Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zie topic nu pasveel succes allebei en ga het zeker volgen! goed topic

Thanks! Nog een volger erbij. Michael post is je training b*ch
(K) (L)
Was geen interessante training. Dit was hem:
Superdude training dus. Maarja, had ik zin in. Benchpress heb ik trouwens laag gehouden, heb alle sets met 50KG gedaan, 12 herhalingen.
Nette BOR ! , benchpress mag nog 10kilootjes hoger, maar het gaat blijkbaar echt wel nice.
GL nog beiden![]()

Voelt het alsof een rib verkeerd zit ofzo? (moet jij niet naar school?)

Zo klinkt het wel. Maar daar is altijd een traumatisch moment aan vooraf gegaan.
Geef het even een tijdje rust, kijken of dat beter gaan. Anders even naar de huisarts.
Edit: Wel meer gaan eten hoor trouwens. Hoe kan je nou gainen zonder dat je vetpercentage omhoog loopt...![]()
Traumatisch moment?![]()
Ja inderdaad, ik ga even een weekje niet trainen. Dan kan ik altijd nog naar de dokter gaan.
Ik woog 73, toen weer 71. Nu weer wat bij gekomen en weeg dus weer rond 73. BF is niet gestegen, vind ik niet erg.
wat is daar nou weer grappig aan?wat is daar nou weer grappig aan?
traumatisch moment = vallen, stoten, enz enz.
Potverdomme k*t training. ****ing last van me borst, een beetje dat gedeelte. Ik kan niet eens voorover buigen en iets op tillen, laat staan deadliften of rowen![]()
Hier even een foto, gewoon ontspannen genomen. Ik heb er verdomme echt kk last van.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

maar ik denk dat het gewoon mijn ribben zijn.Hahhahahahahah
Dat weet ik ook wel. Ik zeg toch "rond dat gedeelte". Tussen middenrif en borst, moeilijk te zeggen waar preciesmaar ik denk dat het gewoon mijn ribben zijn.
Hmm, en verder heb je niets raars gedaan of mee gemaakt ofzo? In een keer uit het niets kreeg je last?
Met waterpolo wedstrijd heb ik volgens mij een trap gekregen. En een paar dagen geleden met BP failde ik op 65kg. En aan gezien ik geen spotter had moest ik de barbell op mijn borst leggen en naar beneden rollen. Dat deed pijn.
Sorry voor het medische jargon.Met waterpolo wedstrijd heb ik volgens mij een trap gekregen. En een paar dagen geleden met BP failde ik op 65kg. En aan gezien ik geen spotter had moest ik de barbell op mijn borst leggen en naar beneden rollen. Dat deed pijn.