- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Maar jij lift niet meer, gaat het dan ook nog op?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na het zien van de video is mijn oordeel dat het aan de muziek lag
Die 180 ging nou ook weer bepaald niet zo hard dat ik dacht dat er nog wel 22,5kg in zat tbh. Die 202,5 was tich een vrij kansloze fail of niet? K zou nu niet meer van die gekke dingen doen tot aan DRC en gewoon je volumes blijven draaien
Dit waren de volumes die op het schema stonden, 200 is mn max en ik moest van sheiko 200-210 proberen. Ik ben met squat en deadlift nooit goed in reps maken geweest maar wel goed in grinden. Heb er op dezelfde manier in januari 200kg squat uit weten te grinden https://www.instagram.com/p/BAFgq_JFN-X/?taken-by=guusderickx
1rm calculatoren kloppen ook nooit met mijn sq of deadlift, alleen bench is wel ongeveer volgens de theorie
1rm calculators heeft zowat niemand wat aan.
Ik hoop voor je dat dit niet nog vaker in je schema staat dan want dit moet je nu de komende acht weken niet meer willen. Zo nine weeks out wil je gewoon flinke volumes draaien met misschien af en toe eens een conservatieve max ertussen.
1rm calculators heeft zowat niemand wat aan.
Ik hoop voor je dat dit niet nog vaker in je schema staat dan want dit moet je nu de komende acht weken niet meer willen. Zo nine weeks out wil je gewoon flinke volumes draaien met misschien af en toe eens een conservatieve max ertussen.
dit is idd niet echt goed voor de stang, als iemand dit met mijn materiaal in mijn homegym zou doen was het denk ik de laatste trainingik denk dat je zo ook wel een barbell sloopt als je hem op die manier op die vangers dropt.
Aha dat is dus verschil in benadering, ikzelf train nooit om een gewicht te halen, tuurlijk wel een doel in gedachten, maar belangrijker is goede beurten maken. Als 202.5 mijn doel is en 190 is een grinder dan houdt voor mij de1 rm max training op, blijkbaar is 190 dan mijn max, een kansloze faal heb je fysiek en mentaal niets aan.Ik heb die met opzet gefaalt omdat ik merkte dat ik veel te diep was gezakt en geen zin had om energie te verspillen, ik ging trainen om 202,5kg te proberen, niet om 190 te doen
ik denk eerlijk gezegd dat het niet aan het schema ligt. Maar wellicht aan het feit dat je na je blessure iets te optimistisch bent geweest met je max invullen en weer meteen 200 hebt ingevuld terwijl je ook wat gewicht etc kwijt bent
dit is idd niet echt goed voor de stang, als iemand dit met mijn materiaal in mijn homegym zou doen was het denk ik de laatste training
Aha dat is dus verschil in benadering, ikzelf train nooit om een gewicht te halen, tuurlijk wel een doel in gedachten, maar belangrijker is goede beurten maken. Als 202.5 mijn doel is en 190 is een grinder dan houdt voor mij de1 rm max training op, blijkbaar is 190 dan mijn max, een kansloze faal heb je fysiek en mentaal niets aan.
Terugleggen is zeker geen optie, hoe wil dat je op de DRC doen? ook terugleggen om jezelf te sparen voor je volgende (verhoogde) beurt?
Zo een 1 rm test is op dit moment prima maar ik hoop dat meneer sheiko voor de rest van de weken lekker veel volume in zijn schema heeft gepompt.
Succes met de prep!
Dit is de eerste keer dat ik dit zo doe maar ik kon niks anders. De leggers zijn te laag