MuscleMeat

Ironsport's Strongman Logg.

• Topic Starter Topic Starter
@ Barry ja ik herkende hem gelijk! Lol.

Bubba het is gewoon kicken voor een leek is het niet bijzonder maar voor jongens zo als ons is het gewoon geil

Ja ik vond Karlsen ook gaaf, maar Zydrunas slaat tot nu toe alles!

Ik wil morgen ochtend onderdelen trainen ivm avond dienst
ik wil boom 100kg op herhalingen doen conan'swheel stones en timbers

Toe maar....hoe laat dan?

uur of 1130

Ja is goed.

Mooi maat you make your friend very gappy

Mail of bel jij Jan ook ff. Misschien dat ie ook komt.

Ja doe ik gelijk maat
heb gister speedpulls gedaan heerlijk waren ze en ze vlogen eruit daarna nog wat bij oefeningen en pullthruws

Ok dan

kan ik je gelijk ff inlichten over de deathlift/kniebuigpakken ik heb met henk keizer gesproken je hoort het morgen maatje

Ok dan, goede berichten.

Hoe is je teen eigelijk ?

@ Stah. Ik kan weer alles doen. Het viel achteraf allemaal wel mee gelukkig. Hoe ist me jou rug?

@ Stah. Ik kan weer alles doen. Het viel achteraf allemaal wel mee gelukkig. Hoe ist me jou rug?

redelijk pijnloos, wel wat stijf, ik heb echter nog niet serieus aan de gewichten getrokken, vanmiddag wel weer wat gegooid !
Straks nog even laten masseren en morgen weer kraken.
Morgenavond weer iets van squats doen (ik denk aan lichte jumpingsquats of lunges ofzo, nog een beetje voorzichtig dus !)

@ Stah. Hoop voor je dat de pech nu voorbij is en je volop kan voorbereiden op de komende wedstrijden. (type dit allemaal met een groot boord bami met kipfile en pindasaus op schoot he en dat na een wheyeiwit shake van 80 gram, klap dr zometeen ook maar een bakje kwark van 500 gram achter aan...)....hahahahahaha.

ik ben zaterdag gemasseerd voor het eerst in mijn leven en ik moet jullie zeggen het was geen pretje ome john heeft supercees goed te pakken gehad heel veel knopen en oude verkalkte blessures niet normaal wat heeft hij lopen harken in dat lijf en toe hij klaar was tintelde alles er kwam weer leven waar ik lange tijd niks had gevoeld TOP maar moet het nu wel bij gaan houden met dat zware trainen wat we doen

hahahaha ik heb ook al 400gram eiwitten tot mijn genomen en ik ben niet pas begonnen met werken dus nog 2maaltijden te gaan met kipfilet I LOVE BEING A STRONGMAN

Terug
Naar boven