XXL Nutrition

Ironsport's Strongman Logg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.841
Bedankt voor de filmpjes.

Erg jammer van die deadlift man, zie hem nu maar failde je de eerste op grip of zo of liep je vast?
Wel mooie squat en bank.

mag je nie beetje babyolie smeren boven op je quads om die lock out te vergemakkelijken?..magnesium lijkt me juist alleen tegen te werken..

echt die Dl is zonde man, volgende keer gewoon iets lager instappen en een zekere beurt maken. Sq zit zeker nog meer in

• #1.845
Erg jammer van die deadlift man, zie hem nu maar failde je de eerste op grip of zo of liep je vast?
Wel mooie squat en bank.

Volgens mij zijn het spoken ofzo waarvan ik niet mag slagen daar op een 300 deadlift lol. Jij hebt lekker getild.

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

mag je nie beetje babyolie smeren boven op je quads om die lock out te vergemakkelijken?..magnesium lijkt me juist alleen tegen te werken..

Gebruik nu babypoeder. Olie of dat mag heb ik geen idee. Ga aan me lockout werken paar maandjes. Die powerlift wedstrijden zaten wat dicht op elkaar ook. Heb overal wel progressie weten te boeken komt er alleen op DL op de wedstrijd niet uit. Volgende x wel want 3 maal is scheepsrecht.

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

echt die Dl is zonde man, volgende keer gewoon iets lager instappen en een zekere beurt maken. Sq zit zeker nog meer in

Ja misschien is dat wel slimmer, thanks.

• #1.847
Tis een goed doel.

Goed doorgezet met die SQ JP. De 1e 2 waren idd twijfelachtig maar die 3e was duidelijk diep zat.

Die DL snap ik niet dat je vooral die 1e niet kan locken er zat nog zoveel snelheid in. Volgens mij moet je gaan concentreren om mentaal je glutes aan te gaan spannen tegen het einde aan.

Dat is inderdaad zo. Ik vind het nog steeds vreemd dat die eerste squat werd afgekeurd. Je ging omhoog bij "OP" en maakte hem goed af.

• #1.850
Dat is inderdaad zo. Ik vind het nog steeds vreemd dat die eerste squat werd afgekeurd. Je ging omhoog bij "OP" en maakte hem goed af.

Politiek wrs.

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

Goed doorgezet met die SQ JP. De 1e 2 waren idd twijfelachtig maar die 3e was duidelijk diep zat.

Die DL snap ik niet dat je vooral die 1e niet kan locken er zat nog zoveel snelheid in. Volgens mij moet je gaan concentreren om mentaal je glutes aan te gaan spannen tegen het einde aan.

Bij twijfel moet de lift naar de lifter gaan hier zijn regels voor.

Die DL daar ga ik je tip op meenemen samen met een heleboel lifts van blokken na mn gewone DL lifts.

Thanks.

Dat zou dan de enige verklaring zijn.

Jammer dat je geen totaal hebt kunnen maken, is het misschien geen optie om bij je squats wat minder breed te gaan staan ? Je staat vrij breed en zal hierdoor moeilijk parralel breken.

• #1.853
Ik zal er is naar kijken, bedankt voor de tip en succes met je duim.

• #1.854
Press,

72,5 x3
82,5 x3
92,5 x8

Boom strict press,

5x10

Dumbbel vlakke bank,

5x10

5x10 wat? hahah

• #1.856
Das een geheim haha. Nee boom kaal vrij smalle greep denk 55kg. Mn press volgens schema en mn acc nog licht en beperkt. Motto is licht beginnen en zwaar eindigen. Ben nog beetje verrot van zondag ook merkte ik.

tuurlijk rustig aan doen, al helemaal na zown wedstrijd,,pak je geen kwalis mee dit jaar dan?? of is dat ook geheim:P

• #1.858
Mis de laatste maar dan moet ik wel snel beginnen met knallen op de onderdelen.

waar w8 je nog op haha

• #1.860
Geen idee. haha.

Terug
Naar boven