XXL Nutrition

Ironsport's Strongman Logg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
Ja Barry en dat ging niet/bijna niet...

• #1.162
Het pak zit goed, alleen om me benen zo verschrikkelijk strak dat ik bijna niet kan bukken (nu nog) Misschien als het pak dadelijk iets opgerekt is dat het perfect zit. Ik geef het gewoon wat tijd in ieder geval.

aha, nou dan weet je in ieder geval dat wanneer je in je groove kan komen dat dat pak aardig mee zal helpen.
Alleen die straps is soms al klote, je loopt je op te fokken, en dan moet je eerst nog die straps omdoen en dan moet je weer opfokken.

Nou ja, komt wel goed, je kan altijd nog wat afvallen als hij te strak zit:D

• #1.164
Nee! Ik voel me al zo klein en mager op het moment:eek: Woog 144 van de week s middags met schoenen en alles aan! Wil het hier eigelijk op houden denk ik.

Inderdaad kerel, moet niet gekker worden. Light weight!

• #1.166
In het huidige Int sterksteman circuit is 145kg volgens mij idd aan de lichte kant..haha. Ongelofelijk eigelijk!

Ja maar om nu alleen maar zwaar te zijn om er qua gewicht tussen te passen...

Het gewicht moet wel bij je passen, in die zin dat je er atletisch mee moet kunnen zijn. Als ik zo vrij mag zijn om het zeggen, denk ik dat als jij veel zwaarder wordt dat het je in de weg gaat zitten (?)

sterke deadlift :eek:

• #1.169
Ja maar om nu alleen maar zwaar te zijn om er qua gewicht tussen te passen...

Het gewicht moet wel bij je passen, in die zin dat je er atletisch mee moet kunnen zijn. Als ik zo vrij mag zijn om het zeggen, denk ik dat als jij veel zwaarder wordt dat het je in de weg gaat zitten (?)

Ja misschien heb je daar wel gelijk in. Ik denk dat 140-145 voor mij vrij ok is.

Al maakt het voor de NL wedstrijden niks uit daar kan je ook op presteren als je 100kg weegt. Maar als de gewichten zwaarder worden gaat "bw" zeker wel een rol spelen.

wat is je gewicht/grootte??

Ja misschien heb je daar wel gelijk in. Ik denk dat 140-145 voor mij vrij ok is.

Al maakt het voor de NL wedstrijden niks uit daar kan je ook op presteren als je 100kg weegt. Maar als de gewichten zwaarder worden gaat "bw" zeker wel een rol spelen.

Weet ik, daarom ben ik ook hard aan me "bw" bezig. Ik merk met veel dingen in schiedam dat een stabieler frame me veel voordeel op zal leveren.

• #1.174
Dat denk ik ook Barry. Maar je moet niet vergeten dat bw nog nooit een issue is geweest voor mij. Ik namelijk ALTIJD al zwaar geweest. Ook ben ik er (je zou het niet zeggen) niet zo heel veel mee bezig. Als ik er al mee bezig ben is het om te proberen om niet nog zwaarder te worden.

ps Wat wel werkt is dat als ik zwaarder word ik veel makkelijk veel sterker word dat is het grote voordeel van zwaarder worden.

Veel eten, hard trainen.

Wat voor opties heb je nog meer?

Terug
Naar boven