XXL Nutrition

Ironsport's Strongman Logg.

jij gaat vanavond 230kg trekken dus bereid je mentaal goed voor maatje

ALS HET LUKT ALS HET LUKT HIJ GAAT OMHOOG DAT KRENG:mad:

zeer nette MP kerel!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.145
Vandaag, deadlift,

Vandaag me nieuwe Inzer max dl uit geprobeerd en dat viel niet mee..

Zonder pak,
70x5,
70x5,
120x5,
170x5,
200x5,
230x5,
250x3,

Pak aan,
275x1,
300x mis...

Me pak zit nog zo strak dat het bijna onmogelijk is om in de goede uitgangs positie te komen voor mij dan om te beginnen aan de lift.

Zonder pak,
300x3 (zonder opladen)

Omdat ik niet in de goede positie kon komen om de lift te starten was me motivatie in een klap weg. Ik ga het natuurlijk gewoon weer proberen met pak en hoop dat ie ietsje oprekt zodat ik in de goede positie kan komen om te beginnen te liften.
Het is natuurlijk een beetje een domper omdat ik wel gedacht had een pr te kunnen trekken met dit pak (gelijk de eerste keer....hahah beetje stom) Naja volgende keer dan maar.

ps mensen met ervaring hier mee, deel je ervaring!

Je had zeker een kop als een tomaat als je door je knieen ging? En dan nog met dit weer!

• #1.147
Ik KON nog geen eens door me knieen, kreeg me handen niet rond de stang....haha.

3x300 is natuurlijk ook niet mis ;)

• #1.149
Idd maar ik heb het al eens gedaan. En ik WIL en KAN op dit moment niet stil staan..haha.

wel super bezig man!!

• #1.152
Daar had ik tot voor kort geeneens een pak voor nodig, hahaha!

Wel jammer dat je hem nu nog niet hebt kunnen uitproberen.

Heb ik wel gedaan Jac alleen pakte dat pak niet zo uit als ik had gehoopt! Maar het schijnt wel vaker voor te komen de eerste keren. Het pak moet ook een beetje naar je lichaam gaan staan. Ik denk dat als ik eenmaal de juiste houding te pakken heb, ik wel profijt kan hebben van het pak hoor.

geeft nix van minne dagen krijg je betere dagen!

jij bent een beest man :eek:

• #1.156
Valt heel erg mee! Misschien in bed...hahahaha.

Heb ik wel gedaan Jac alleen pakte dat pak niet zo uit als ik had gehoopt! Maar het schijnt wel vaker voor te komen de eerste keren. Het pak moet ook een beetje naar je lichaam gaan staan. Ik denk dat als ik eenmaal de juiste houding te pakken heb, ik wel profijt kan hebben van het pak hoor.

Zou het helpen als er drie man op je rug springen om in de goede uitgangspositie te komen? hahaha.

We hebben idd allemaal weleens een mindere periode. Ik snap wel dat je er van baalt want dat gevoel ken ik maar al te goed maar ik heb zo'n idee dat die periode bij jou niet zo lang duurt als bij mij.

Je beult dat kleine meisje toch niet te veel af?

Hehe lol het lijkt me overigens normaal dat je ff moet wennen aan dat pak.
Mindere periode zegt ie met zn zieke overheadgains.

Stel je niet aan en voor je het weet heb je 350 en ff later 370 in je klauwen bah bah bah:D

PIET niet zeiken goed getraind

Hoe deed je het, gebruikte je straps?
Ging je dan eerst op je knieen zitten om je straps om te doen? En dan pas op proberen te staan?

Terug
Naar boven