Fitness Seller

Jules Smolov log

• Topic Starter Topic Starter
Zo ff een paar dagen rust gehad. Vandaag er weer hard tegeaan!

16-11-2010

Military press
8x20
8x20
3x45
3x55
3x65
3x75
1x85
3x90 PR
4x90 PR
3x90

(totaal 10x90 volume PR)

Voelde me heerlijk sterk vandaag!

Filmpje van 4x90:

http://www.youtube.com/watch?v=Bn9J9-0Fk4w

Skull crushers:
8x40
8x50
4x60 PR
8x50

Side raises
15x10
15x10
15x10

Globe dumbbell curls (speciaal voor Dominique Janssen ;) )
8x26
8x26
8x26

http://www.youtube.com/watch?v=aZbnwGYE8hA

One hand Globe dumbbell press strict
20x26 Rechts
20x26 Links

Pff behoorlijke pomp nu!

Heerlijke pomptraining!

Lekkere strict press kerel, zit wel een mooie PR voor jou in het vat als ik dat zo zag vandaag. Het feit dat je schouderkracht zo goed vooruit gaat, zal dit ook zeker zijn carry over hebben naar de andere schouderoefeningen gezien jouw goede push jerk techniek.

Hier is vandaag ook goed gepompt.
Nette MP's trouwens.

erg sterke press Jules! Gaat goed zo te zien! 100MP is binnen handbereik!

Zie je morgen, grtz.

Thanx mannen, de progressie is super sinds ik gestructureerd train... Had ik dat maar eerder gedaan... Maar nooit te laat om te leren!

Ziet er erg goed uit! Ook lekkere volume. Die 100 moet er dan zeker in zitten.

Good going Jules! Is dit je zwaarste week nu, week 6? Aan de gewichten te zien wel. In dat geval volgende week rustig in setjes opbouwen naar een (nieuwe) 1RM.

Good going Jules! Is dit je zwaarste week nu, week 6? Aan de gewichten te zien wel. In dat geval volgende week rustig in setjes opbouwen naar een (nieuwe) 1RM.

Ja dit was mn 6de week van de UB trainingen, doel van vandaag was minstens 1 set met 3x90. Viel dus goed uit!
Alleen door de geboorte van mn dochter ben ik met de UB wel op schema gebleven en loop ik met de LB nu in week 5...

Dat viel zeker goed uit. Mooi om te zien hoor. Wellicht een idee om na volgende week maxen een weekje UB deload te doen en in die week LB te laten bijkomen zodat je het programma weer op één lijn hebt zitten. Tja of niet, het maakt ook niet zoveel uit, tenzij je alles wilt laten pieken in één bepaalde week, bijvoorbeeld als je een wedstrijd hebt.

Volgende week maxen op UB (military press) en week 6 afmaken op LB.
Dan week erna maxen op LB en deload van UB. Week erna deload op beiden en week daarna 6 weken schema opnieuw beginnen met nieuwe maxen ingevuld?
Goed idee zo?

Ja goed idee! Ik zou denk ik zelf dan nog een weekje wat zwaarder gaan op UB om dan beide gelijk te deloaden. Twee weken deload is gezien je volume denk ik niet nodig. Maar nogmaals jou suggestie is ook goed en ja, daarna opnieuw beginnen met hogere gewichten.

Over dat laatste, je hebt nu een gecalculeerde 1RM op de MP van 99 kilo. Je moet dus in staat zijn 100 kilo te drukken. Dat betekent dat je de winst nu al te pakken hebt en alleen al op basis hiervan een nieuw programma kunt opstellen voor zes weken. Maar uiteraard gun ik je jouw 1RM test! Go for it.

Laatst bewerkt:
Ja goed idee! Ik zou denk ik zelf dan nog een weekje wat zwaarder gaan op UB om dan beide gelijk te deloaden. Twee weken deload is gezien je volume denk ik niet nodig. Maar nogmaals jou suggestie is ook goed en ja, daarna opnieuw beginnen met hogere gewichten.

Ok, idd 2 weken deload op UB is wel beetje overdreven. Ga ik me ook erg snel vervelen... Ongelooflijk hoe structuur aanbrengen in mn trainingen en dus ook een doel hebben voor iedere training kan werken! Ik sta er echt van te kijken hoe ik vooruit ben gegaan op MP de laatste tijd. Ook squat en Deadlift voelen beter aan dan ooit! Thanx nogmaals Robbert! Ik ga dan ook zeker het volgende blok van 6 weken weer structureel volgen!

PS, 1 RM testen blijven toch een beetje het mooiste dat er is op trainingsgebied he! :) Tenminste als het lukt! Hahaha...

Laatst bewerkt:
Most welcome! En zolang het werkt gewoon doorknallen.

Brute MP's man!

Jules vraagje, kun je mij die foto van mij sturen toen ik begon met fitness???

Groet,

Max

17-11-2010

Deadlift
5x70
5x70
3x120
3x120
3x160
1x190
1x210
3x230 (PR voor mixed grip)
3x230 (straps)
3x230 (straps)

3x3x230 is dik volume PR!

Squat
3x70
3x110
3x150
5x170
5x170
5x170

Lekkere training met Ruben, Marcel en Lambert! :D

Lekker Jules, Deadlift zit veel meer in, had het idee dat je een beetje onovertuigd was van jezelf ! iets meer erin geloven en je trekt makkelijk triples met 240 !!

xx

Lekker Jules, Deadlift zit veel meer in, had het idee dat je een beetje onovertuigd was van jezelf ! iets meer erin geloven en je trekt makkelijk triples met 240 !!

xx

Thanx Max, was beetje nerveus voor de eerste set want had geen idee of het wel of niet ging lukken. Blij dat ik mn eerste set mixed grip gedaan heb, geeft nog wat extra vertrouwen voor volgende week!

Deadlifts waren prima. Volgende keer idd nog wat agressiever en dan zit er zeker nog meer in kerel!

Volgende week gaan we weer knallen!

Nice Jules! En idd een structuur volgen kan bij sommigen enorm verschil maken. Zeker als je op een gegeven moment een rode draad mist.

Terug
Naar boven