AndroidHealthClinic

KapiteinKoolvis: -83kg Raw powerlifting

Heb wel een lidmaatschapnummer en ik denk dat ik nu ook gewoon lid ben maar wil het gewoon zeker weten. Aangezien iedere wedstrijd nu ram vol zit wil ik gelijk als het kan gaan inschrijven voor de wedstrijd

Gewoon inschrijven met je nummer, niets aan de hand. Als je gewoon een nummer hebt dan krijg je sowieso geen problemen.

Goed dat je hier over begint. Lekker geregeld weer, ik heb ook geen enkel bericht over de jaarlijkse contributie ontvangen.
Haha dat is wel vreemd man. Ik heb een maandje geleden wel gewoon een mailtje gehad over de contributie van 2016. Overigens heb ik nooit een pasje ontvangen wat andere mensen dan weer wel hebben.

• Topic Starter Topic Starter
drc -10w

Dag 3

Bankdrukken paused
5x70
4x85
3x97,5
2x112,5
2x112,5
1x120
1x120
2x112,5
2x112,5

Deadlift van box (3 matten op elkaar, ongeveer 6cm hoogte)
3x147,5
3x165
3x187,5
3x187,5
2x200 https://www.instagram.com/p/BD1QyRUlNzW/?taken-by=guusderickx
2x200
2x200

CGBP
5x6x85kg

Chin Ups
5x6xbw+12,5kg

Incline situps
4x8xbw+10kg

Deadlift ging erg goed. Boxpulls doe ik voortaan wat lager dan sheiko zegt aangezien ik vorige keer door verkeerde houding bij liftoff mn rug heb verneukt omdat ik met liftoff geen zware gewichten meer gewend was.
Dit was de eerste keer sinds mn blessure dat ik weer 200 pull en het ging echt lekker. Mn 5rm op deadlift is 5x200 met straps. Wellicht zit dat er op dit moment ook in maar dan wel raw. Gaat erg lekker dus. Deze barbell is wat dikker dan een normale barbell en de knurling was ook helemaal versleten en toch was mn grip prima. Naast mn herstel van de blessure ben ik erg blij met mijn gripkracht aangezien dat mij vorig jaar nog weerhield van zware pulls zonder straps

drc -10w
dag 5

Gewicht is op de analoge weegschaal steeds 83-84kg en op de digitale (niet-ijkbare) weegschaal 85-86kg. Begin van deze week best zout veel gegeten dus het zou iets lager moeten zijn over een dag of 2. Nog wel best kut dat dat andere ding zo veel afwijking heeft. De analoge weegschaal kan ik ijken en als ik er een 3kg gewicht op leg dan is het ook precies 3kg. Ik ben er alleen niet zo gerust op omdat ze op wedstrijden dus blijkbaar steeds andere weegschalen gebruiken. Ik wil nog ongeveer 2kg lichter in juni zijn zodat ik op de digitale ook 83 weeg

Squat
5x100
4x120
3x140
2x150
2x150 belt om
2x150
2x150 allemaal easy sets

Bankdrukken paused
5x70
4x85
3x97,5
2x105
2x105
2x105
2x105 easy reps, goed aan setup kunnen werken. ga de setup nu iedere keer zo doen.

Dumbbell Press
5x6x40kg per kant

Dips
5x5xbw+20kg

Good morning machine
5x5x60kg

glorieus nummer voor glorieuze gains

je hebt nog 10 weken om dat kleine beetje af te vallen hoef je je nog geen zorgen over te maken denk ik :P Trains blijven wel gewoon lekker gaan ondanks gewichtsverlies toch?

je hebt nog 10 weken om dat kleine beetje af te vallen hoef je je nog geen zorgen over te maken denk ik :P Trains blijven wel gewoon lekker gaan ondanks gewichtsverlies toch?

Ja dat klopt gelukkig wel. De trains gaan echt lekker, merk niks van het feit dat ik minder eet. Squat voelt aanzienlijk beter, deadlift al helemaal en bench gaat ook steady. Was eerst best papz*k, begin nu zowaar n beetje sjreds te krijgen

Ex deo is dit reli metal?!

Nee, teksten gaan vooral over het romeinse rijk en germanen.
Ik heb latijn gehad op de middelbare school en ben altijd al geïnteresseerd geweest in het romeinse rijk en de stammen waar zij oorlog mee voerden, daarom vind ik het wel leuk

Nee, teksten gaan vooral over het romeinse rijk en germanen.
Ik heb latijn gehad op de middelbare school en ben altijd al geïnteresseerd geweest in het romeinse rijk en de stammen waar zij oorlog mee voerden, daarom vind ik het wel leuk

Ben je nou stoer aan het doen dat je Latijn hebt gehad? Kom terug als je Latijn hebt gehad en 250 + deadlift, dan telt het pas.

Ben je nou stoer aan het doen dat je Latijn hebt gehad? Kom terug als je Latijn hebt gehad en 250 + deadlift, dan telt het pas.

Heb ook grieks gehad maar dat durfde ik eigenlijk pas te zeggen als ik 275+ kan deadliften
Misschien dat die 250 mij eind dit jaar nog wel lukt. In dat geval eis ik wel met Augustus aan te worden gesproken ipv Guus

Bw was net 82.8kg en op de kut weegschaal 85.1kg, al flink wat verschil met gisteren. Begin deze week bijna iedere week een knorr gezinsmaaltijd in mn eentje gegeten. Qua kcals wel prima maar er zit wel redelijk wat zout in.
Misschien heb ik mn -83kg nu dus al binnen maar ik ga nog ff door voor de zekerheid

Dat feel wanneer Latijn en Grieks gehad maar een 235 kg deadlift :(

Volgens mij is het gemiddelde verschil in IQ punten tussen de BB-sectie en de PL-sectie ongeveer 20 in het voordeel van PL.

Dat feel wanneer Latijn en Grieks gehad maar een 235 kg deadlift :(

Dan zijn we beiden vuile plebejers als het om deadliften gaat

1433267435559.jpg

@TheWasp ik denk wel meer dan 20. Vooral op de SAP cup kon je goed het verschil in publiek zien

Wordt hier een voorzichtig relletje geboren?

drc -10w
dag 6

Dumbbell Shoulder press
5x3x28kg

Deadlift met pause 5cm boven de knie
3x110
3x132,5
3x155
2x165
2x165
2x165