Frenzy1
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 722
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha wow, das nogal een typfout! Ik ga het aanpassen thnx!Direct BOR gepakt en direct PR 🙂
Maak je een typfout of heb je als eind echt 20 sets 10x50 gedaan...?
Hey Bulk40, ik overweeg ook een ander rug schema. Deed normaal gesproken minstens 4 oef voor de rug en de laatste tijd zie ik er elke keer tegenop. Wil altijd 2 oef voor de wijdte en 2 voor de dikte doen. Biceps op het eind komt er dan meestal niet meer van. Ik overweeg het aantal oef terug te schroeven maar toch een fatsoenlijk volume voor rug te houden.Dacht al haha. Succes met de BOR. Zelf merk ik dat hoe meer ik andere oefeningen doe, hoe meer ik op BOR inlever. Doe vrijwel alleen BOR en Pull ups. En altijd een rustdag, fietsdag of benen dag voor rug dag. Ik doe BOR 5 x 8 x 90 tot 100 kg. Evengoed is jouw rug dikker dan de mijne. Dus qua uitwerking en spiermasse zegt het niet zoveel.
hey HardcoreMacine, ja ik wil eigenlijk ook meer biceps trainen, aan de andere kant gaan ze wel vooruit door de compound oef@Frenzy1 Als je meer gewicht wil moet je eerst je kracht verhogen ook voor de biceps en onderarmen, als de grip sterker wordt kun je elke training verhogen met 5x5 BOR dit werkt voor mij .
goed. Ik ben in 1 jaar van 80 kg BOR naar 160 gegaan.
. Maar het zal zeker helpen met de BOR!ja man, daarom doe ik nu dus deadlift op leg day. Het blijft voor mij puzzelenIk probeer ook nog bor s te doen maar met beltless deads ben ik kapot om daarop door te gaan![]()
. Gaat de goede kant op. Nu geen last van lies tijdens de squat. Nog steeds narrow stance (heupbreedte), ik sta normaal een stuk wijder (geen sumo maar komt in die richting)
. Dus hield het hierbij voor vandaag.Oefening baart kunst, maar squat schoenen maken het uitduwen wel easy.
Merk je veel progressie bij een neck curl? Nette PR trouwens, het niet genoeg grip gedeelte ken ik helaas maar al te goedGisteren geskipt. Om 04.15 trainen is me te vroeg.
Za 12-12
Fietsen, foam rolling, training, stretching
Shoulders, traps, chest, neck
Barbell OHP, rack pull + iso hold, incline bench, dumbbell chest press, neck curl, face pull, cable side raise, rotator cuff
Barbell OHP
20 x 12
30 x 8
40 x (7+poging)
40 x 6 x 2
40 x (4+ 1 push press)
30 x 8
supersetted met rotator cuff rubber band
Rack pull + iso hold
100 x 8
120 x 8
140 x 6
160 x 6
170 x (4+1+1) PR
160 x (3+3)
140 x 8
Hier was het zwakke punt mn grip. Met straps gleed ik uiteindelijk toch weg. En mijn handen werden teveel afgekneld, liepen vol bloed. Maar 170 voelde erg lekker. Eerst ook nog wat shrugs erbij gedaan tot het te zwaar werd, toen langer vastgehouden voor stretch van traps.
Incline bench
40 x 8
50 x 8 x 2
50 x (5+poging)
Vandaag chest gedaan met focus op techniek.
Dumbbell chest press supersetted met neck curl
Dumbbell chest press (flat)
20 x 8, 6
16 x 8, 10, 10, 10
Neck curl
5 x 10
10 x 10 x 3 PR
Misselijk bij deze oefening.
Face pull supersetted met cable side raise
Face pull
12,5 x 10 x 4
Cable side raise
2,5 x, 10
3,75 x 10 x 3
dit was mn eerste keer dat ik nek trainde. Wil dit vanaf nu 2x pw gaan doen. Ik ga ook neck extensions toevoegen.Merk je veel progressie bij een neck curl? Nette PR trouwens, het niet genoeg grip gedeelte ken ik helaas maar al te goed
Mocht je ooit nog kickbox willen oppakken gaat dat je zeker helpen 😉dit was mn eerste keer dat ik nek trainde. Wil dit vanaf nu 2x pw gaan doen. Ik ga ook neck extensions toevoegen.
In 2021 wil ik de nadruk gaan leggen op traps, neck en upperback.