MuscleMeat

Kuren

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou de sust niets meer doen?

Zover mij ooit gezegt is is er geen meerwerking om de sust langer te injecteren omdat maar daar zijn de meningen over verdeeld. Tuurlijk kan je rustig op sust doorgaan en zou je meer van weten dan mij waarschijnlijk maar mij werd de tip gegeven om na 8 weken te stacken met wat anders. Ik kuurde dus datgeen uiteindelijk wat ik je doorstuurde.

Zover mij ooit gezegt is is er geen meerwerking om de sust langer te injecteren omdat maar daar zijn de meningen over verdeeld. Tuurlijk kan je rustig op sust doorgaan en zou je meer van weten dan mij waarschijnlijk maar mij werd de tip gegeven om na 8 weken te stacken met wat anders. Ik kuurde dus datgeen uiteindelijk wat ik je doorstuurde.
Tuurlijk zegt je dealer dat. Dan koop je natuurlijk een extra flesje bij hem :thumbs:

Van wie kreeg je de tip om na 8 weken te switchen? Ik denk ook dat je niet helemaal weet wat sustanon is maar toch injecteer je het in je lijf.

Ik ga je geen advies of tips geven wat en hoe je moet injecteren, omdat het gewoonweg onverantwoord is dat je je met deze spullen bezig houdt zonder dat je er ook maar iets van weet. De enige tip die ik je kan geven is om het uit je hoofd te zetten totdat je je erin hebt verdiept. En vooral niet luisteren naar de persoon die jou tot nu toe tips heeft gegeven want dat gaat ook niet echt bepaald ergens over.

Van wie kreeg je de tip om na 8 weken te switchen? Ik denk ook dat je niet helemaal weet wat sustanon is maar toch injecteer je het in je lijf.

Ik ga je geen advies of tips geven wat en hoe je moet injecteren, omdat het gewoonweg onverantwoord is dat je je met deze spullen bezig houdt zonder dat je er ook maar iets van weet. De enige tip die ik je kan geven is om het uit je hoofd te zetten totdat je je erin hebt verdiept. En vooral niet luisteren naar de persoon die jou tot nu toe tips heeft gegeven want dat gaat ook niet echt bepaald ergens over.
Weet wel degelijk wat sustanon is en ook wat het doet. Kreeg gewoon een kuur voorschrijft van iemand die naar mijn mening en zal wel haast moeten sport zelf op hoog niveau an daar verviel vanaf week 8 de sust. Het blijkt dat jij er anders over denkt maar dat maak ik dagelijk mee op de sportschool bij iedereen is het verhaal van kuren anders. Het belangrijkste is dat ik me er juist dieper in wil verdiepen daarom zijn ook deze forums en neem zeker het een en ander mee. Was enorm goed opweg maar helaas door hernia zoals vermeld is alles op zijn kop komen te staan enja zit nu dat ik eerst wat vetten kwijt moet en erbij toch wil gaan kuren en begon mijn vraag of dan deca wel zo slim is en uiteindelijk heeft het verhaal een hele andere wending gekregen.

Denk je zelf wel ergens over na, of doe je gewoon wat de eerste de beste jou verteld?

Kerel, blijf nou maar gewoon weg van de middelen. Je kennis is minimaal, zelfs over voeding stel je vragen die je niet verwacht van iemand met kuurervaring. Gewoon niet kuren. Nogmaals, er valt genoeg winst te halen met voeding en training indien je weet wat je doet en we zijn hier niet te beroerd om je daarmee op weg te helpen.

Denk je zelf wel ergens over na, of doe je gewoon wat de eerste de beste jou verteld?

Kerel, blijf nou maar gewoon weg van de middelen. Je kennis is minimaal, zelfs over voeding stel je vragen die je niet verwacht van iemand met kuurervaring. Gewoon niet kuren. Nogmaals, er valt genoeg winst te halen met voeding en training indien je weet wat je doet en we zijn hier niet te beroerd om je daarmee op weg te helpen.

De vragen over voeding dat klopt omdat ik nu in een ander vaarwater zit dan voorheen met mijn lichaamvokrheen wist ik precies hoe en wat met de voeding maar moet nu het roer effe omgooien maar je hebt een punt. Denk dat ik inderdaad genoeg winst uit voeding en trainen kan halen en straks ga kuren als ik vetmassa kwijt ben. Neem jullie tips serieus en gewoon er effe vanaf blijven!

Goede keuze :thumb:
Succes met je cut!

De vragen over voeding dat klopt omdat ik nu in een ander vaarwater zit dan voorheen met mijn lichaamvokrheen wist ik precies hoe en wat met de voeding maar moet nu het roer effe omgooien maar je hebt een punt. Denk dat ik inderdaad genoeg winst uit voeding en trainen kan halen en straks ga kuren als ik vetmassa kwijt ben. Neem jullie tips serieus en gewoon er effe vanaf blijven!

verstandig!

