MuscleMeat

Ironsport's Strongman Logg.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil zaterdag ook trainen, roep maar een tijd.

12:45 - 13:00

Vind ik goed hoor.

Vandaag, onderdelen,

Boom,
60x5,
80x5,
100x5,
120x4,
130x4,

140x2, clean

Farmers, 25 m parcour,
100kg x 75m,

Stenen, op 1.35m 100-160kg, 5 stenen,
2 runs, vrij rap.

Ondanks dat ik me maar 75% voelde toch een goede training. S'morgens onderdelen trainen is toch net weer ff anders moeite met opladen etc, voelde me veels te relaxd.

zou je bij die stenen niet je tijd op gaan nemen ofzo, zodat je nu daar progressie in kan boeken?

toch maar geen conan's wheel gedaan?

Conan's wil ik zaterdag doen eigelijk. Moest er vandaag ff niet aan denken..haha (p*ssy).

De stenen moeten ook gemeten worden in tijd. Maar als je met zn tweetjes bent is dat lastig. Heel de stopwatch zit dan onder de hars...lol.

ps en in stenen doe we ook wel eens iets anders hoor, heb laatst een extra pallet erbij gelegd waardoor de hoogt op 1.45/1.50m kwam is toch net weer ff anders. Ook hebben we wel eens stenen op 1.70 meter geladen.

Sterke loglift kerel!:D

Ach JB ik doe me best en het begint eindelijk ergens op te lijken. Korte termijn doel is 130kgx6 reps en 140kg voor een dubbel. Ik hoop vooral dat die 140kg dit jaar op de wedstrijden een zekerheidje kan zijn. En dan maar uitbouwen he..

BUBBA we hadden 5x120kg maar ik zal het wel in mij logg goed invullen

Laatst bewerkt:
Vandaag, upperbody/overhead,

MP,
50x5,
50x5,
80x5,
100x5,
110x3,
120x3,
130x2, + 1,

Incline bench, medium grip,
80x5,
120x3,
140x3,
160x3,

Dumbbell french press, 24-32kg,
4 sets van 8 reps,

Pushdowns, tot hele stack,
4 sets van 8 reps,

Pull downs front, 90-105kg,
4 sets van 8 reps.

Wat bedoel je bij deie MP met +1? Heb je nog een single gedaan?

Ja de bedoeling was 3 reps maar ik strandde bij 2 reps. 20/30 seconden rust en toen de 3e rep gedaan.

Heb je geen last van dat zware boomstamtillen de dag voor dat je MP doet? Lijkt me tenminste allebei redelijk heavy... en dan 2 dagen achter elkaar...
Respect voor je overhead werk want het is impressive!

je trainingen blijven ziekelijk sterk..

Heb je geen last van dat zware boomstamtillen de dag voor dat je MP doet? Lijkt me tenminste allebei redelijk heavy... en dan 2 dagen achter elkaar...
Respect voor je overhead werk want het is impressive!

Jawel maar ivm met werk heb ik soms geen keuze en moet ik kiezen tussen twee kwaden eigelijk.

Terug
Naar boven