AndroidHealthClinic

Ironsport's Strongman Logg.

Bedankt voor je flexibiliteit, maar ik kan gewoon pas op z'n vroegst 19:30, helaas.

Gekloot met die tijden ook altijd, om simpel van te worden.

Ik wil eventueel wel later beginnen als je daar mee geholpen bent (zou voor mij ook beter uitkomen). Laat het maar ff weten anders ga ik proberen om er om 1730 te zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.102
Jongens als jullie (Barry en Jacco) zelfstandig gaan willen jullie dan wel ffies Jan Haaring bellen.

Dat strechten begint te werken ! = flexibiliteit :D

heej piet me pa heeft de slee af en ligt al in de trainingsruimte
in katwijk hij is 89kg om precies tezijn dus we kunnen er volgende week mee
aan de gang en hij is nu ook bezig met schijven te maken van 20kg en 15kg ongeveer
die zijn volgedne week af dus dat is wel lekker :D

wij zijn de beroerdste niet qau trainen maar het moet ons allebei uitkomen ik heb een gezin Bubba heeft een drukke baan Bubba en ik zelf draaien wissel diensten dus het is weleens klote maar goed we maken er het beste van en het komt altijd goed

Dat had ik al door Cees :D

@Viking,

we zouden natuurlijk aan Jan kunnen vragen of we morgenmiddag samen kunnen trainen? Als jou dat ook uitkomt?

• #1.106
Ja helemaal top Wes! Maar ik denk dat we die slee maar achterin de auto moeten gooien en meenemen naar Schiedam. Ben anders bang dat er van dat trainen ermee niet zo heel veel komt op het moment. (net als het flippen van Cees zn band).

Wil je nog mee vanmiddag naar Schiedam?

Vanavond is dan ook oke hoor, half 8, 8 uur zoiets, maar dan idd wel ff contact met Jan, zoals JP ook zegt.

Vanavond is dan ook oke hoor, half 8, 8 uur zoiets, maar dan idd wel ff contact met Jan, zoals JP ook zegt.

Ik vind het prima alleen heb ik Jan nog niet kunnen bereiken (telefoon staat uit) dus ik weet niet wat verstandig is om te doen. Ik moet nu even weg maar ik probeer het straks nog een keer. Misschien dat jij het ook nog even kan proberen.

nee dat haal ik niet is een beetje te vroeg
want ik ben pas kwart over 5 thuis:mad:

Hoi jongens,

Jacco heeft me gebeld. Jij (barry) zal het wel weten denk ik. Ik vindt het prima. Je weet de weg nu en jullie gaan netjes met de spullen om. Ik kan zelf helaas niet. Neem nu een dikke week rust en dan volgende week zondag knalluh in Dokkum.

Ik heb Barry nog kunnen bereiken en hij zou er rond 19.30 zijn, nogmaals bedankt Jan. Mocht ik je niet meer zien voor die wedstrijd in ieder geval succes gewenst! 13 april ben ik wel bij de wedstrijd om te kijken.

Bedankt Jan, we stellen het erg op prijs! Geniet van de rust en veel succes de 13 e, ik zal er ook zijn!

gr

• #1.114
Gister, onderdelen,

Boom,

Clean en Press, elke rep,
60x5,
90x5,
110x8, in 60 sec,

Alleen Press,
110x8, in 60 sec,

Farmers, 100kg, 25m parcour,
1x 70m,

Stenen, op 1.35m, 105-160kg,
1 run.

nette training JP en mooie prestatie op de stenen!

wat een gewichten weer!

wanneer ga je meedoen aan een wedstrijd?

gaat weer goed kerel!!

Gaat goed, erg mooie gewichten! Ik moet er niet aan denken om zulke stenen in m'n handen te hebben! :bow2:

Terug
Naar boven