XXL Nutrition

Ironsport's Strongman Logg.

ja vind ik ook anders startte jullie en kom ik er later in of ik ga woensdag avond met die lange

wanneer gaan we voor die pakken kijken

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.003
daar bel ik je ff over, maat

is goed maatje ik bel jouw zo wel ff rond 20.00uur als dat schikt

jezus, je MP is flink vooruitgegaan bro! Nette bench verder!

• #1.006
Das ook de bedoeling Ruben! Denk dat ik nu weer even over ga naar PPen en hoop dat ik flink wat carry-over heb van de strict presses en dan weer carry-over heb van de MP en PP's naar me boom...haha.

JAJA er word over nagedacht Ruben

• #1.008
Ja, maar snap ik het zelf nog wel maat:o Hahaha.

• #1.009
Cool filmpje:

Das ook de bedoeling Ruben! Denk dat ik nu weer even over ga naar PPen en hoop dat ik flink wat carry-over heb van de strict presses en dan weer carry-over heb van de MP en PP's naar me boom...haha.

Front Squats hebben ook heel veel carry-over naar Push Presses.. omdat je je benen bijna op dezelfde manier gebruikt.. misschien ook iets waar je even aan kan werken.. ik weet niet of je ze ooit doet?

volgende week zatedag rond 11uur in noord scharwoude
ik bel hem volgende week nog om het te bevestigen en hem nog ff te heringeren
kunnen we hem de week erop gelijk uit proberen maatje

• #1.013
Front Squats hebben ook heel veel carry-over naar Push Presses.. omdat je je benen bijna op dezelfde manier gebruikt.. misschien ook iets waar je even aan kan werken.. ik weet niet of je ze ooit doet?

Ben bang dat me knieen daar niet zo heel erg vrolijk van zouden worden Jesaja..maar kan het altijd proberen!

die knieen van ons hebben het al zo zwaar te voorduren

Ben bang dat me knieen daar niet zo heel erg vrolijk van zouden worden Jesaja..maar kan het altijd proberen!

Ik doe de laatste tijd alleen nog maar frontsquat en ik moet zeggen dat ik idd vaak pijnlijke knieen heb. Ik weet niet 100% zeker of het hier door komt maar het kan haast geen toeval zijn.

Nette MP's en bench trouwens. Ik hoef toch niet binnenkort weer de lat hoger te leggen he (215 of 220 ofzo)? Hahaha!

Goed bezig op de mp man! erg netjes.

Hoe laat ga je morgen beginnen in Schiedam, 1900 of 1930?

• #1.018
1900

beginnen jullie maar rustig met de boom ik hoop er rond 19.30 te zijn met die lange

Oke, dan ben ik er om 1900.

Terug
Naar boven