Fitness Seller

Jorin vs MichaelSmink race naar de 300!

Ik zie hem nu ook pas! Succes gasten!!!!

zie topic nu pas :D veel succes allebei en ga het zeker volgen! goed topic

Thanks kerel;)
Thanks! Nog een volger erbij :). Michael post is je training b*ch :D (K) (L)

Haha:p Was geen interessante training. Dit was hem:

Buikspieren:
Ongeveer in totaal 50 crunches
25 oblique crunches (beide kanten)
2X15 leg raises
En een paar keer reverse crunch geprobeerd. vage oefening is dat:p

Borst:
Gewoon zoals altijd. Fly's, DB press, en BP.

Biceps
Ook zoals gewoon. Preacher curl, BB curl, en hammer curl.

Thats it:D Superdude training dus. Maarja, had ik zin in. Benchpress heb ik trouwens laag gehouden, heb alle sets met 50KG gedaan, 12 herhalingen.

Ik zie hem nu ook pas! Succes gasten!!!!

Bedankt man:cool:

Nette BOR ! , benchpress mag nog 10kilootjes hoger, maar het gaat blijkbaar echt wel nice :).

GL nog beiden :D

Potverdomme k*t training. ****ing last van me borst, een beetje dat gedeelte. Ik kan niet eens voorover buigen en iets op tillen, laat staan deadliften of rowen:mad:
Hier even een foto, gewoon ontspannen genomen. Ik heb er verdomme echt kk last van.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Weet iemand wat het kan zijn?

Voelt het alsof een rib verkeerd zit ofzo? (moet jij niet naar school? :D)

Gekneusde rib ofzo?

Zo klinkt het wel. Maar daar is altijd een traumatisch moment aan vooraf gegaan.
Geef het even een tijdje rust, kijken of dat beter gaan. Anders even naar de huisarts.

Edit: Wel meer gaan eten hoor trouwens. Hoe kan je nou gainen zonder dat je vetpercentage omhoog loopt...;)

Zo klinkt het wel. Maar daar is altijd een traumatisch moment aan vooraf gegaan.
Geef het even een tijdje rust, kijken of dat beter gaan. Anders even naar de huisarts.

Edit: Wel meer gaan eten hoor trouwens. Hoe kan je nou gainen zonder dat je vetpercentage omhoog loopt...;)

Traumatisch moment?:roflol:
Ja inderdaad, ik ga even een weekje niet trainen. Dan kan ik altijd nog naar de dokter gaan.

Ik woog 73, toen weer 71. Nu weer wat bij gekomen en weeg dus weer rond 73. BF is niet gestegen, vind ik niet erg.

Traumatisch moment?:roflol:
Ja inderdaad, ik ga even een weekje niet trainen. Dan kan ik altijd nog naar de dokter gaan.

Ik woog 73, toen weer 71. Nu weer wat bij gekomen en weeg dus weer rond 73. BF is niet gestegen, vind ik niet erg.

:rolleyes: wat is daar nou weer grappig aan?
traumatisch moment = vallen, stoten, enz enz.

Potverdomme k*t training. ****ing last van me borst, een beetje dat gedeelte. Ik kan niet eens voorover buigen en iets op tillen, laat staan deadliften of rowen:mad:
Hier even een foto, gewoon ontspannen genomen. Ik heb er verdomme echt kk last van.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

dat is toch je borst niet:roflol:

Hahhahahahahah:rolleyes:

Dat weet ik ook wel. Ik zeg toch "rond dat gedeelte". Tussen middenrif en borst, moeilijk te zeggen waar precies;) maar ik denk dat het gewoon mijn ribben zijn.

Hmm, en verder heb je niets raars gedaan of mee gemaakt ofzo? In een keer uit het niets kreeg je last?

Hmm, en verder heb je niets raars gedaan of mee gemaakt ofzo? In een keer uit het niets kreeg je last?

Met waterpolo wedstrijd heb ik volgens mij een trap gekregen. En een paar dagen geleden met BP failde ik op 65kg. En aan gezien ik geen spotter had moest ik de barbell op mijn borst leggen en naar beneden rollen. Dat deed pijn.

Met waterpolo wedstrijd heb ik volgens mij een trap gekregen. En een paar dagen geleden met BP failde ik op 65kg. En aan gezien ik geen spotter had moest ik de barbell op mijn borst leggen en naar beneden rollen. Dat deed pijn.

Kijk. Dat is nou een traumatisch moment;) Sorry voor het medische jargon.
Maar gekneusde rib lijkt me dan wel het meest voor de hand liggen. Heb je ook pijn met ademen, en als je er op drukt?
Maar dit zou wel met 1-2 weken rust over moeten zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je nu niet een beetje medelijden met mij? Wat ik allemaal heb moeten doorstaan :D. Denk dat wat je nu voelt nog maar een fractie is van wat ik gevoeld heb hehehe. Maar desondanks behoorlijk klote

Een trap onder water lijkt me niet de snelheid en kracht te kunnen behalen waarmee je kneuzingen op kunt lopen. ik denk eerder dat het dan door die BP fail komt. Als ik het zo hoor denk ik dat het binnen een week weer weg is michael.:rolleyes:

Terug
Naar boven