MuscleMeat

KapiteinKoolvis: -83kg Raw powerlifting

Nee nergens last van groet

Oh sorry :(

Maar zet het woordje ongeveer er dan niet bij.

Kusjes! Gaat overigens wel lekker hier met trainingen zie ik. Nice.

• Topic Starter Topic Starter
Oh sorry :(

Maar zet het woordje ongeveer er dan niet bij.

Kusjes! Gaat overigens wel lekker hier met trainingen zie ik. Nice.

Geeft niet hoor je hebt mn ptsd niet getriggered. De trainingen gaan inderdaad lekker.
Hopelijk zorgt dat voor een mooi totaal op de drc, als ik me tenminste in kan schrijven aangezien het nu al erg lang duurt om me aan te melden bij de knkf....

overigens wel jammer dat het nk junioren is opgedeeld nu, had graag een aantal lifters hier willen zien. Nu zie ik alleen de dames en wat ecto's zoals meaantje liften

Dan kom je toch gewoon twee dagen, je kunt best je leven even inrichten naar gelang de grillen van de npb hoor, dat doen de lifters ook. HET ZIJN TENSLOTTE OOK MAAR VRIJWILLIGERS BIJ DE BOND!!!

Beetje ongezouten kritiek leveren zonder feedback WAT EEN LUL

We mogen blij zijn dat ze wat voor ons doen.
Regel het anders lekker zelf allemaal JA

een beetje respect voor de sterkste powerliften van Zeeland inderdaad!

inb4 Pieter van de Vijfeijke komt nu naar je huis gereden en je word de bond uit gekicked

Dan kom je toch gewoon twee dagen, je kunt best je leven even inrichten naar gelang de grillen van de npb hoor, dat doen de lifters ook. HET ZIJN TENSLOTTE OOK MAAR VRIJWILLIGERS BIJ DE BOND!!!

Beetje ongezouten kritiek leveren zonder feedback WAT EEN LUL

We mogen blij zijn dat ze wat voor ons doen.
Regel het anders lekker zelf allemaal JA

Ik vind dat de bond het opzich prima doet, voor zover ik er verstand van heb aangezien ik net kom kijken. Het ligt natuurlijk ook een beetje aan het feit dat veel mensen zich net voor de deadline inschrijven, hoewel ze er wel rekening mee hadden kunnen houden
Noord-Scharwoude is voor mij alleen zo'n 200km rijden enkele reis dus 2 dagen achter elkaar komen ga ik niet doen. Twee dagen 4-5u rijden om in een klein zaaltje uitgelachen te worden om mn accent zie ik niet zitten

@meaantje volgens mij ben ik nog niet eens lid. Contributie zou afgeschreven worden maar dat is nog steeds niet gebeurd

De bond ziet weinig aankomen, de sport groeit en daar lijkt geen rekening mee te worden gehouden. In december moest ik ze er ook bijvoorbeeld op wijzen dat de planning moest worden veranderd omdat er te veel inschrijven waren. Dat hadden ze zelf niet door..

ach ja maak je daar maar geen zorgen over. Mischien krijg je je pasje pas in 2020 ofzo :roflol: Zo nauw luisterd het allemaal niet. Gewoon inschrijven voor de DRC, de 15 euro overmaken en je kan mee doen :D

verdomme de ipf maakt deze sport kapott!!!!!111!!!

nee maar srs, het wordt wel echt ff tijd dat ze gewoon langer van tevoren de inschrijvingen sluiten oid want dit gebeurt echt bijna standaard nu

DRC -10w

Dag 1
Weinig geslapen, heel de dag moeten werken en daarna een zware training. Beter kan niet toch?

Squat
5x110
4x130
3x150
2x170 https://www.instagram.com/p/BDvujU7lNyz/?taken-by=guusderickx
2x170
2x170

Bankdrukken paused
5x70
4x85
3x97,5
2x112,5
2x112,5
2x112,5
2x112,5

Squat
3x100
3x120
3x140
2x160
2x160
2x160
2x160

Incline db press
4x6x34kg per kant

Good Mornings
5x5x80kg

Hoewel ik moe was ging de training best lekker. Squat voelde zelfs vrij licht aan, had het veel zwaarder verwacht. Dikke gains dus

squat gaat inderdaad netjes :)

Mn oude 3rm was 172,5kg. Nu wel wat meer denk ik

De knkf reageert steeds niet op mn mails dus heb ik maar gewoon contributie overgemaakt aangezien ze het nu een maand na dato nog steeds niet af hebben geschreven.
Hopelijk ben ik nu dus wel gewoon lid aangezien het inschrijven voor de drc wel bijna zal beginnen is dat belangrijk.

Mn oude 3rm was 172,5kg. Nu wel wat meer denk ik

De knkf reageert steeds niet op mn mails dus heb ik maar gewoon contributie overgemaakt aangezien ze het nu een maand na dato nog steeds niet af hebben geschreven.
Hopelijk ben ik nu dus wel gewoon lid aangezien het inschrijven voor de drc wel bijna zal beginnen is dat belangrijk.

Goed dat je hier over begint. Lekker geregeld weer, ik heb ook geen enkel bericht over de jaarlijkse contributie ontvangen.

Dus gewoon 15 euro payen voor de drc als je mee zou doen zonder verder lidmaatschapgedoe?

Nee je moet lid zijn om mee te mogen doen. Het is lidmaatschap en daar komt dan nog de inschrijving bij.

Heb wel een lidmaatschapnummer en ik denk dat ik nu ook gewoon lid ben maar wil het gewoon zeker weten. Aangezien iedere wedstrijd nu ram vol zit wil ik gelijk als het kan gaan inschrijven voor de wedstrijd

Terug
Naar boven