STRNGR
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 161
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 82kg
Naar binnen = aDDuctor
Naar buiten = aBDuctor

En waarom doe je die oefening? Pretty useless imo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Naar binnen = aDDuctor
Naar buiten = aBDuctor
Naar binnen = aDDuctor
Naar buiten = aBDuctor
is een goede oefening om je knieën aan te sterken voor het squatten schijnt.
om ze goed naar buiten te leren drukken en in die positie te houden
?je knieën?
je gebruikt je knie toch op geen enkele manier bij deze oefeningen of wel?
je gebruikt bij het squatten toch ook niet echt je "knieën"
het zijn botten geen spieren (ben geen wetenschapper)
maar je weet wat ik bedoel mag ik hopen
tja, zit wel wat logica in je bewering. Doe het stiekem vooral om zonder strafblad mijn benen open te kunnen doen naast vrouwen.

Een knie is een complex gewricht waar veel spieren samenkomen. Een knie zie ik dan ook niet alleen als een stuk bot maar als een verbindingsstuk waarbij gewrichten, pezen, banden en spieren samenkomen. Je kunt dus duidelijk wel je knieen trainen.
Ik heb het ervaren door zo stom te zijn jaren met wraps te squatten. Zonder wraps kreeg ik veel last van de knie bij zware gewichten. Mijn knieen waren duidelijk een zwakke schakel geworden.

jezus, wat lezen een hoop mensen mijn log
OT: Probeer alles ook gewoon raw te houden hier, iedereen zit tegen mij te zeggen in de gym: "je deadlift en squat meer dan 100kg, je moet een riem kopen!!!" Is dit nodig?

Je bent ook een held.
Moet niet, schijnt wel goed te zijn om blessures te voorkomen. Was zelf altijd tegen die dingen, omdat je zogenaamd( en dat geloofde ik dus ook ) je core minder laat werken. Als je erover nadenkt is dat vrij onzinnig.
Had laatst wel een onderzoek gelezen dat het je 'spine' 'decompressed' ( dwz dat het zorgt voor minder druk tussen de schijven van je wervelkolom. ) wat dus blessures kan voorkomen. En je bouwt meer druk op in je core waardoor je zwaarder kunt tillen. Zal t onderzoek eens zoeken..
Ik gebruik sindsdien een riem voor mn werksets.
mijn wang is echt HUGE!!!!!, gister verstandskiezen laten trekken, dat word paar dagen niet tot slecht eten!

Haha, das ****ed-up.
Blender. Brinta+Whey+Melk. Kom je een heel eind![]()