Fitness Seller

Ironsport's Strongman Logg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
Geen tijd en geen zin. (slechte redenen weet ik). Neem het me telkens voor maar het komt er gewoon niet van.

damn, nice PP en bench kerel!

vraagje: Maakt een neutrale grip bij boom het zo'n stuk moeilijker t.o.v. een normale PP?

kost ook ****in' veel tijd.......:mad:

zoveel tijd hoeft het echt niet te kosten, twee keer in de week een up hill walk van 10 min, zou al wonderen doen denk.

Voor het mooi zou je gewoon zo snel mogelijk deftige GPP moeten doen, slepender of trekkender wijs met wat zwaar spul.

zoveel tijd hoeft het echt niet te kosten, twee keer in de week een up hill walk van 10 min, zou al wonderen doen denk.

voor Daddy wel inderdaad :D

Ik doe tegenwoordig 12 minuten fietsen en dan iedere twee minuten verzwaren. Krijg je een mega-pomp van !

cardio is zeer goed voor medley:D

hahaha super maatje 150kg super

• #1.051
Weet je Cees..dit was een inkomertje ik verwacht eigelijk met een week of 2 toch wel 160 te doen.

• #1.052
  • #1.053
Cees ik train vrijdag trouwens. Heb je een sms gestuurt.

gaat super maat ben er vanavond ook om 19.00 ga gelijk uit mijn werk rijden ben om 18.00 dan haal ik die lange op bij het transferium en knal ik door

en hoelaat ga jij vrijdag dan

JULLIE willen alleen maar rusten rust is groei maar als je niet traind kun je rusten wat je wil maar groeien en sterker worden ho maar hahahahaha
ik vind rusten en eten de leukste dingen van het zware trainen

Hahaha, mafcees! Ik train vanavond wel...alleen ff wat lichter met cardio op de sportschool. Volgende keer (of week) ben ik er gewoon weer bij hoor want ik wil die pret niet missen, hahahaha!

toch weer jammer dat ik niet kan dan he op de dinsdag, ik hou wel van wat bikkelen!

Zit zaterdag ook nog in de planning?

Hahaha, mafcees! Ik train vanavond wel...alleen ff wat lichter met cardio op de sportschool. Volgende keer (of week) ben ik er gewoon weer bij hoor want ik wil die pret niet missen, hahahaha!

CARDIO CARDIO BEN JE NOU HELEMAAL GEK DIE KLAP OP JE KOP VAN DAT TRICEP MACHINE HEEFT JE GEEN GOED GEDAAN HA

Terug
Naar boven