MuscleMeat

KapiteinKoolvis: -83kg Raw powerlifting

Inb4 sterkste familie van de wereld. Doei lilliebridge

• Topic Starter Topic Starter
DRC -11w

Gym was eigenlijk gesloten maar ik kreeg de sleutel van de eigenaar zodat ik toch lekker gains kon maken

Dag 1

Squat
5x100
5x100
4x120
3x130
2x160
2x160
2x160
2x160
2x160 set 1 en set 5 voelde zwaar, de andere sets gingen wel redelijk. Had nog amper gegeten en was moe dus met dat in mn achterhoofd houdende gingen de squats nog best goed

Bankdrukken paused
5x70
4x85
3x97,5
2x112,5
2x112,5
2x112,5
2x112,5
2x112,5 bench ging allemaal vrij makkelijk. Nog goed gelet op langere pauzes

Incline db press
5x6x34kg per kant, nu de bench iets meer incline gezet dan normaal

hyperextensions
4x10xbw+50kg

Nice dat je die sleutel kreeg van je gym eigenaar. Laatste keer dat ik dat vroeg kreeg ik een dropsleutel en riep hij 'donder op, ecto'.

Nice dat je die sleutel kreeg van je gym eigenaar. Laatste keer dat ik dat vroeg kreeg ik een dropsleutel en riep hij 'donder op, ecto'.

Ik werk voor die gym als voedingsdude vanwege mn opleiding voeding & diëtetiek en soms sta ik ook gewoon achter de balie dus ik heb wel wat privileges :)

drc -11w

dag 3

Deficit deadlift
4x107,5
4x130
3x140
3x140

Bankdrukken paused. gelet op het niet laten sinken van de bar in mn tjest
5x70
5x85
3x97,5
6x97,5
4x97,5
7x97,5
2x97,5
8x97,5
5x97,5

ging best easy. 10rm was 10x100 tng, kan er nu paused denk ik een stuk of 12-15

deadlift
5x107,5
4x130
3x150
2x172,5
2x172,5
2x172,5
2x172,5
2x172,5

erg gemakkelijk en ook deze week weer geen rugpijnen meer. 1rm staat nu ingevuld op 215 maar die verzet ik volgende week naar 220 denk ik als ik dan nog steeds het goede gevoel heb in mn ruggetje. In augustus vorig jaar 225 getrokken en stiekem hoop ik op de DRC hier in de buurt te komen aangezien het nu best goed gaat qua herstel.

Chin ups
5x6xbw+15/15/12.5/10/10kg

Zittende dumbbell press
4x8x20kg

Gewicht vanochtend 83,2kg. Bijna daar bitchezzzzzzz

Wat voor weegschaal hebben ze bij metingen op wedstrijden? Ik merk dat ik op electronische weegschalen veel meer verschillende metingen heb dan bij analoge

ligt er aan. Volgens mij is het niet altijd dezelfde en verschilt het inderdaad wel per weegschaal. Maar de meeste zijn wel redelijk gunstig ;)

Ik werk voor die gym als voedingsdude vanwege mn opleiding voeding & diëtetiek en soms sta ik ook gewoon achter de balie dus ik heb wel wat privileges :)

Check your privilege. White, strong caucasian male dietitian privilege.

...83 kilo. Okay, vergeet "male" dan maar.

Male? Check zelf je privileges jij cis-gender patriarch stuk tuigh! Al van kinds af aan identificeer ik mezelf als halterstang. Altijd al heb ik er van gedroomd om vol gehangen te worden met 25kg rode eleiko schijven. Ik dacht dat dit Nederland was, waar iedereen in zn waarde werd gelaten! Wat maakt het uit dat ik 83kg ben terwijl alle andere barbells 20kg zijn. Een maatje meer moet toch kunnen? Dit riekt gewoon naar discriminatie tegen barbells! #AllBarbellsAreEqual

