- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice dat je die sleutel kreeg van je gym eigenaar. Laatste keer dat ik dat vroeg kreeg ik een dropsleutel en riep hij 'donder op, ecto'.

ligt er aan. Volgens mij is het niet altijd dezelfde en verschilt het inderdaad wel per weegschaal. Maar de meeste zijn wel redelijk gunstig![]()
Oh dat is wel bout eigenlijk. Had verwacht dat ze zo'n geijkt ding zouden hebben
Ik werk voor die gym als voedingsdude vanwege mn opleiding voeding & diëtetiek en soms sta ik ook gewoon achter de balie dus ik heb wel wat privileges![]()
Check your privilege. White, strong caucasian male dietitian privilege.
...83 kilo. Okay, vergeet "male" dan maar.
Male? Check zelf je privileges jij cis-gender patriarch stuk tuigh! Al van kinds af aan identificeer ik mezelf als halterstang. Altijd al heb ik er van gedroomd om vol gehangen te worden met 25kg rode eleiko schijven. Ik dacht dat dit Nederland was, waar iedereen in zn waarde werd gelaten! Wat maakt het uit dat ik 83kg ben terwijl alle andere barbells 20kg zijn. Een maatje meer moet toch kunnen? Dit riekt gewoon naar discriminatie tegen barbells! #AllBarbellsAreEqual
Je mag je ook wel met mijn halterstangetje identificeren. Dan zal ik je wel eens even flink volhangen. No homo natuurlijk.
Check your privilege. White, strong caucasian male dietitian privilege.
...83 kilo. Okay, vergeet "male" dan maar.
netjes man die deads gingen hard. Ook prima met grip dan, toch 196 op top?
Ik heb gewoon genoteerd hoe zwaar de kettingen zijn, wijsneusOngeveer gewicht aangeven en dan op de kilo exact aangeven wat het gewicht is. Hmmmmm.
Ja maar jij bent niet geblesseerd geweest toch. De reden dat ik nu lager zit is omdat ik van een blessure kom, als ik nu gewicht toe voeg in de sheet dan zorgt dat niet dat ik over mn PR heen ga maar dichter bij het niveau kom waar ik voorheen op zatHeb zelf 40 kg aan kettingen en dat gaat ook altijd naar behoren. Ophogen met deadlifts in de sheets wel beetje funest voor mij geweest denk ik qua %.