XXL Nutrition

Kuren

Je bent ook maar wat aan het doen he?
Doe nou gewoon zonder kickstart, heb je helemaal niet nodig.
10-12-14-16 weken kan allemaal.

• Topic Starter Topic Starter
Je bent ook maar wat aan het doen he?
Doe nou gewoon zonder kickstart, heb je helemaal niet nodig.
10-12-14-16 weken kan allemaal.

Heb met test geen ervaring daarom de vraag ook aar als ik het niet nodig heb in deze kuur dan liever niet maar bij deca met sust was het wel handig aangezien de werking ervan pas na 3 a 4 weken begint dacht dat het ook bij deze kuur zou zijn. Maar bedankt voor de tip daarom zijn we hier ook

De werking van elke anabole steroïde begint vrijwel gelijk na toediening. Basiskennis bruh

Heb met test geen ervaring daarom de vraag ook aar als ik het niet nodig heb in deze kuur dan liever niet maar bij deca met sust was het wel handig aangezien de werking ervan pas na 3 a 4 weken begint dacht dat het ook bij deze kuur zou zijn. Maar bedankt voor de tip daarom zijn we hier ook

De werking begint vanaf dat je het inspuit, je merkt het vaak alleen wat later..

De werking van het spul begint inderdaad derict maar voordat je tijdens trainen er iets van merkt is er toch een paar weken overheen toch? Tenminste die ervaring had ik met sust en deca.

De werking van het spul begint inderdaad derict maar voordat je tijdens trainen er iets van merkt is er toch een paar weken overheen toch? Tenminste die ervaring had ik met sust en deca.

Veel hebben dat ja, maar nadat je stopt blijft het ook langer in je systeem dus dan heb je er ook nog profijt van

Vanavond beginnen aan een gepast voedingschema veel eiwitten, carbs en gezonde vetten de rest aanvullen met calorieën de tip om zeker 500 onder de behoeftes te zitten ongeveer 2000 kcal per dag probeer ik dan.

Je kan op deca cutten hoor, het zit hem in je voeding. Spiermassa zal je ongetwijfeld pakken, maar ga je erg diep cutten dan stagneerd dat of ga je zelfs inleveren.

Wanneer is je laatste kuur geweest? Hoelang ben je nu weer aan het trainen?
npp heb ik we meer as eens op gecut eensch
Misschien iemand een goed voorstel voor een voedingschema dat ik toch kan cutten met deca en sust? Hoor graag van jullie. Weeg trouwens 86,4 kg de andere stats staan in de bijlage bij de kennismaking.
ook hernia hier gehad , ik ga je niet adviseren ben zef redeijk roekeloos in mijn trainingen . Ik wens je we vee succes met het behalen van je doel :D

Dankje ripped!

Ga I'm ook max zette 2x per week 250 mg test met dbol als kickstart. Ben me alleen aan het bedenken de lengte van de kuur normaal met deca en sust deed ik 16 weken waarin ik bij week 8 de laatste keer stopte met de sust en tren e erbij deed zetten. Met test 16 weken of korter?

Dus vanaf week 8 zette je tren-e in plaats van sust?

Ik deed week 1 tm 8 sust en deca 2x per week spuiten vanaf week 4 tren e erbij en van week 8 tm 16 tren e deca en test e dus de sust liet ik weg doet toch niks meer.
Ik kan het verhaaltje niet meer volgen hoor. Ik denk dat het beste gewoon is, zoals nog vermeld, de AAS nog even links te laten liggen.

Terug
Naar boven