Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kom hier ook maar eens piepen
ik zie toch goede training voorbijkomen voor jouw stats hoor!
over die powercleans: de shrug moet erin komen samen met je DL lockout, dat werkt voor mij het beste want dan zit er nog wat shwung in.
Jep zoiets ja, als je twijfeld ga dan op youtube zoeken naar GOEDE filmpjes, daar leer je het meeste van.Nee nee dat bedoel ik niet, je trekt em vanaf je knieen explosief omhoog, dan net voordat je gestrekt staat (of locked) maak je een shrug en vang je em op?
. Zo lekker me kwark naar binne werken en gaan maffen! Woensdag nieuwe trainingsdag 
Ik mis me kwarkKlopt, de filmpjes heb ik bekeken, maar het is lastig om hem dan zelf uit te voeren. Maar maakt niet uit ik oefen gewoon door. Heb bij de deadlift ook lang staan stuntelen maar is goed gekomen. Zo lekker me kwark naar binne werken en gaan maffen! Woensdag nieuwe trainingsdag
![]()

Keto

close to zero carb, high protein medium fat.Hmm ik ga dat maar is doorlezen, jij had daar een log van hea? Lijkt me wel interessant, weet megod niet wat dat precies inhoud
wel ben al ongeveer 2% kwijt op 3 weken dus dat gaat goed, nog maar 1.6kg moeten inleveren dus da's nog beterConjo, voel je je niet ontiegelijk naar de klote als je zo weinig carbs binnen krijgt? Hoe is de progressie?

. Ben naar me baas gegaan en gevraagd of hij wat pijnstillers had. Die genomen en doorgewerkt. Ging niet fantastisch...