Fitness Seller

Jorin vs MichaelSmink race naar de 300!

Gewoon ff een paar dagen aankijken, je rib zal wel lichtgekneusd zijn, trekt vanzelf weer weg. Goed op je voeding blijven letten beest, dan groei je sneller!
succes.

Kijk. Dat is nou een traumatisch moment;) Sorry voor het medische jargon.
Maar gekneusde rib lijkt me dan wel het meest voor de hand liggen. Heb je ook pijn met ademen, en als je er op drukt?
Maar dit zou wel met 1-2 weken rust over moeten zijn.

Oh oke, dan weet ik dat ook weer;)
Als ik er op druk doet het pijn, met ademen iets minder. Ja ik geef het even rust.

Heb je nu niet een beetje medelijden met mij? Wat ik allemaal heb moeten doorstaan :D. Denk dat wat je nu voelt nog maar een fractie is van wat ik gevoeld heb hehehe. Maar desondanks behoorlijk klote

Jij had toch een trechterborst ofzo? Dat was ook zwaar k*t voor je;)

Een trap onder water lijkt me niet de snelheid en kracht te kunnen behalen waarmee je kneuzingen op kunt lopen. ik denk eerder dat het dan door die BP fail komt. Als ik het zo hoor denk ik dat het binnen een week weer weg is michael.:rolleyes:

Ga alsjeblieft niet bijdehand doen als je niet weet waar je over lult. Een meisje uit een ander team heeft een keer een trap gekregen waardoor haar hele rugwervel verdraaid werd. Hierdoor heeft ze 2 jaar niet kunnen lopen. Dus zeg alsjeblieft niet dat je onder water geen kracht kan zetten.
En anders, speel een wedstrijdje mee zal ik zeggen;)
Gewoon ff een paar dagen aankijken, je rib zal wel lichtgekneusd zijn, trekt vanzelf weer weg. Goed op je voeding blijven letten beest, dan groei je sneller!
succes.

Ja denk het ook wel;) Dat probeer ik ook:) Thanks.

Laatst bewerkt:
Jorin gaat wel lekker uitlopen zo...

• Topic Starter Topic Starter
Niet meteen haten michael. Ik ga helemaal niet veel uitlopen hoor. Kilootje of 239459 max lool

Mijn gewicht gaat ook weer lekker omhoog! Woog eerst smorgens 62 kg :S, en nu is dat alweer 64 kilo. Op naar de 70!

Zometeen een ochtendtraining btw

Rippetoe training B

Ochtend training met spierpijn.. :(

Squat:
6x50
5x60 hier voelde ik al aan dat 3x5-80 hem echt niet ging worden.
3x5-70 Dat was al zwaar..

Military press:
opwarmen
3x5-40

Yates row: Pak hem nu breder
3x5-55

Chins:
1x7-bw
1x5-bw klote pomp :S

Comments:
Ik merk dat ik sochtens echt veel minder kracht heb, terwijl ik toch echt een lekker ontbijt heb gehad. Maarja het kan niet anders, vrijdag moet ik sowieso altijd smorgens trianen omdat ik moet werken van 12 uur smiddags tot 12 uur snachts. En ik had nog een vraagje, bij de military press, is het dan erg als je rug zegmaar hol is?

's Ochtends zijn de meeste mensen wat minder sterk dan in de middag of avond. Gewoon nog niet helemaal wakker enzo en je hebt dan nog maar 1 maaltijd gehad...

Klopt ook wel, daarom train ik liever aan het einde van de middag of in de avond. Maar vrijdag kan het sowieso niet anders.

Goed ontbijten dan maar idd en flink wat snelle koolhydraten voor je training.

Weer een aantal k*ttrainingen achter de rug:o De moeite niet waard om te posten:p
Oja, wel 100KG gedeadlift, 3 reps.

Ff een update van mijn kant. Ik ben gestopt met rippetoe. Begon tegen de saaie trainingen op te zien dus ben nu begonnen aan een split. Merk wel nu ik hoger in reps ga dat ik echt erg moet wennen, redde vandaag na de borsttraining niet eens 1 rep met 50 kg hahah

lol inderdaad split owns rippetoe :D

Ff een update van mijn kant. Ik ben gestopt met rippetoe. Begon tegen de saaie trainingen op te zien dus ben nu begonnen aan een split. Merk wel nu ik hoger in reps ga dat ik echt erg moet wennen, redde vandaag na de borsttraining niet eens 1 rep met 50 kg hahah

Doorzettingsvermogen van jan met de korte achternaam:thumbs:

Kerel, ik heb er al een maandje of 4-5 een soort gelijk van rippetoe opzitten man. Heb sowieso 3.5 maanden billstarr gedaan, daarna door gegaan met rippetoe. Is dan wel eens tijd voor een ander schema. En ga mij niks vertellen over doorzettingsvermogen want daar beschik ik wel degelijk over.

ik ga trainen kus

Hier ff een training van vandaag:

Warming-up: rek en strek oefeningen, 25 push ups, 20X20KG BP en een paar keer optrekken met handpalmen naar me toe.

Benchpress
10X55KG
10X55KG (best zwaar)
6X60KG
65KG = failed. iets te explosief, en toen ging de bar niet meer omhoog.

Incline fly's
3X10X12KG
Volgende week haal ik de gewichten van me fitnessapparaat, dan kan ik zwaarder gaan met fly's en DB press.

Barbell row
4X5X50KG (strikt)

Chinnen
Dat was zwaar, handpalmen van me af 3X4 reps.

Preacher curl
2X10X12KG per hand.

Op zich wel een aardige training. Had beter gekund.
Biceps meten 33CM.

Da groeten.

mooie workout schminkie!

Weeg nu ruim 64 kilo, 1.5 kilo erbij in 2 weken tijd :)

Rippetoe training B

Ochtend training met spierpijn.. :(

Squat:
6x50
5x60 hier voelde ik al aan dat 3x5-80 hem echt niet ging worden.
3x5-70 Dat was al zwaar..

Military press:
opwarmen
3x5-40

Yates row: Pak hem nu breder
3x5-55

Chins:
1x7-bw
1x5-bw klote pomp :S

Comments:
Ik merk dat ik sochtens echt veel minder kracht heb, terwijl ik toch echt een lekker ontbijt heb gehad. Maarja het kan niet anders, vrijdag moet ik sowieso altijd smorgens trianen omdat ik moet werken van 12 uur smiddags tot 12 uur snachts. En ik had nog een vraagje, bij de military press, is het dan erg als je rug zegmaar hol is?

Ik heb 's morgens ook minder kracht. Train gewoon op de tijden waarbij jij je het lekkerst voelt;)

Terug
Naar boven