Male? Check zelf je privileges jij cis-gender patriarch stuk tuigh! Al van kinds af aan identificeer ik mezelf als halterstang. Altijd al heb ik er van gedroomd om vol gehangen te worden met 25kg rode eleiko schijven. Ik dacht dat dit Nederland was, waar iedereen in zn waarde werd gelaten! Wat maakt het uit dat ik 83kg ben terwijl alle andere barbells 20kg zijn. Een maatje meer moet toch kunnen? Dit riekt gewoon naar discriminatie tegen barbells! #AllBarbellsAreEqual

Je mag je ook wel met mijn halterstangetje identificeren. Dan zal ik je wel eens even flink volhangen. No homo natuurlijk.

privileges?

light yourself on fire!!!!!! I LITERALLY HOPE YOU FUCKING BLEED TO DEATH, YOU CIS-NORMATIVE CISSEXIST!!!!!!!! GET OFF MY DAMN CASE OR I'LL REPORT YOU FOR HARASSMENT!!!!!!! ACCEPT THAT GENDER EXOTIFICATION IS LITERALLY INCREDIBLY TRIGGERING TO ME!!! ALL HOMOPHOBIC PIECE OF SHITS CAN GO TO IN HELL!!!!!! I'VE ALREADY TOLD YOU TO LEAVE GYNEAMOROUS-IDENTIFYING DOLPHINKINS THE f**k ALONE, YOU CISHET-PRIVILEGED RAPE-APOLOGIST!!!!!! YOU CAN BE A THIN WOMYN & STILL HAVE SOME CIS FUCKING PRIVILEGE!!!!!!!! you'll literally never understand my damn gynesensual princex struggles!!! how often do I have to tell you to accept that you can be fat & healthy, you able-body-privileged rapist!!!!! you cannot fight cultural appropriation & white rights using masculinity.

#Triggered

tumblr_nsvcuxC5Ag1txue1qo1_500.jpg

DRC -11w, dag 6

Deadlift tot de knie
3x107,5
3x130
3x150
3x160
3x160
3x160
3x160

Bankdrukken paused
4x70
4x85
4x97,5
4x97,5
4x97,5
4x97,5

Deadlift met kettingen
3x107,5+24kg chains
3x130+24kg
3x150+24kg
3x160+24kg voelde super licht dus meer kettingen toegevoegd
3x160+36kg https://www.instagram.com/p/BDq--IPlN7Z/?taken-by=guusderickx
3x160+36kg
3x160+36kg

Training ging super. Deadlift ging hard en mn onderrug kon alles prima houden, heb er nu al zo'n 2 weken totaal geen last meer van. Ik ga weer 5kg toevoegen in de excel sheet omdat het te licht aanvoelt nu. Mn max in de sheet is dan 220kg. Zoals het nu gaat, heb ik stiekem weer hoop gekregen om in juni rond de 225-230kg te gaan proberen en zo mn PR te verbreken.

netjes man die deads gingen hard. Ook prima met grip dan, toch 196 op top?

netjes man die deads gingen hard. Ook prima met grip dan, toch 196 op top?

Ja ongeveer 196 bovenin. Niet iedere schakel van de ketting komt volledig van de grond bij de lockout zie ik dus het is ietsje minder dan dat. Grip gaat idd prima, 0 last van wegglijden

Ongeveer gewicht aangeven en dan op de kilo exact aangeven wat het gewicht is. Hmmmmm.

Heb zelf 40 kg aan kettingen en dat gaat ook altijd naar behoren. Ophogen met deadlifts in de sheets wel beetje funest voor mij geweest denk ik qua %.

Ongeveer gewicht aangeven en dan op de kilo exact aangeven wat het gewicht is. Hmmmmm.
Ik heb gewoon genoteerd hoe zwaar de kettingen zijn, wijsneus

Heb zelf 40 kg aan kettingen en dat gaat ook altijd naar behoren. Ophogen met deadlifts in de sheets wel beetje funest voor mij geweest denk ik qua %.
Ja maar jij bent niet geblesseerd geweest toch. De reden dat ik nu lager zit is omdat ik van een blessure kom, als ik nu gewicht toe voeg in de sheet dan zorgt dat niet dat ik over mn PR heen ga maar dichter bij het niveau kom waar ik voorheen op zat

Terug
Naar boven