MuscleMeat

Ironsport's Strongman Logg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.201
Thanks JB!

Het was de eerste keer dat ik 120 voor reps clean and press deed. Me techniek is nog niet helemaal top met dit gewicht dus daar moet wat aangeschaafd worden. Een extra rep moet dan wel mogelijk zijn denk ik.

• #1.202
Vandaag, extra,

Heavy abs, staand aan hoge pulley,
6 sets x 8 reps,

Speed Pulls,
60x3,
60x3,
100x3,
140x3,
190x1,
190x1,
190x1,
190x1,
190x1,

Speed PP,
70x2,
70x2,
70x2,
70x2,
70x2,

Pull downs front,
2x8 met 95kg,
2x8 met 105kg,

Pushdowns,
6 sets x 8 reps, 30-60kg.

tog ontzettend goed bezig man!!

Yo Daddy, hoe gaat je wedstrijdvoorbereiding ???

of houd je het bewust rustig hier :D

Stilte voor de storm Stah.....:D

Heb jij nog wel met ze getraind in Schiedam dan ?

Nee, de laatste keer was 2 weken geleden. Vorige week heb ik alleen maar HG-onderdelen getraind. Maar je hoort ze allebei niet meer dus die zitten gewoon helemaal in hun wedstrijdvoorbereiding en willen geen afleiding hebben denk ik.

• #1.210
Ik ga het er hier op het forum niet overhebben maar ik ben DBB en alles wat er met het posten (al dan niet van me trainingen) meekomt idd beu.

Vanaf volgende week ga ik gewoon weer in Schiedam trainen. En Jacco en Barry hebben volgens mij me nummer en email we houden dus zeker wel contact over waar en wanneer we trainen.

Zie jullie volgens mij vrijdag wel ff!

Je nummer heb ik niet maar je email wel.

Ik ben vrijdag bij de wedstrijd dus ik zie je daar nog wel.

Inderdaad! tot dan en alvast veel succes! (alle deelnemers trouwens)

heel veel succes met je wedstrijd!

Toch vind (vond?) ik je bijdrage aan DBB positief voor strong man!
Met je enthausiasme heb je toch weer een aantal mensen erbij gekregen !

In ieder geval sterkte vrijdag Daddy ! :D Kick some ass !:hamer:

Succes kerel!
Misschien 's een log openen op Team-Forza dan ;)

Heel veel succes vrijdag kerel!
Jammer dat je niet meer op het forum bent, succes met trainen en zie je vast wel een keer dit jaar op een wedstrijd! Succes man!

Wordt vrijdag echt leuk. Waar ik ga eindigen maakt me eigenlijk niets uit, als ik voor m''n gevoel maar een goeie wedstrijd draai! Ik heb zelf wel een plaatsje in m'n hoofd waar ik hoop te eindigen, maar dat hou ik voor me. Het wordt in ieder geval een lekker zware wedstrijd en daar hou ik van. Noord-Nederland was ook leuk, maar niet zwaar natuurlijk. Nu kunnen we zien hoe iedereen het winterseizoen is doorgekomen.

Suc6 voor iedereen die meedoet!

• #1.218
Maandag,

Deadlift, (3x3) alleen riem.

192,5 x3
220 x3
247,5 x3

260 3x1

Vandaag,

Bank, (3x3) alleen pols bandage

110 x3
125 x3
147,5 x3

160 x1
170 x1
180 x1
190 x1 miss

Heb bank getest had al in jaren geen echt zware bank gedaan. Dit was buiten het schema om en eenmalig.

Superset, Schuine bank en Pulldown small

50 reps

Pushdowns

50 reps.

Leuk dat je weer logt kerel! 180 bank is toch niet mis, netjes! Deadlift zit er ook nog altijd in zie ik. Nice.

Gr

Haha, drie jaar geen trainingsposts en dan ineens *pats* een training met een 260 deadlift en een 180 bench!

Vertel 's over je doelen. Volgend jaar weer de finale? een 380 deadlift? Tell us!

Terug
Naar boven