MuscleMeat

Ironsport's Strongman Logg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.421
Nee..lol. Misschien voor me "nieuwe" ik haha. Volgens mij is me oude PR op MP 140x2 of 3.

nice.

sterk piet , dat wordt gewoon weer nk dit jaar

Dat ziek er krachtig uit beest! Ik moet ook maar eens een fatsoenlijk pak aanschaffen aangezien ik met de metal king die ik ooit gekocht heb totaal niet uit de voeten kom...

• #1.426
Hey Jules. Dit is mn max DL pak 2 maten te groot haha. Ik moet ook nog een ander pak scoren.

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Inzer btw

nice squat JP, moet meer inzitten!

• #1.428
Thanks guys.

• #1.429
Bank, 1/3

177,5 x1 (zonder shirt)

202,5 x1 (met shirt)

100 x20

Pulldown,

Veel

Zittendroeien,

Niet zo veel

Ben benieuwd hoe het zondag gaat

Hoe ging die 202,5?

• #1.431
Ik ook en makkelijk

Had ervoor nog 187,5 en 197,5 gedaan en bij die laatste had ik wat moeite om me borst aaan te raken.

Zondag is voor mij een zware training en meemaken hoe al de regels zijn en hoe streng ze zijn.

• #1.432
Filmpje van 197,5 kg. Corrigeerde me hoofd die van de bank af kwam/dreigde te komen. Maar zag pas op het filmpje dat ik niet me borst aanraakte...of net wel. Niet helemaal netjes in ieder geval.

http://www.youtube.com/watch?v=vnXBBoqpU38

Laatst bewerkt:
Let er ook op dat je wacht op het 'rack'-signaal, voordat je het halter teruglegt.

• #1.435
Ok en ja idd. Zal erop letten was me 2e shirt sessie en is een beetje aftasten nog.

Die raakt inderdaad niet, pak hem een a twee vingertjes breder en het wordt appeltje eitje om te raken.

Mooi bezig JP. Succes in ieder geval vandaag! Zit je met die SQ niet al dicht tegen je PR aan?

Mooie bank en squat hoor! Leuke filmpjes ook. Denk dat er bij allebij nog wel meer in zit maar schijn kan bedriegen he! Bank zat je idd nog een stuk boven je borst. Wil wel advies geven maar heb totaal geen verstand van met shirt drukken :p

Wel erg sterk beer :thumbs:

JP gefeliciteerd met je eerste PL wedstrijd. Op na het NK :-)

Groet, Wim

jp mooie scores vandaag:) alles naar wens gegaan?

Terug
Naar boven