- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Zijn dat bench dips of echte triceps dips? Zwaar hoor...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn dat bench dips of echte triceps dips? Zwaar hoor...
Haha ik wilde al zeggen, shurgs for lats?Barbell shrugs. Werkt bij mij prima. (sorry ik las "traps" i.p.v. "lats"
Als het een olympische stang is dan wel.
.. erm ik moet echt iets hebben wat mijn lats meer prikkelt, kan ook proberen weighted pull ups?Zijn helaas bench dips. Maximaal kan ik 18xbw dippen op een dip stand. Misschien toch maar eens met gewicht proberen op de dip standZijn dat bench dips of echte triceps dips? Zwaar hoor...
Da's toch prima? 18xBW is goed.
Als ik naar je profielfoto kijk zou ik zeggen meer de achterkant van de schouders ontwikkelen. Face Pulls, shoulder rows, reverse fly e.d.ik moet echt iets hebben wat mijn lats meer prikkelt, kan ook proberen weighted pull ups?
18x lijkt me ook niet slecht iddDa's toch prima? 18xBW is goed.
Bench dips werken voor mij niet echt. Niet zwaar genoeg en de houding is onnatuurlijk.
zou er dan wat gewicht bij hangen zelfsAls ik naar je profielfoto kijk zou ik zeggen meer de achterkant van de schouders ontwikkelen. Face Pulls, shoulder rows, reverse fly e.d.
18x lijkt me ook niet slecht iddzou er dan wat gewicht bij hangen zelfs

Je pakt de rear delts wel met een row, maar om ze goed te pakken row ik altijd met de grip zoals ik de benchpress doe. wijder dus met de ellebogen op 45 graden. Explosief omhoog, gecontroleerd zakken. Reverse fly kun je het beste (tenminste vind ik) doen liggend op een bankje en dan iets verhoogd (15/20 graden), schouders naar beneden houden en de dumbbells omhoog brengen (uit elkaar bewegen naar de zijkanten alsof je een elastiek uit elkaar trekt). Probeer je rug en lats uit de oefening te laten. Als je op een hoogte komt dat ze automatisch gaan meewerken dan stop je en ga je naar beneden. De ROM is wel een stuk korter zo, maar je voelt je rear delt prima.Zeker, mn rear delts blijven ook een beetje achter, maar pak ik rear delts niet met row oefeningen? of is het maar secundair? En bedoel je face pulls met je eigen gewicht, of raad je aan om te beginnen aan een machine met gewicht?
Je pakt de rear delts wel met een row, maar om ze goed te pakken row ik altijd met de grip zoals ik de benchpress doe. wijder dus met de ellebogen op 45 graden. Explosief omhoog, gecontroleerd zakken. Reverse fly kun je het beste (tenminste vind ik) doen liggend op een bankje en dan iets verhoogd (15/20 graden), schouders naar beneden houden en de dumbbells omhoog brengen (uit elkaar bewegen naar de zijkanten alsof je een elastiek uit elkaar trekt). Probeer je rug en lats uit de oefening te laten. Als je op een hoogte komt dat ze automatisch gaan meewerken dan stop je en ga je naar beneden. De ROM is wel een stuk korter zo, maar je voelt je rear delt prima.
Face Pulls kan met eigen BW of met een lat machine. Wat je fijn vindt.

Barbell shrugs. Werkt bij mij prima. (sorry ik las "traps" i.p.v. "lats")
Je zou naast de lateral raises nog dumbbell shoulder presses kunnen doen en dan meer naast je dan voor je zoals met de OHP.
Als het een olympische stang is dan wel.

Good for you.Toch geweest... kon ik lekker m'n ei kwijt en het ging op zich nog best prima, op sommige bewegingen na.

Lekker.