XXL Nutrition

Ironsport's Strongman Logg.

• Topic Starter Topic Starter
Idd, prehab...Lol.

Lekker ETEN MAAT heb je vrouwtje voor je gekookt

hahahaha ik heb ook al 400gram eiwitten tot mijn genomen en ik ben niet pas begonnen met werken dus nog 2maaltijden te gaan met kipfilet I LOVE BEING A STRONGMAN

Het is zo ongelofelijk motiverend om zon gozer te zien niet normaal maat, Ik ga denk ik maar een cameraatje in me tas doen naar werk.

Dat Geloof Ik Maat En Als Jij Zegt Dat Ie Huge Is Dan Is Ie Huge

Haha. Hij kan niet door een deur zo huge is ie. Ik heb nog nooit een mens gezien die zo groot is. Het was een menselijke grizzly beer, letterlijk dan he...

als hij dit jaar naar de grand prix komt gaan we er zeker naar toe ben nou heel nieuwsgierig maat je ziet wel op de televisie dat ie groot is maar in het echie

Haha. Foto's en televisie zeggen helemaal niks! Pas als je naast iemand staat zie je het.

@ Stah. Hoop voor je dat de pech nu voorbij is en je volop kan voorbereiden op de komende wedstrijden. (type dit allemaal met een groot boord bami met kipfile en pindasaus op schoot he en dat na een wheyeiwit shake van 80 gram, klap dr zometeen ook maar een bakje kwark van 500 gram achter aan...)....hahahahahaha.

Thanx Bro !

Krijg gelijk weer honger ! Ga ook nog even nassen !:D

@ Stah. Hoop voor je dat de pech nu voorbij is en je volop kan voorbereiden op de komende wedstrijden. (type dit allemaal met een groot boord bami met kipfile en pindasaus op schoot he en dat na een wheyeiwit shake van 80 gram, klap dr zometeen ook maar een bakje kwark van 500 gram achter aan...)....hahahahahaha.

Thanx Bro !

Krijg gelijk weer honger ! Ga ook nog even nassen !:D

AH magno rulez !

2 x ook goed !

Lasagna van de AH is ook zo lekker....

ik vind de hormoonkippen lekker van onze slager daar blijf ik van eten

Komt Jan morgen ook Cees?

ik heb nog niks vernomen ik heb fouad ook gemaild we zien wel

Wat een onchristelijk tijdsip is dat nou weer ..... 11.30. Ik heb NORMAAL werk jongens! Waarom doen jullie me dit aan :D

Kunnen jullie donderdagavond niet?

Inderdaad, wat een tijden weer! Gaan jullie zaterdag ook nog?

Ben ik ook wel nieuwsgierig naar want ik heb het vanochtend ook te druk met andere zaken.

Hahaha, grapjas! Ja, zelfs ik heb het wel eens druk hoor. Dochtertje naar school brengen en weer ophalen, afspraak bij mijn boekhouder etc.

Terug
Naar boven