AndroidHealthClinic

Ironsport's Strongman Logg.

mooie training maat wat doe je vandaag
onderdelen of in de sportschool?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.123
Ben vandaag ffies in de gym geweest maar faalde 3x op 155 met de PP en nu ben ik echt ****ing chagerijnig Wes! Ben daarna ook gelijk gestopt met de training...

Ik ga morgen beginnen met een iets andere "upperbody" dag. Doe het nu al een tijdje op deze manier en de progressie gaat me niet snel genoeg meer dus is het tijd voor wat veranderingen.
Zal dr vanmiddag en vanavond ff over nadenken wat ik precies ga veranderen.

Ben vandaag ffies in de gym geweest maar faalde 3x op 155 met de PP en nu ben ik echt ****ing chagerijnig Wes! Ben daarna ook gelijk gestopt met de training...

Ik ga morgen beginnen met een iets andere "upperbody" dag. Doe het nu al een tijdje op deze manier en de progressie gaat me niet snel genoeg meer dus is het tijd voor wat veranderingen.
Zal dr vanmiddag en vanavond ff over nadenken wat ik precies ga veranderen.

en wanneer ga je onderdelen doen dan deze week?

• #1.125
ik denk woensdag in iedergeval en dan liefst vrijdag of zaterdag ook nog.

• #1.126
Vandaag, upperbody,

MP,
60x5,
60x5,
90x5,
110x5,
120x3,
130x2,
142,5x miss,
135x miss,

Medium grip vlakke bank,
80x5,
110x5,
140x5,
160x5,
170x5,

Machine dips,
hele stack, 4 sets x 8 reps,

Rope pushdowns,
medium gewicht, 4 sets x 12 reps,

Sup, grip pulldowns,
5x5 tot 120kg.

Je gaat toch niet zeggen dat die MP's zonder legdrive waren toch!?!? :eek:

Lekkere training weer. :thumbup:

• #1.128
Ja dat waren ze Luuc. Vind ze zelf een beetje teleurstellend eigelijk. De boom van vrijdag weegt nog een beetje mee plus de PP pogingen van gister. Ik voel dat ik goed ben voor 140x2 minimaal op MP op dit moment en een single van 145 moet er ook wel inzitten hoor!

Maar ja misschien volgende week dan maar.

• #1.129
ps heb me Inzer max DL binnen dus nu word het is tijd voor wat echt zware pulls van de grond!

Ben benieuwd wat dat voor bizarre gewichten gaat opleveren.

ik vind het een monster MP :o

Heb je em al geprobeerd aan te krijgen?

• #1.133
Ja en dat lukt niet alleen.

hehe, maf he, dan heb je op een wedstrijd ook wel ff een stevig iemand nodig, zie je vrouw nogniet je straps omdoen :D

• #1.135
Idd lol.

vanavond zal ik en wes je in het pak hijsen ik heb les gehad van de meester him self dus het komt helemaal goed en het helpt echt

BUBBA ik ben er rond 18.15 uur als jij er dan ook bent kunnen om 18.30uur startte

we gaan vandaag deathliften in duinrell en jij gaat morgen met ben stoeien als jij vanavond ff langs mij rijd voor mijn deathlift pak en we moeten vanavond ff praten lange ;)

Terug
Naar boven