Fitness Seller

Ironsport's Strongman Logg.

Kwam gisteren in mijn 'speeltuin' Richard van der Linden tegen. Hij herkende mij uit het krantenartikel. :) Bere-grote gast van bijna 150 kg met mijn lengte :eek:

Hij doet mee in Vroomshoop en wil eerste worden ! Concurentie voor je Daddy ?
Was in landsmeer 4 e op 2 punten van jou , toch ?

• Topic Starter Topic Starter
Haha, ja ik wil ook wel eerste worden Stah! (probeer niet arrogant over te komen btw)..lol.

UITERAARD, that's the spirit Daddy-o :D , niets arrogants aan, gewoon realiteit !
Je kent hem wel, hij traint ook in Schiedam, vertelde ie ?

Jij weet dat ik weet dat andere jongens weten dat maar er schijnen een paar mensen hier op dit forum te komen (anoniem en volgens mij geen wedstrijd jongens) die denken dat we elkaar allemaal naar het leven staan!

Dit is echt ongelofelijk want het tegenovergestelde is waar. Volgens mij vergeten zij ook dat de sterksteman sport in binnen EN buitenland te boek staat als gemoedelijk en hulpzaam. Ik weet niet wie die figuren zijn maar ik hap niet en weet wel beter.

Ik ken Richard idd en het is een goeie gozer met een gigantische physiek. Ik wens ook hem alle succes toe in de komende wedstrijden!

Jij weet dat ik weet dat andere jongens weten dat maar er schijnen een paar mensen hier op dit forum te komen (anoniem en volgens mij geen wedstrijd jongens) die denken dat we elkaar allemaal naar het leven staan!

Dit is echt ongelofelijk want het tegenovergestelde is waar. Volgens mij vergeten zij ook dat de sterksteman sport in binnen EN buitenland te boek staat als gemoedelijk en hulpzaam. Ik weet niet wie die figuren zijn maar ik hap niet en weet wel beter.

Ik ken Richard idd en het is een goeie gozer met een gigantische physiek. Ik wens ook hem alle succes toe in de komende wedstrijden!

Ik bedoelde het positief, hoor !
(deze keer :D;) )

je krijgt er nog een kluif aan denk ik.....

Je hebt gelijk. Ik vind het al tof dat mensen speciaal naar Iran gaan, hun verlof opnemen en het meeste zelf betalen om daar een wedstrijd te gaan doen. Ik heb eigenlijk bewust niet geantwoord op die topic.

@Ironsport: ik heb je vorig jaar bezig gezien in de Sterkste Man van Vlaanderen in Basel denk ik. You go girl!

Ik word een beetje ziek van al dat geouwehoer! Het lijkt wel alsof mensen elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Volgens mij hebben een aantal mensen op het forum last van een veel te groot ego terwijl ze zelf eigenlijk nog niks gepresteerd hebben of ooit zullen presteren, maar ja dat is mijn domme en kortzichtige mening maar. :D Voor zover ik het zelf heb meegemaakt is het zowel bij strongman als bij de highland games een gemoedelijke en behulpzame sfeer (alleen die Stahmixson vind ik maar een vervelend mannetje :D :D :D ).

Ik word een beetje ziek van al dat geouwehoer! Het lijkt wel alsof mensen elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Volgens mij hebben een aantal mensen op het forum last van een veel te groot ego terwijl ze zelf eigenlijk nog niks gepresteerd hebben of ooit zullen presteren, maar ja dat is mijn domme en kortzichtige mening maar. :D Voor zover ik het zelf heb meegemaakt is het zowel bij strongman als bij de highland games een gemoedelijke en behulpzame sfeer (alleen die Stahmixson vind ik maar een vervelend mannetje :D :D :D ).

HAHAHA:roflol: vriend !

Ik ook en nog wat meer. Maar ik hou me in en probeer me er niks van aan te trekken Jacco. Heb ook een hekel aan die anoniemiteit zeg wie je bent dit is alleen maar stoken in de hoop dat er iemand hapt. Echt ****ing bullshit en dan ook nog van mensen (zover ik dat kan weten) die ons helemaal niet kennen...ongelofelijk eigelijk!

Ik ook en nog wat meer. Maar ik hou me in en probeer me er niks van aan te trekken Jacco. Heb ook een hekel aan die anoniemiteit zeg wie je bent dit is alleen maar stoken in de hoop dat er iemand hapt. Echt ****ing bullshit en dan ook nog van mensen (zover ik dat kan weten) die ons helemaal niet kennen...ongelofelijk eigelijk!

Ik trek het me ook niet echt aan maar ik vind het een beetje zielig allemaal.

Je moet sommige mensen niet onderschatten natuurlijk....Die hebben zo'n goede mensenkennis dat als ze je bij een wedstrijd hebben gezien van 30 meter afstand dat ze je door en door kennen en eerder weten wat jij denkt en wilt zeggen dan jij zelf ;)

Ik kon het helaas niet halen vanmiddag omdat het allemaal nogal uitliep. Wat voor een monstertraining ben ik misgelopen?

Vandaag, onderdelen,

Boom,
60x5,
80x5,
100x5,
120x3,
130x3,
130x3,

Conan's Wheel,
100x 1 rondje,
150x 1 rondje,
250x 1,5 rondje,
240x 0,5 rondje,

Band, 300kg,
8 flips in 40 sec,

Stenen, op 1.35m, 5 stenen 100-160kg,
2 runs.

Conans Wheel en Wheel flip zijn op dit moment echt mn mindere onderdelen beetje jammer.

Ziet er toch lekker uit ondanks je mindere onderdelen. Wheelflips kan ik niet echt inschatten maar Conan's wheel heb ik je wel eens beter zien doen. Kan je je niet gek maken of ligt het ergens anders aan? Jammer dat ik er niet bij was.

Ja jammer dat je dr niet was Jac. Ach dat klote Conans Wheel ik ben blij als ik 2 rondjes met 250kg kan lopen en blijf dr maar gewoon op trainen. Heb geen idee waar het aanligt eigelijk.

Terug
Naar boven