Thanx allemaal! Gooi er straks effe een eetschema op ben benieuwd naar de reacties.

Zoals gezegd bij deze mijn voedingschema. Had voor genomen deze gisteren te plaatsen maar ging niet zo makkelijk dan ik dacht. Effe ter vermelding de 50 gr rijst en groenten zijn droog. Hoor graag jullie reacties na aanleiding van mijn doel.

Bijlagen

• Screenshot_20191220_144501.jpg
    Screenshot_20191220_144501.jpg
    43 KB · Weergaven: 75
Waarom maar 25 gram vet?
249 gram eiwit is erg hoog.

Wat ik zou doen:
Eiwitten wat omlaag, 180-200 gram en de calorieën daaruit aanvullen met vetten.
Desnoods ook wat uit de koolhydraten halen, zou vet toch wel op 70-90 gram doen.
Daarnaast kan je best wat hoger beginnen dan 2100 calorieën of niet?

Waarom maar 25 gram vet?
249 gram eiwit is erg hoog.

Wat ik zou doen:
Eiwitten wat omlaag, 180-200 gram en de calorieën daaruit aanvullen met vetten.
Desnoods ook wat uit de koolhydraten halen, zou vet toch wel op 70-90 gram doen.
Daarnaast kan je best wat hoger beginnen dan 2100 calorieën of niet?

Bedankt voor je reactie! Dus het beste eiwitten tussen de max 2 Gr per lichaamskilo dan zou ik komen op 170gr. Dacht met de vetten het te redden met tussendoortjes handvol nootjes of red ik het daar niet mee? Anders effe kijken waar ik veel vetten mee kan pakken zou een optie zalm zijn?

Zalm is zeker een optie, zou dat vervangen voor je kipfilet dan.
Heb je daar je eiwitten nog en extra vet erbij.
Smorgens wat noten of met je kwark

Zalm is zeker een optie, zou dat vervangen voor je kipfilet dan.
Heb je daar je eiwitten nog en extra vet erbij.
Smorgens wat noten of met je kwark

Heb effe snel gekeken bij mijn voorraad als ik een middel koot van ongeveer 135 Gr neem dan zit ik op bijna 20 gram vet en 27 gr eiwitten de kcal zijn 282 (dat is 170 gr meer dan 1 kipfilet). Als ik beide kipfilets ga vervangen kom ik weer te hoog in de kcal maar zitten wel mijn vetten meteen goed. Of 1 keer kipfilet 1 keer zalm en de overige vetten uit de noten?

Kan ook ja.
Maar wat is de reden dan dat je direct zo laag wilt gaan met calorieën?
Als je al zo laag begint moet je steeds lager gaan terwijl nog wel wat te verliezen hebt..
Ik zou zelf toch niet lager gaan dan 2500 om te beginnen, daarna cardio toevoegen als je stagneert en dan pas kcals verlagen.

Kan ook ja.
Maar wat is de reden dan dat je direct zo laag wilt gaan met calorieën?
Als je al zo laag begint moet je steeds lager gaan terwijl nog wel wat te verliezen hebt..
Ik zou zelf toch niet lager gaan dan 2500 om te beginnen, daarna cardio toevoegen als je stagneert en dan pas kcals verlagen.

Had je de foto's voor en na mijn opratie gezien van mij? Daarom dat ik 500 onder mijn dagelijks behoefte wou gaan zitten. Maar als ik begrijp kan het ook makkelijk met 2500? De stats had ik ook bijgevoegd mijn bmi en vetten zijn om te huilen en zeker wat ik gewend was...was voor mijn operatie nog in de cutfase kon ik in een keer voor dikke 2 jaar niks meer.

Gezien je gewicht en stats zou ik denken als je sport dat je onderhoud wel wat hoor zal zijn dan 2500 kcal...
Heb je je onderhoud met activiteitenfactor al eens berekend?

Ook al is je gwicht hoog en je vet% hoog.. dan nog is te ver onder je onderhoud gaan zitten niet slim.
Je lichaam zal bij een tekort als eerste de bronnen van je lijf aanspreken die het makkelijkste te verbranden zijn. Zeker in een erg groot tekort.
Laat eiwit (spieren) nou makkelijker te verbranden zijn dan vetten. Dan weet je zelf wel wat er gebeurt als je te extreem onder je onderhoud gaat zitten.
En dat is nu juist wat je niet wil.
Dus ga eens goed na wat je onderhoud is. Test het door dat aantal kcal te bepalen waarbij je gewicht stabiel blijft. Daar kan je dan 500 kcal onder gaan zitten.

Misschien kan je toch hier nog wat meer info uithalen.
Post 1
(en eventueel excel an post 2)

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven