben af en toe, lol.

Ja ik voel hem aardig zitten. Maar die militairy's 5x120 is wel voor het eerst en een vette pr volgens mij. Maar daarna was het vlammetje ook meteen uit..haha.

Ja ik denk het wel. Moet wel zeggen dat als ik de sets anders op zou bouwen (minder reps) en vaker zou buigen (is nu denk ik een aantal maanden geleden) er meer in moet zitten. Doel is nog steeds 300 zonder een suite namelijk.

Hehe zou erg vet zijn en gezien je allround strengt moet het ook kunnen!
Dan heb je 840 totaal zonder suites damn:D

lol ik heb nog in te halen, zit nu rond de 700 te bengelen :(

vette mp man
klasse
:thumbs:

Weet dat dit mn trainingslog is maar ik moet dit even kwijt:

Zoals een aantal mensen weten werk ik op Schiphol. Ik kom dan ook regelmatig "BNN ers" tegen. Mijn intresse gaat natuurljk uit naar bekende krachtsporters.

Ik heb al een keertje een babbeltje mogen maken met Glenn Ross, Svend Karlsen en Benny Magnusson en Stefan Solvi.
Vandaag liep ik iemand tegen het lijf, en ik moet dit zeggen, van een heel ander caliber (qua physiek). Ik ben de Big Z tegen gekomen. En de man is huge, maar dit is ook gelijk de understatement van het jaar denk ik. Ik heb nog nooit iemand gezien die zo ****ing groot is de man is echt een monster. Hij lijkt nog het meest op een menseijke grizzly beer. Echt ongelofelijk....Ik voelde mezelf en ik weeg nu tussen de 145/150kg echt een dwerg....haha. Ben dr een beetje van slag van en wil eigelijk maar een ding nu en dat is eten en vooral groeien...hahahahah.

Hahaha....ik kan me er iets bij voorstellen!. Cool dat je hem gezien hebt man.
Is hij ook langer dan jou of valt zijn lengte wel mee?

hehe, ik ken het gevoel! :D

Gaaf man, heb je em nog gesproken ook?

Zoals een aantal mensen weten werk ik op Schiphol. Ik kom dan ook regelmatig "BNN ers" tegen. Mijn intresse gaat natuurljk uit naar bekende krachtsporters.

Ik heb al een keertje een babbeltje mogen maken met Glenn Ross, Svend Karlsen en Benny Magnusson en Stefan Solvi.
Vandaag liep ik iemand tegen het lijf, en ik moet dit zeggen, van een heel ander caliber (qua physiek). Ik ben de Big Z tegen gekomen. En de man is huge, maar dit is ook gelijk de understatement van het jaar denk ik. Ik heb nog nooit iemand gezien die zo ****ing groot is de man is echt een monster. Hij lijkt nog het meest op een menseijke grizzly beer. Echt ongelofelijk....Ik voelde mezelf en ik weeg nu tussen de 145/150kg echt een dwerg....haha. Ben dr een beetje van slag van en wil eigelijk maar een ding nu en dat is eten en vooral groeien...hahahahah.

KICK !!:eek:

je fascinatie voor the Daddy wordt me ook steeds duidelijker !:D
en heel lang ben jij natuurlijk NIET !:p

He JP, ben je gelijk weggerend voor een kingsize maaltijd, hahahaha!

Ik was eerst in een soort van shock eigelijk. Want hij liep langs en bekeek me op een manier van mm stevig ventje maar ik ben niet onder de indruk...hahah. Ik er achter aan natuurlijk en heb hem een hand gegeven. Hij kwam net van de Arnold en had een lange vlucht gehad denk ik en was een beetje moe volgens mij.

@ Stah nee, ik ben niet zo lang (186cm) en volgens mij is Zydrunas bijna een kop groter. (daar leek het tenminste op).

De moraal van het verhaal is denk ik dat de echt hele sterke jongens ook gewoon gigantisch groot zijn. Ik was al onder de indruk van Glenn, Svend en Benni maar dit slaat echt alles! Heb wel even nodig om hiervan bij te komen denk ik...hahahaha.

Herkende je em gelijk?

Ach het is weer bijna lunchpauze dus weer tijd voor een groeimoment, lol.
Echt tof dat je dat soort mensen tijdens je werk tegenkomt. Het breekt de dag weer een beetje.

Echt ongelofelijk....Ik voelde mezelf en ik weeg nu tussen de 145/150kg echt een dwerg....haha. Ben dr een beetje van slag van en wil eigelijk maar een ding nu en dat is eten en vooral groeien...hahahahah.

Dude , hij is 1.91 en 160 kg :) SAVICKAS | Biografija | Biografija

Dat scheelt "maar" 10-15 met jouw gewicht. Dat dwerg-complex van jou zit dus grotendeels tussen je oren :D

Van Dave Ostlund op MM:

Talked to Karl about an hour ago, he said Savickas is weighing 180 and bigger than he's ever seen him. Vasyl is about 165 and looks like Savickas from last year. Steve Mac is weighing about 150. Karl said he and Travis are the lightest guys competing at about 135-140!

The only likely way that Savickas will lose is if he gets injured. The only other possibility is if Koklyaev places very high on frame and a lot of people get inbetween him and Z and then Koklyaev will have a chance if he has a great day on yoke and stones (for him) and performs to par (again, for him) on the other events.

Like Dane said third could go to anyone but Vasyl is very tough at this contest especially with his improved deadlift.

I was supposed to fly out to this yesterday, my plane sat on the runway for 3 hrs before it was canceled due to the snowstorm. The soonest they could get me there was late tonight. I'm sick that I can't be there watching Karl and all the other competitors. If you look at the competitors list it's like USA vs. the old Soviet Union, 5 on each side. Go USA!

Zydrunas weegt 180kg!! En is groter en sterker dan ooit!! Vasyl weegt 165kg en lijkt op de Zydrunas van vorig jaar!! Karl Gillingham en Travis Ortmayer wegen 140kg en zijn de lichtste jongens daar:eek: Haha...dat belooft wat en moet machtig zijn om de sterksten der sterksten bezig te zien!!

zijn site is niet erg up-to-date, dat is dus 35 kg boven onze Daddy !

Als je net zoveel gaint komend jaar als afgelopen jaar, dan zit je qua gewicht al behoorlijk in de buurt!

Terug
Naar boven