XXL Nutrition

Ironsport's Strongman Logg.

Mannen weet je wat het is BUBBA en IK draaien wissel diensten en wij passen een beetje onze dienste op elkaar af of ik ruil een dienst of BUBBA ruil een dienst het is voor ons ook passen en meten zodat we veel met elkaar kunnen trainen dus wij trainen op rare tijden en dagen

de enigste manier van cardio die ik heb is de konijnen dans en die kan ik goed heel goed

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.068
Vandaag heb ik op mn werk gecardioot! Haha. Boxen etc etc...En ik kan nog steeds bewegen...laat het puffen wat ik doe je niet voor de gek houden..."I still knock ya out!"..Hahahaha.

De kop is er af.....nou ff doorbijten om het 2x per week te doen, hahaha!

hehe, hebbie der eentje te grazen moeten nemen?

• #1.071
Een collega Barry. Een keer in de 4 maanden hebben wij een soort van sport dag.

hahaha, en hoe ziet die collega er nu uit?

ik denk nie goed:P

• #1.074
Vandaag, deadlift,

Rack dead, 2,5cm onder de knie,
120x5,
170x5,
210x5,
260x3,
300x3,
350x3,

Romanian deadlift,
70x5,
110x5,
150x5,
190x5,
230x5,

Pull Throughs,
50x8,
50x8,
50x8.

niet te gek gedaan zie ik...

• #1.076
Lol.

Niet zo veel volume, but who gives a **** about volume if you can lift big weights??
Ik heb nog steeds last van me rechter boven been. Ik kan hem niet helemaal buigen dus legg curls, squats, legg presses etc....gaat ffies niet.

ik bedoel ook niet je volume, maar je kan makkelijk een pakkie meer gewicht aan. Ja toch? Dat bedoel ik eigenlijk met niet te gek doen, je hebt niet je grenzen opgezocht.

K*t van je been trouwens? Ontstekingtje aan je spier ofzo?

• #1.078
Nou Barry dit is toch echt wel max hoor...Ik heb 20kg op me Rack Dead gepakt deed 3 weken geleden 330x3. Er staat 350kgx3 he...Lol.

Van me been weet ik niet wat het is. Het gaat wel beter maar erg langzaam. Misschien iets verrekt of een heel klein scheurtje. Vrijdag ff lekker laten masseren en dan zal het wel weer overgaan denk ik.

Ik dacht toch echt hier een gewicht van richting de 380 ofzo voorbij te zien hebben gekokmen?

kan vergissing zijn, top training hoor, daar niet van.

• #1.080
Ja 380 voor een single heb ik wel eens gedaan idd. Goed volgende keer maar 360 doen dan..haha.

Terug
Naar boven