XXL Nutrition

Je oor in, nu zonder gebitch

• Topic Starter Topic Starter
Ahjoh valt wel mee, gaat straks wel stagneren. Maar probeer het zo lang mogelijk uit te stellen door te vreten voort leven

kom hier ook maar eens piepen :p
ik zie toch goede training voorbijkomen voor jouw stats hoor!
over die powercleans: de shrug moet erin komen samen met je DL lockout, dat werkt voor mij het beste want dan zit er nog wat shwung in.

Netjes

kom hier ook maar eens piepen :p
ik zie toch goede training voorbijkomen voor jouw stats hoor!
over die powercleans: de shrug moet erin komen samen met je DL lockout, dat werkt voor mij het beste want dan zit er nog wat shwung in.

Thanks dat je ff komt kijken! Ja gaat wel weer goedkomen hoor, ben nu veel gemotiveerder dan eerst, en wil voor de zomer toch echt wel een deadlift van 120+ hebben. Die powerclean moet ik echt nog op oefenen. Als hij voorbij je knieen is, trek je m omhoog en maak je toch een shrug? Of heb ik dat fout

Thanks, hoop snel weer aan de 100+ deadlift te zitten. Jij zit al aan de 170 verdomme, jij beest!

Weet niet precies wat je bedoeld, maar is het niet wat vroeg om aan je knieën al te gaan shruggen?

Nee nee dat bedoel ik niet, je trekt em vanaf je knieen explosief omhoog, dan net voordat je gestrekt staat (of locked) maak je een shrug en vang je em op?

Nee nee dat bedoel ik niet, je trekt em vanaf je knieen explosief omhoog, dan net voordat je gestrekt staat (of locked) maak je een shrug en vang je em op?
Jep zoiets ja, als je twijfeld ga dan op youtube zoeken naar GOEDE filmpjes, daar leer je het meeste van.

Klopt, de filmpjes heb ik bekeken, maar het is lastig om hem dan zelf uit te voeren. Maar maakt niet uit ik oefen gewoon door. Heb bij de deadlift ook lang staan stuntelen maar is goed gekomen :D. Zo lekker me kwark naar binne werken en gaan maffen! Woensdag nieuwe trainingsdag :)

Klopt, de filmpjes heb ik bekeken, maar het is lastig om hem dan zelf uit te voeren. Maar maakt niet uit ik oefen gewoon door. Heb bij de deadlift ook lang staan stuntelen maar is goed gekomen :D. Zo lekker me kwark naar binne werken en gaan maffen! Woensdag nieuwe trainingsdag :)
Ik mis me kwark :(

Geen kwark meer voor jou? Why not..

Hmm ik ga dat maar is doorlezen, jij had daar een log van hea? Lijkt me wel interessant, weet megod niet wat dat precies inhoud

Hmm ik ga dat maar is doorlezen, jij had daar een log van hea? Lijkt me wel interessant, weet megod niet wat dat precies inhoud
close to zero carb, high protein medium fat.
in mijn geval: 12gram carbs, 250gram eiwit en 140gram vet
ongeveer.

Conjo, voel je je niet ontiegelijk naar de klote als je zo weinig carbs binnen krijgt? Hoe is de progressie?

Conjo, voel je je niet ontiegelijk naar de klote als je zo weinig carbs binnen krijgt? Hoe is de progressie?
wel ben al ongeveer 2% kwijt op 3 weken dus dat gaat goed, nog maar 1.6kg moeten inleveren dus da's nog beter :D
Over mijn trainingen kan ik ook niet klagen want ik zet nog redelijk wat PR's neer :p

Ja dat zie ik ja! Ik blijf je volgen gerre, je gaat top! Ik eet me kwark op en ga pitten! Morge lange dag werken

slaapze kerel!

Zo, vandaag weer lange dag gewerkt. Kreeg op de helft van de dag weer onwijze last van mijn borstkas :(. Ben naar me baas gegaan en gevraagd of hij wat pijnstillers had. Die genomen en doorgewerkt. Ging niet fantastisch...

Maar ik wil wel trainen, want zo blijf ik bezig. Vanavond gewoon de gym in

Hardcore!!!

jepjep zoals het hoort, stop wel op tijd als het echt niet gaat.

Terug
Naar boven