Fitness Seller

Killy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hoe hebben wij elkaar miss gelopen?
zag trouwens dat je squat in de smith doet, pak hem meestal gewoon van de schoulderpress af :)

Denk andere trainingstijden maar dat verschild heel erg per periode voor mij. Nu in de kerstvakantie meestal rond 2,3 maar doordeweeks ga ik normaal savonds. Ligt er maar net aan of ik vrij bent of niet.(student)

Over die smith, ja lijkt me ook fijner maar meestal druk ik die laatste nauwelijks weg en om dan ook nog een paar meter naar achter te moeten lopen zonder spotters is beetje gevaarlijk:P

2 tientjes heb je er al een denk

Denk andere trainingstijden maar dat verschild heel erg per periode voor mij. Nu in de kerstvakantie meestal rond 2,3 maar doordeweeks ga ik normaal savonds. Ligt er maar net aan of ik vrij bent of niet.(student)

Over die smith, ja lijkt me ook fijner maar meestal druk ik die laatste nauwelijks weg en om dan ook nog een paar meter naar achter te moeten lopen zonder spotters is beetje gevaarlijk:P

Je moet de stang er ook zo uitpakken dat je naar voren kunt lopen wanneer je em terug wilt leggen.

Een blender kost trouwens echt maar 20euro ofzo, killy.:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
2 tientjes heb je er al een denk

zal eens naar de winkel rennen

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

@ mmaikel

ga nu ook s'avonds werken, ben gestopt met mijn opleiding dus werk nu iedere dag tot 6 uur,
ben van plan om 4x in de week te gaan trainen, zondag, maandag, woensdag, vrijdag

even kijken hoe de dagen uit komen

ga nu ook s'avonds werken, ben gestopt met mijn opleiding dus werk nu iedere dag tot 6 uur,
ben van plan om 4x in de week te gaan trainen, zondag, maandag, woensdag, vrijdag

smiddags werken zal je wel bedoelen.

Waarschijnlijk worden het voor mij ook die dagen & avonden

Laatst bewerkt:

smiddags werken zal je wel bedoelen.

Waarschijnlijk worden het voor mij ook die dagen & avonden[/QUOTE]

jup :p bedoelde s'avonds trainen.

wanneer en hoelaat ga je trainen deze week/volgende week?

wanneer en hoelaat ga je trainen deze week/volgende week?

Ik denk sowieso ma/wo/vr. Wilde eigenlijk aan een 5x5 ABA BAB schema beginnen maar heb eergisteren me kniebanden verrekt/gescheurd...
Dus benen zit er voorlopig ff niet in. Morgen ga ik even een nieuw schema maken. Laat het dan wel weten!
Hoelaat ik ga... Ik heb vrij, maakt niet zo uit, liefst savonds:)
Ik dacht trouwens dat ik je woensdag zag maar wist het niet zeker en ik ging net weg dus ik dacht nouja ik zie het volgende x wel als ik je ophaal;)

Ik denk sowieso ma/wo/vr. Wilde eigenlijk aan een 5x5 ABA BAB schema beginnen maar heb eergisteren me kniebanden verrekt/gescheurd...

Goh balen van je knie banden..... Daar ben je wss nog wel even zoet mee.

Vandagg benen gedaan.

Leg extenstion:
2x12 60kg
1x12 80kg + 4 negatieve reps

Leg curl:
2x10 55kg
1x12 70kg + 3 negatieve

Squats:
2x80 kg
1x8 110kg met geleende belt (volgende x 100kg en dan net iets dieper, 3 weken niet goed kunnen eten door ziekte en verstandskiezen getrokken)

Stiff legged deadlift:
10x50 kg
10x80kg
8x90kg

Leg press:
2x80
1x220kg (PR, voelde mezelf een monster hierna :p)

Calf machine
2x8 voeten naar buiten
2x8 voeten naar binnen

Calf raises:
2x8 24kg

Ab crunch machine:
2x10 50kg??
1x8 70kg?? + 4 negatieve reps (lekker branden!!!)

Situps op situp bankje
1x10
1x10 10kg + 4 negatieve reps

Was een lekkere training, weer wat hoofdjes laten omdraaien bij mijn gekreunbij de leg press :p

Ziet er netjes uit :)
Hoe doe jij calf raises als ik vragen mag ?

Is er hier al een filmpje van de squat langsgekomen?

Is er hier al een filmpje van de squat langsgekomen?

nee, je hebt gelijk, vergeten. Volgende week zondag zal ik hem maken.

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------

Ziet er netjes uit :)
Hoe doe jij calf raises als ik vragen mag ?

Op de machine plaats ik mijn voeten zo dat ik mijn kuiten van 2 kanten pak, dan calf raises gewoon met een dumbbell in mijn hand en hoppen maar! :P

Ja waarom geen calf raises doen in smith machine met zo'n stepding waar je op staat ?
24kilo is nou niet echt hoog voor kuiten.

Ja waarom geen calf raises doen in smith machine met zo'n stepding waar je op staat ?
24kilo is nou niet echt hoog voor kuiten.

omdat ik op die machine veel beter de zijkanten kan pakken, en smith raises verschilt niet zo veel met gewone calf raises.

En 24 kilo is inderdaad heel weinig, maar was nogal kapot en slechte grip :)

Ja ik pak de zijkanten ook en snap dat smith calf raises en dumbbell calf raises dezelfde beweging is.
Alleen in smith machine kun je veel kilo's pakken voor je kuiten.
Vergeet niet dat kuiten lastig te ontwikkelen zijn omdat ze elke dag groot deel van je lichaamsgewicht dragen :)
In smith machine kun je zo 100kilo erop gooien, dat voel je zeker wel branden bij calf raises ;)

Ja ik pak de zijkanten ook en snap dat smith calf raises en dumbbell calf raises dezelfde beweging is.
Vergeet niet dat kuiten lastig te ontwikkelen zijn omdat ze elke dag groot deel van je lichaamsgewicht dragen :)
In smith machine kun je zo 100kilo erop gooien, dat voel je zeker wel branden bij calf raises ;)

moet zeggen dat ik niet bijzonder zwaar hoef te gaan om ze moe te maken, maar daar in tegen heb ik flinke sterke kuiten door jaren wielrennen.
Ben van plan om weer een wielren fiets te kopen over 2,3 maandjes om naar mijn werk te gaan fietsen.

Heeft de hoeveelheid gewicht die je bij een bepaalde oefening kan doen dan effect op hoe goed die oefening is ???

Kuiten kun je beter zwaar aanpakken voor zover ik weet ja.
Geld trouwens voor gehele benen :)
Een spiergroep als benen/kuiten die je hele leven al jou gewicht dragen moeten naar mijn mening zwaarder getraind worden voor beter effect :)

Kuiten kun je beter zwaar aanpakken voor zover ik weet ja.
Geld trouwens voor gehele benen :)
Een spiergroep als benen/kuiten die je hele leven al jou gewicht dragen moeten naar mijn mening zwaarder getraind worden voor beter effect :)

ik vind dat je alles zwaar moet pakken :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven