XXL Nutrition

Ironsport's Strongman Logg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.501
Ik zou proberen om Bank en Squat/Deadlift dagen om en om te doen Mike. Bv:

ME bank,
DE squat/dead
DE bank
ME squat/dead

etc

hm..ok wordt weer lastig om 's ochtends te trainen in het hok met deze diensten vandaar.

• #1.503
Blijft schipperen. Misschien dat je dan deze week 2x kunt squatten en 1x banken?

Ja wordt al lastig denk ik. Zou dan vanavond en zaterdag worden en dan woensdag/donerdag DE bank.

trainen deze grote mannen ook wel es in de powerbooth van badhoeve-dorp:P

Ja denk dat dat hem dan wordt. Vanavond dan ME squat/DL. Hoe ziet die training er uit?

• #1.509
ME oefening squat/deadlift opwerken naar 3-5 sets van 1 herh boven de 90% van max.

Daarna acc onderrug en hamstrings. 3 tot 4 oefeningen van 4/5 sets 8/12 herh.

Snap je dat?

Zal deze keer beginnen met standaard squat en DL en volgende keer andere oefeningen voor in de plaats nemen. Denk dat het goed moet komen! Thanks.

• #1.511
https://www.t-nation.com/free_onlin...rformance/the_periodization_bible_part_ii&cr=

FF lezen.

Als je meer linkjes wil laat ff weten.

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Zal deze keer beginnen met standaard squat en DL en volgende keer andere oefeningen voor in de plaats nemen. Denk dat het goed moet komen! Thanks.

Doe maar gewoon buigen en banken als je eerste ME oefening idd en dan hebben we het er nog even over.

Ga ik lezen en komt zeker goed.

Jij boft maar Mike!

Precies!

• #1.516
Als je vragen hebt en denkt dat ik je kan helpen dan gewoon vragen zal ze zo goed mogelijk proberen te beantwoorden.

Tegen mij of tegen Mike?

Hij staat voor iedereen klaar, dus ook voor jou.

• #1.519
Tegen iedereen.

Terug
Naar boven