AndroidHealthClinic

Ironsport's Strongman Logg.

big piet zaterdag boom

• Topic Starter Topic Starter
Ja zaterdag boom, maat.

Hoop dat dat positief, of aardige woorden zijn? Me Icelands is niet meer wat het geweest is namelijk...lol

"Geen probleem voor Jón Páll", dat riep ie altijd voor een zware set, beetje zoals Coleman zijn "light weight baby"... een aanmoediging dus, hoop dat je dat aardig vindt...;) Mijn strict presses gaan vrij aardig omhoog maar met een PR van 6x100kg toch nog een stuk minder dan die van jou

Cees we moeten wat over dat plakband heen doen hoor, ,misschien sporttape ofzo zodat ie minder glad is denk dat je hem dan makkelijker voorslaat niet?

"Geen probleem voor Jón Páll", dat riep ie altijd voor een zware set, beetje zoals Coleman zijn "light weight baby"... een aanmoediging dus, hoop dat je dat aardig vindt...;) Mijn strict presses gaan vrij aardig omhoog maar met een PR van 6x100kg toch nog een stuk minder dan die van jou

Of easssssyyyy!!!!!! van Svend Karlsen. Is zeker aardig zoals je wel door hebt ben ik een heel grote fan Jon Pall!
Het is allemaal een kwestie van tijd, ik loop gewoon een beetje voor op jou en Big Z weer een beetje op mij...hahahaha.

plakband of geen plakband je bent sterk of je bent het niet hahahaha heb je nog wat van dat tape

Of easssssyyyy!!!!!! van Svend Karlsen. Is zeker aardig zoals je wel door hebt ben ik een heel grote fan Jon Pall!
Het is allemaal een kwestie van tijd, ik loop gewoon een beetje voor op jou en Big Z weer een beetje op mij...hahahaha.

:roflol:

Prachtig verwoord.

plakband of geen plakband je bent sterk of je bent het niet hahahaha heb je nog wat van dat tape

Stijgt het een beetje naar je kop maat? hahahaha We zullen volgend jaar zien wie de sterkste is!!!!!. Ik heb nog wel wat van dat tape volgens mij ergens.

Doen jullie zaterdag boom in de sportschool? Bij jou (JP) of Cees?
Toch niet in Schiedam?

Stijgt het een beetje naar je kop maat? hahahaha We zullen volgend jaar zien wie de sterkste is!!!!!. Ik heb nog wel wat van dat tape volgens mij ergens.

Zo mag ik het horen, een beetje gezonde spanning en rivaliteit opbouwen! lol

Op dat gebied verschild jullie competitie dus niet van de onze.

Ik denk dat ik zaterdagmiddag ff naar duinrell toe rij Jan om op de boom die Cees daar heeft liggen te trainen.
Ik wil ook net als jij een keer op zaterdag 7 onderdelen trainen als in een wedstrijd maar doen moeten we wel met een aardig groepje zijn das wel het leukste.

close gripp incline bench press...

mooi dus je hebt dat tape maat ik ga morgen de 140 pakken op die boom ik doe vandaag niks en ga me helemaal geil maken op die 140 en als ik hem heb gedaan ga ik zoveel mogelijk herhalingen maken met 130

mooi dus je hebt dat tape maat ik ga morgen de 140 pakken op die boom ik doe vandaag niks en ga me helemaal geil maken op die 140 en als ik hem heb gedaan ga ik zoveel mogelijk herhalingen maken met 130

Klinkt super maat, sms me je adres ff krijg ook jij een kerstkaart!

heb ik al gestuurd toch van ochtend vroeg laat ff wetn als je hem hebt en als je een kerst kaart stuurd stuur dan gelijk een kalkoen mee voor de massa hahahaha we moeten groeien

lol.

Terug
Naar boven