MuscleMeat

Ironsport's Strongman Logg.

ME bank, RAW

Vlakke bank, alles met pauze.

Stang x5
60 x5
80 x5
100 x3
120 x3
140 x3
160 x3
170 x3

180 x1

Net uit de baan daardoor onder in dikke vette pauze van het leek wel 2 sec maar makkelijke press voelde heel erg sterk had wel 10 sec kunnen pauzeren zo voelde het.

185 x1

190 x1 F

Pushdown,

5x15

Staand press,

5x5

Pulldown,

3x10

One arm pushdown,

3x10

Hoe kan dat ben je dan toch aan het opbranden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.522
Weet niet of je het gezien had maar was zonder shirt dik PR voor me "nieuwe" ik. En nee ben dus zeker niet aan het opbranden.

• #1.524
Had nog geen eten op.

:-) ach Wes zegt dat zijn DL lekker gaat, alleen heeft hij tegenwoordig moeite met 270.
Kijken of hij hapt (ff onder ons gezegd) ik denk dat jij trouwens wel meer dan hem trekt op jullie NK's

• #1.527
:-) ach Wes zegt dat zijn DL lekker gaat, alleen heeft hij tegenwoordig moeite met 270.
Kijken of hij hapt (ff onder ons gezegd) ik denk dat jij trouwens wel meer dan hem trekt op jullie NK's

Ik ook:D

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

Je hapt wel lekker :-)
Gefeliciteerd met je PR

Dankje. Las je blog gaat lekker vooral op die bank als ik het zo lees!

Dankje. Las je blog gaat lekker vooral op die bank als ik het zo lees!

Mijn lies is goed hersteld. Deze week weer eens kijken hoe het sumo deadliften gaat. Met buigen nu last van mijn buitenkant/heup, omdat ik was teveel gecompenseerd heb. Morgen een lichte buigtraining, zodat ik vrijdag nog een keer omhoog kan, om zo mijn beginbeurt vast te stellen. Het voornaamste voor mij is dat het NK til, omdat het mijn 20ste keer op rij is :-) en als ik de kans krijg (als mijn buig goed is) om te winnen dan zal ik dat zeker ook niet laten ;)

Ben benieuwd wie er met de titel vandoor gaat. De 20e keer op rij is eigenlijk al een titel op zich!

Zo te lezen komt het goed. Dan is in ieder geval de 1e titel al binnen en dan ook nog proberen JP van de titel af te houden, maar denk dat het niet zal meevallen:) Succes in ieder geval!

Zo te lezen komt het goed. Dan is in ieder geval de 1e titel al binnen en dan ook nog proberen JP van de titel af te houden, maar denk dat het niet zal meevallen:) Succes in ieder geval!

Dank je wel en ik weet de zwakke plekken van JP, dus .......... ;):D:p:)

De coach verslaat hem wel:D

Gelukkig motiveert zo'n uitspraak JP niet.

Uiteindelijk is het mijn bedoeling dat ze (STERKTSTEmannen.nl + dames) met allemaal verslaan in kilo's en/of wilkspunten. Alleen het wil ze allemaal nog niet lukken :D

Uiteindelijk is het mijn bedoeling dat ze (STERKTSTEmannen.nl + dames) met allemaal verslaan in kilo's en/of wilkspunten. Alleen het wil ze allemaal nog niet lukken :D

Geweldige methode van opfokken:cool:. Hoe gedreven wil je ze hebben?;)

• #1.536
Leest mee....

Hij is er helemaal klaar voor! En met de dag gemotiveerder.

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Echt? :D

• #1.538
Ja man met me nieuwe pak half aan en een dikke omelet hoe gemotiveerder kan je zijn haha

Ja ik ben erg slap aant worden had vrijdag erg veel moeite met me 3x3 270 ;)

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

:D Fijne motivatie Wesley haha.

Beetje motiveren Gijs het is de bedoeling dat er PR's gezet worden
anders kan ik net zo goed op me nest blijven liggen ipv meegaan haha

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------

Mijn lies is goed hersteld. Deze week weer eens kijken hoe het sumo deadliften gaat. Met buigen nu last van mijn buitenkant/heup, omdat ik was teveel gecompenseerd heb. Morgen een lichte buigtraining, zodat ik vrijdag nog een keer omhoog kan, om zo mijn beginbeurt vast te stellen. Het voornaamste voor mij is dat het NK til, omdat het mijn 20ste keer op rij is :-) en als ik de kans krijg (als mijn buig goed is) om te winnen dan zal ik dat zeker ook niet laten ;)

Waar kan ik je blog lezen dan Wim

Terug
Naar boven