AndroidHealthClinic

Ironsport's Strongman Logg.

:D ironsport het is nu 12:03 heb jij geen werk .... :eek: super gewichten trouwns

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.082
Jawel man!

Ik werk straks van 1400 tot 2200:D

ooh :D verklaart een hoop

maar gaat wel lekker zo :) .... k denk dat jij hoog gaat eindigen straks in vroomshoop :wl:

Nette gewichten hoor! Das wel k*t, van je been.

Nou Barry dit is toch echt wel max hoor...Ik heb 20kg op me Rack Dead gepakt deed 3 weken geleden 330x3. Er staat 350kgx3 he...Lol.

Van me been weet ik niet wat het is. Het gaat wel beter maar erg langzaam. Misschien iets verrekt of een heel klein scheurtje. Vrijdag ff lekker laten masseren en dan zal het wel weer overgaan denk ik.

Sterkte Daddy, maar het valt mee aan de rackpulls te zien :D

Jesus Christ, 770 lbs is some damn serious weights.. :thumbs:

• #1.088
maar gaat wel lekker zo :) .... k denk dat jij hoog gaat eindigen straks in vroomshoop :wl:

Dat is nog maar de vraag man. Ik bedoel het deelnemers veld is enorm zwaar en de onderdelen zijn niet mn allerbeste. Maar ik ga gewoon mn best doen en we zien wel waar het schip strand:D

• #1.089
  • #1.090
Ik train vanmiddag in Schiedam. Ben dr rond een uur of 1600.

:mad: ik red dat niet, ondanks me hoop van gister.

• #1.092
Kan ook 1630 hoor.

Bedankt voor je flexibiliteit, maar ik kan gewoon pas op z'n vroegst 19:30, helaas.

Gekloot met die tijden ook altijd, om simpel van te worden.

• #1.094
Ja man. Ik MOET echt ff naar die masseur vanavond en die kon alleen nog om 2030 dus ik kan ff niet anders.

Ik begrijp het, vind het al tof dat je er uberhaupt voor open staat om wat af te kunnen spreken.
Zouden er verder nog bekenden vanavond of morgenmiddag aan de gang zijn?

• #1.096
Nee volgens mij niet. Je kan altijd Jan proberen te contacten die heeft er sowieso meer zicht op wie er traint.

• #1.097
Het word 1730 vanmiddag en Fouad komt ook.

Ik begrijp het, vind het al tof dat je er uberhaupt voor open staat om wat af te kunnen spreken.
Zouden er verder nog bekenden vanavond of morgenmiddag aan de gang zijn?

wij zijn de beroerdste niet qau trainen maar het moet ons allebei uitkomen ik heb een gezin Bubba heeft een drukke baan Bubba en ik zelf draaien wissel diensten dus het is weleens klote maar goed we maken er het beste van en het komt altijd goed

• #1.099
Het is idd een hoop schipperen maar voor een goed doel...lol.

dat vind ik bout we hebben al een tijd niet met zen drieen getraind vraag gelijk of hij volgende week ook nog thuis is voor een training

BUBBA weet jij al wanneer jij volgende week kan

Terug
Naar boven