Frenzy1
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 722
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 13%
haha cool!Goed dat je naam voorbij kwam, ik zocht al heletijd naar de naam van een PWO die ik terug wilde bestellen.
FRENZY dus![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha cool!Goed dat je naam voorbij kwam, ik zocht al heletijd naar de naam van een PWO die ik terug wilde bestellen.
FRENZY dus![]()

thnx man.Wel een lekker volume op die deadlift! lift jij nu touch n go of elke rep dood van de grond?
Nu naar mijn gevoel geven die deads een mooie indicatie wat voor squats mogelijk is, hopelijk betert alles nog met ik geloof? je lies.Ja echte killers dan!Nu naar mijn gevoel geven die deads een mooie indicatie wat voor squats mogelijk is, hopelijk betert alles nog met ik geloof? je lies..

Sterkte man!Sportscholen gaan dicht
![]()
Kijk mee: Extra lang NOS Journaal in verband met aangekondigde lockdown
Vanwege de aangekondigde lockdown vanaf morgen, is er om 13.00 uur een extra lang NOS Journaal.nos.nl
we gaan het zien. Ik ga elke dag de training ✅ en kijk het per week aan. Elke week getraind en gedaan wat mogelijk was is gewoon super. Duurt de periode langer, dan zien we dat tzt wel weer.Met een beetje geluk is het een relatief korte lockdown![]()
Bij mij gaat dan ook alles achteruit: eten/drinken/gains.
ik ben maar een vreemd menneke wat dat betreft.
succes!
Ja zeker! Niks te klagen! En ik ga in de toekomst toch weer een home gym inrichten, al is het maar voor backup. Dit is mijn passie en ik wil niet afhankelijk zijn hierin.Toch meer dan materiaal genoeg als ik dat zo hoor. Top!
) Ook nog steeds die liesblessure, ik ben er helemaal klaar mee. Doe nu voor de training 5 min crosstrainer, dan foam rollen en uitgebreide warming up voor schouder, elleboog en pols (clubbell oefeningen maar dan met een dumbbell bij gebrek aan een clubbell). Dan training en na de training nog een uitgebreide stretch routine want alles zit vast. Ik merk nu al verbetering met mn elleboog dus dat houden we er in!