MuscleMeat

Ironsport's Strongman Logg.

Succes. En force die shit door de haak heen.

Succes morgen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.824
Bedankt mannen!

Al beetje aan het bunkeren? :D

• #1.826
Ja al bijna 2 dagen nu hoe zwaarder hoe beter x

• #1.827
Kaasstand toernooi,

Squat,

260 F
270 F
275 G

Bank,

200 G
210 F
210 G

Deadlift

300 F
300 F
300 F

Uitgebomd wederom maar nu op een andere lift. Wel een leuke middag gehad.Wel weer progressie op 2 van de 3 lifts. Komt vanzelf een keer een goed totaal lol.

Mike en Azizi goed gedaan!

Filmpjes volgen.

netjes dat je die 3e squatbeurt nog pakt na 2 foute.. jammer van de DL

waar ging et fout bij die DLs dan?

• #1.830
Ja ben maar gewoon gaan zitten.. DL was k*t. Ga hier toch wat mee doen in training. Volgens mij ben ik overall wel sterker geworden. Thanks.

---------- Toegevoegd om 23:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:09 ----------

waar ging et fout bij die DLs dan?

Moet ff de filmpjes terug kijken. Het is vooral lock out laatste paar centimeter. Begint een beetje een mental block te worden daar. Volgens mij was mn 2e lift wel ok maar het is erg streng met de jury. Moet nog is terug kijken maar ze waren en voelden gewoon k*t op de een of ander manier.

Jammer van die DL, want in die trainings filmpjesvan laatste tijd zat een 300 DL er toch zeker in.
Anyhow succes voor volgende keer.

• #1.832
Ja idd maar een wedstrijd is toch weer anders blijkt. Thanks.

johh,,hitch dat ding gewoon joh..die k*tplers met hun regeltjes altijd:p

• #1.834
lol.

Jammer van de DL!
Weer niet op diepte gekomen met Squats? :p
Nja, zie het zo nu heb je geen totaal maar toch maak je stapjes vooruit dus je eerste total wordt meteen een gruwelijke. :D

Ben druk bezig met de filmpjes JP. En was weer een mooie dag gisteren!

3 good lifts is idd te weinig. Denk dat je toch te hoog instapt met die DL. Eerste beurt moet naar mijn mening gewoon een gewicht zijn waar je in training makkelijk een 2tje of liefst zelfs 3tje kan maken.
Altijd makkelijk, roepen vanaf de zijlijn, terwijl ik er zelf niet bij was natuurlijk.
Desondanks toch vooral op de bank goed gepresteerd. Squat was weer lastig om op diepte te komen zeker?

Volgens mij was zijn eerste beurt al op diepte, maar ik ben bijna klaar dan zal ik het filmpje uploaden.

Terug
Naar boven